Gå til innhold

Backpacking som 26-åring?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Flere av veninne mine dro på backpacking rett etter videregående. Jeg derimot, startet med studier og jobb. Jeg har reist endel i ferier, men det var med trillekoffert og luksushoteller, så har liten formening om hvordan det er å være på backpacking.

Kommer til å være 26 år når jeg er ferdigutdannet, og leker litt med tanken på å ta noen frimåneder, kanskje til og med et halvt år, på backpacking. Neste kapittel blir jo hus og barn, så føler det er nå eller aldri.

 

Spørsmålet mitt er, vil noen reagere på at jeg drar på backpacking i en alder av 26 år? Føler de fleste backpackere er 19-20? Har du dratt på backpacking i voksen alder? Hvor dro du, hvor lenge og hvilke erfaringer fikk du? :) 

 

Tror kanskje den største forskjellen på å dra i voksen alder og rett etter videregående er krav om bedre standard. Mine veninner lå på hosteller og sovesal, jeg ønsker noe mer standard enn dette :P ikke luksushoteller selvfølgelig, men iallefall eget rom, rent og pent :) noen tips? :) 

Anonymkode: b0fbe...086

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...