Gå til innhold

Sørger over å ha mistet kjæresten min


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Han er ikke død, men vil ikke ha meg lenger. Vi er venner og kan treffes, men han vil ikke noe mer.

Det er min skyld at det ble sånn og han vil ikke oppleve det jeg gjorde en gang til. Det jeg gjorde gikk bare utover meg selv, ingen andre innblandet. Heller ikke noe kriminelt.

Jeg har bare lyst på en ny sjans, derfor treffer jeg han fremdeles. Han vil jo også treffes, så håpet mitt er lysegrønt.

Alle planene vi hadde lagt sammen og som vi gledet oss til falt i grus.

Anonymkode: 6869f...0bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 12.11.2017 den 18.26, AnonymBruker skrev:

Han er ikke død, men vil ikke ha meg lenger. Vi er venner og kan treffes, men han vil ikke noe mer.

Det er min skyld at det ble sånn og han vil ikke oppleve det jeg gjorde en gang til. Det jeg gjorde gikk bare utover meg selv, ingen andre innblandet. Heller ikke noe kriminelt.

Jeg har bare lyst på en ny sjans, derfor treffer jeg han fremdeles. Han vil jo også treffes, så håpet mitt er lysegrønt.

Alle planene vi hadde lagt sammen og som vi gledet oss til falt i grus.

Anonymkode: 6869f...0bc

Det er som en sorg selv om han ikke er død. Jeg forstår at du har lyst på en ny sjanse og har et håp. Det er ganske menneskelig tror jeg. Men jeg tror det blir seigpining for deg å ha kontakt med han hvis han bare vil være venner når du vil noe annet. Jeg vet hvor vanskelig det er å gi slipp på en man elsker men ikke lett å holde fast i en som ikke vil det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...