Gå til innhold

Hvor i Oslo burde jeg bo?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg tenker å flytte til Oslo, men er ikke så godt kjent der. Tenker gjerne bo litt utenfor sentrum.

Anonymkode: affff...6ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kringsjå er rolig, rett ved marka, billig (ihvertfall er studentboligene det), men ca 20 min med t-bane inn til sentrum. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bøler 😍 T-bane som går veldig ofte, nattbuss hele natta hjem fra byen. Et lite senter med alt du trenger Vinmonopol, apotek, flere matbutikker, Nille, Jernia, blomster etc. God kommunikasjon til andre Større senter, marka rett ved, flere leiligheter der med fantastisk utsikt. Bøler har virkelig alt! Og prisene er snille iforhold til andre steder. Når man først flytter hit vil man aldri flytte fra Bøler igjen ❤

Anonymkode: 9d084...5fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lambertseter. Mye fine leiligheter fra 60-tallet. Grenser til "finere" strøk (Nordstrand). Storsenter har området også, Lambertseter senter. Alt du trenger innen gangavstand.

Hadde jeg hatt råd, skulle jeg bodd der selv, men leilighetene der ligger noen hundretusener over i pris enn hva min gjør (Groruddalen).

Anonymkode: 69f6d...6c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan flytte til Smestad eller Røa om du vil bo litt nærmere skogen. Veldig fint her :)

Anonymkode: ba4ab...b6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg tenker å flytte til Oslo, men er ikke så godt kjent der. Tenker gjerne bo litt utenfor sentrum.

Anonymkode: affff...6ec

Hva kan du betale?

Anonymkode: 7ee61...2ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer an på:

leie eller eie?

nær marka?

Rolig område? 

Kort vei til sentrum kollektivt?

Anonymkode: 609e4...5b7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tonsenhagen. 31-bussen går hele tiden, og hele natta. Bruker 20 minutter til byen. Prisene er ikke så verst her, og du har skogen i hagen omtrent uansett hvor på Tonsenhagen du bor. 

Anonymkode: 08dde...d2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.11.2017 den 17.37, AnonymBruker skrev:

Lambertseter. Mye fine leiligheter fra 60-tallet. Grenser til "finere" strøk (Nordstrand). Storsenter har området også, Lambertseter senter. Alt du trenger innen gangavstand.

Hadde jeg hatt råd, skulle jeg bodd der selv, men leilighetene der ligger noen hundretusener over i pris enn hva min gjør (Groruddalen).

Anonymkode: 69f6d...6c3

Enig! Elsker å bo på Lambis, er så koselig her :) Stille og rolig. 

Anonymkode: 22c64...601

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.11.2017 den 15.50, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker å flytte til Oslo, men er ikke så godt kjent der. Tenker gjerne bo litt utenfor sentrum.

Anonymkode: affff...6ec

2015-07_1253.JPG

Anonymkode: f0a46...d4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

2015-07_1253.JPG

Anonymkode: f0a46...d4c

Her bor det nok noen fra før. Men Bogstadveien kan anbefales, det er nærme slottet. 

Anonymkode: 8f244...cff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...