Gå til innhold

Lakselv


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På 12.11.2017 den 3.47, AnonymBruker skrev:

Noen som har vært der? Hva syns dere om stedet? 

Anonymkode: c518c...362

Ja, har vært i Lakselv noen ganger på ferie. Det er et fint sted å ha som base når man vil utforske Finmark.

Anonymkode: 3134b...bf3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt grei liten by, men naturen rundt er jo helt fantastisk. Børselv feks. Mulighet for å fiske, anbefaler også «Grand canyon» i Børselv, husker ikke helt hva det heter, men noe lignende. Kort å kjøre til Alta, Karasjok. Hva skal du der? 

Anonymkode: 1d95f...587

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dra heller til Karasjok eller Alta :) Lakselv er helt ok, fin natur, men spørs jo helt hva du skal.

Anonymkode: 477e4...5ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lakselv er en nydelig plass. Jeg har bodd der. En liten bygd som er sentral og har et greit tilbud av butikker. Hvis du skal overnatte så anbefaler jeg Lakselv Hotell ved innkjøringen til bygda. 

Naturen er vakker og vill. Juni, juli, august og september er de beste månedene å besøke Lakselv på om du ønsker fin temperatur. Det er ikke så vindfullt som de fastboende skal ha det til. Lakselv er på innlandet. Ulemper er at det er mye mygg og insekter om sommeren og veldig kaldt om vinteren. Positivt er at det er mange flotte turmuligheter der og nydelige sommere med midnattsol. Klimaet er stabilt. 

Endret av Den lille duen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært i Lakselv på svømmestevne, likte byen kjempegodt. Veldig fin natur, bra basseng, greit med butikker etc.

Anonymkode: 7d83f...7e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nydelig natur men det er det eneste stedet i Nord Norge som Dag Sørås virkelig misliker så noe galt er det med folka der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En av mine beste venninner er fra Lakselv og har hørt kjempemye bra om stedet. Naturopplevelser og aktivitetsmuligheter er nøkkelord.

Anonymkode: e2f62...993

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...