Gå til innhold

Hvor mange har kjole eller skjørt på seg i dag?


tonelise10

Anbefalte innlegg

I dag har jeg på meg kjole. Siden det snart er advent, stiller jeg i hel-lilla antrekk. Denne lilla kjolen fra KappAhl, pluss lilla strømpebukse og cardigan.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjole. Er gravid, og hater at buksene strammer. Hiver på en strømpebukse under før jeg skal på jobb. 

Anonymkode: 77326...5d5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har vært litt sliten og nedfor i det siste, så jeg har gått i svarte jeans siden august. Men igår, da det ble kaldt!, bestemte jeg meg for at nok er nok, så nå går jeg i skjørt og kjole resten av vinteren!

Dagens antrekk er et klassisk rutete blyantskjørt til knærne, grå ullstrømpebukse fra Cubus, cognacfarga chelseaboots med litt hæl, hvit skjorte, og mursteinsrød ullcardigan. For å holde varmen har har nokså lang kåpe i ull/kasjmir og hjemmestrikka lue og skjerf. De aller kaldeste dagen trør jeg en ribbestrikka bukse fra Nøstebarn over, for å holde varmen på vei til jobb, men det er ikke nødendig ennå. Brukte den igår, men det ble for varmt.

Anonymkode: 63c0e...cbc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker kjole hver dag, og nå som det er kaldt bruker jeg bomulls strømpebukser. Tåler ikke ull, skal jeg på noe litt mer fint, bruker jeg nylon strømper.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

De siste dagene har jeg tuslet rundt hjemme i kjole. I dag har jeg på meg en strikket variant, med et par ullsokker til. Ikke så pent, men veldig behagelig!

Anonymkode: 1247a...858

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, kan dere ikke poste bilder? Jeg har så lyst til å gå i "vintermote" og kjoler, men aner ikke hvordan jeg skal få det til å passe som vinterantrekk! Føler meg som en blubbe med 8 høyhalsa gensere og 2 strømpebukser og en løs bukse utapå der. Need inspo! 

Anonymkode: 2574a...cf5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har på meg en burgunder kjole fra hugo boss, ullcardigan fra hugo boss, ullstrømpebukse fra pierre Robert, underkjole i silke. På føttene har jeg knehøye lave støvletter i skinn, hatt i fløyel, stort grått ullskjerf oggråe ullhansker. Kåpen min er ankellang og sort i ull.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...
På 28.11.2017 den 18.47, Peonjenta skrev:

Bruker bare kjole til fest og om sommeren.  Syns det er upraktisk og kaldt til hverdags om vinteren.

For min del fryser jeg i bukser, men ikke i kjole/skjørt. Skjønner ikke hvordan man kan holde på varmen med dressbukser nå på vinteren, brrr:fryser:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 13.11.2017 den 11.26, tonelise10 skrev:

Hvor mange har kjole eller skjørt på seg i dag?

Jeg har kjole og bruker ull-logns fra cubus...frøs i dag tidlig.

:hallo:  kort nattkjole. 

Anonymkode: 85600...7c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grå langermet jersey-kjole til knærne, ulkstrømper med strømpebelte, underkjole i silke, sorte ankelskoletter og grå ullcardigan.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Jolene skrev:

Grå langermet jersey-kjole til knærne, ulkstrømper med strømpebelte, underkjole i silke, sorte ankelskoletter og grå ullcardigan.

Awwee..... stilig!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...