Gå til innhold

Budsjettet


NilleMille

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi regner med å bruke ca 300 000. Selvsagt helt unødvendig. Vi gjør det fordi vi har råd og lyst til å ha akkurat det bryllupet (hel helg med alt av mat og drikke inkludert) Kunne sikkert hatt et strålende bryllup for mye mindre også.

Anonymkode: 9774d...f5a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi brukte nesten 100 000 på alt. Ca. 80 gjester til middagen samt 20 til etter middagen pga plass mangel i lokalet. 3-retters middag og ingen restriksjoner på alkohol.

Det dyreste var mat og alkohol. Brukte ca. 50k på det inkl betaling til servitører. Ellers gikk det 15k til fotograf som fulgte oss nesten hele dagen, 4k for lokale, 8k til dress og 5k til stoff til kjole.

Resten var småbeløp til pynt osv.

Anonymkode: 33435...e62

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bloggeren speiltvillingene la ut budsjettmal for bryllupet deres. Tipper du finner den om du googler! :-)

Anonymkode: 646d7...5b5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal begynne å spare. Tenker å spare 60.000 kanskje... men skal ikke ha et tradisjonelt bryllup. Skal til utlandet og ha en bitteliten seremoni med middag, så mesteparten av de oppsparte pengene skal gå til den inkluderte bryllupsreisen (altså oppholdet).

Anonymkode: f7a38...cb1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Jeg har vært gift 2 ganger( er i.mitt 2 nå) og her dekket vi alt selv. Ingen foreldre. Da var vi ca 120 til.middag og totalt 250 og for.middagen betalte vi rundt 45000. Totale summen ble 130000.

 

Da jeg giftet meg 1.gangen så var vi 300 til middag og 450 totalt. Da betalte mamma og pappa og hans foreldre rundt 1.3 mill. 

Anonymkode: 26fe0...990

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har vært gift 2 ganger( er i.mitt 2 nå) og her dekket vi alt selv. Ingen foreldre. Da var vi ca 120 til.middag og totalt 250 og for.middagen betalte vi rundt 45000. Totale summen ble 130000.

 

Da jeg giftet meg 1.gangen så var vi 300 til middag og 450 totalt. Da betalte mamma og pappa og hans foreldre rundt 1.3 mill. 

Anonymkode: 26fe0...990

:danser:

Anonymkode: d0df6...2e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

:danser:

Anonymkode: d0df6...2e9

At det var???

 

Anonymkode: 26fe0...990

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...