Gå til innhold

Damer som drømmer om at typen blir pult i rasshølet av andre menn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Som overskriften sier.  Noen damer som tenner på, eller drømmer om at typen blir kullet i rasshølet av andre menn?

Anonymkode: 339f4...02d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er vel heller det at han sutter på som damer tenner på. Men da vil de færreste damer nulle med han noe mere.

Er ganske vanlig at damer er bifobiske når det gjelder menn.

Anonymkode: 7c8b9...ba3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det så mange kvinner som drømmer om det da ?  De fleste ønsker å være eksklusiv og ha partneren sin for seg selv.

Anonymkode: 7f8e4...1ac

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, tanken på å dele min kjæreste med mann eller dame gjør meg grønn av sjalusi.

Men hadde han hatt erfaring med andre menn før vi ble kjærester så hadde nok ikke det plaget meg. Og når det kommer til fantasi så syns jeg det er pirrende og tenke på oss med en annen mann, akkurat som han tenker på oss og en annen kvinne om han ville hatt en trekant. Men vi er begge eiesyke og ingen av oss ville ha delt den andre. Men det er gøy og fantasere litt likevel.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei. Hadde heller aldri klart å være med noen om han tidligere hadde vært med menn/mange andre partnere. Bifile menn er turn off for meg, forholdsmessig. 

Anonymkode: 8895d...9a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som noe en narsissistisk eller psykopatisk kjerring ville hatt nytelse av. Vet ikke hvor vanlig det er for normale kjerringer. Ser ikke hvordan det kan være noe veldig til turn off for en kjerring. Tipper det er noe mere turn off for den gjennomsnittlige mannen.

Anonymkode: 28ed6...987

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er selv gutt som blir knulla i rumpa. Er sammen med dame. Hun er med på det å elsker å seg meg vri meg å riste av ekstrem nytelse. Finnes ingen orgasme i verden som slår den orgasmen jeg får når jeg knulles skikkelig av en annen gutt.

Anonymkode: bb2d9...9bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...