Gå til innhold

Jeg tørr ikke be noen damer ut på date fordi...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Under følger en liste med tips og triks.

Anonymkode: a5575...8b1

Listen din handler om hva som er greit å gjøre med fremmede. Kan du lage en tilsvarende liste for hva som er greit etter åtte dater?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

17 timer siden, Axl Rose skrev:

Hvorfor alltid Thailand? Hva med å gjøre litt selv for å få dame? Du er en voksen mann. Du tørr. Hår tar du bort. Kuken funker sikkert selv om den er 11 cm. 

Thailand er dit folk fra hele verden drar for å meske seg i fattige bondejenter som ikke har noe annet valg enn å selge kroppen sin for å brødfø familien (gjerne en thai-kjæreste også, som vil at hun skal ligge med så mange utlendinger som mulig slik at hun kan gi ham mer penger så han kan drikke mer og ligge rundt med andre jenter).

Thailand nevnes alltid i slike sammenhenger fordi hvem som helst kan få seg noe der, for en billig penge.

At det er ulovlig å betale for slike tjenester nevnes kanskje ikke så ofte. Men det finnes også alternativer. De samme fattige bondejentene er ofte mer enn villige til å gifte seg med en hvilken som helst utlending, fordi det er en utvei fra det harde livet de lever hjemme.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Axl Rose
2 timer siden, jabx skrev:

Thailand er dit folk fra hele verden drar for å meske seg i fattige bondejenter som ikke har noe annet valg enn å selge kroppen sin for å brødfø familien (gjerne en thai-kjæreste også, som vil at hun skal ligge med så mange utlendinger som mulig slik at hun kan gi ham mer penger så han kan drikke mer og ligge rundt med andre jenter).

Thailand nevnes alltid i slike sammenhenger fordi hvem som helst kan få seg noe der, for en billig penge.

At det er ulovlig å betale for slike tjenester nevnes kanskje ikke så ofte. Men det finnes også alternativer. De samme fattige bondejentene er ofte mer enn villige til å gifte seg med en hvilken som helst utlending, fordi det er en utvei fra det harde livet de lever hjemme.

Stakkars:tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da ingenting i veien med deg :)  Kroppshår er helt naturlig, kjæresten min har hår på ryggen også, men jeg bryr meg ikke om det. Synes han er fin uansett. Det viktigste er uansett personligheten :)

Anonymkode: 8b539...195

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Gud skrev:

Listen din handler om hva som er greit å gjøre med fremmede. Kan du lage en tilsvarende liste for hva som er greit etter åtte dater?

Greier du ikke å lese det selv? Hvis du har vært på 8 dater med hun så har dere vel kyssa eller sitti i armkrok allerede, hvis ikke så er det et fint sted å starte. Ikke grafse i glufsa på første forsøk. 

Anonymkode: a5575...8b1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Greier du ikke å lese det selv? Hvis du har vært på 8 dater med hun så har dere vel kyssa eller sitti i armkrok allerede, hvis ikke så er det et fint sted å starte. Ikke grafse i glufsa på første forsøk. 

Anonymkode: a5575...8b1

Lese hva? Jeg lurer bare på om du kan lage en liste.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, Gud skrev:

Lese hva? Jeg lurer bare på om du kan lage en liste.

Lese personen. Nei det kan jeg ikke for det er helt individuelt for den du dater hva hun er komfortabel med, men når man har vært på 8 dater så ligger intimitet i kortene for begge så da er det lov og som oftest velkomment med fysiske tilnærminger , med respekt og i steg. Du starter som sagt ikke med å grafse på fitta med en gang men føler stemningen og oppgraderer gradvis fra treff til treff. 
Har du asperger siden du har så vanskelig for å forstå grenser og lese mennesker? 

Anonymkode: a5575...8b1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Lese personen. Nei det kan jeg ikke for det er helt individuelt for den du dater hva hun er komfortabel med, men når man har vært på 8 dater så ligger intimitet i kortene for begge så da er det lov og som oftest velkomment med fysiske tilnærminger , med respekt og i steg. Du starter som sagt ikke med å grafse på fitta med en gang men føler stemningen og oppgraderer gradvis fra treff til treff. 
Har du asperger siden du har så vanskelig for å forstå grenser og lese mennesker? 

Anonymkode: a5575...8b1

Skal jeg lese en person? Hvem? Har jeg vanskelig for å forstå grenser? Sikker på at du svarer rett person her?

Tilbake til tema: Jeg synes du motsier deg selv. I et tidligere innlegg hevder du at det skal være så lett å vite hvor grensen går for hva som er greit eller ikke. Nå sier du derimot at det er individuelt. Hvordan henger dette sammen?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, Gud skrev:

Skal jeg lese en person? Hvem? Har jeg vanskelig for å forstå grenser? Sikker på at du svarer rett person her?

Tilbake til tema: Jeg synes du motsier deg selv. I et tidligere innlegg hevder du at det skal være så lett å vite hvor grensen går for hva som er greit eller ikke. Nå sier du derimot at det er individuelt. Hvordan henger dette sammen?

Du spurte "lese hva?" da svarer jeg personen. Spørsmålet du stilte meg var om jeg kunne forklare grensene for en relasjon som allerede var dating relasjon og etter 8 dates, og det kan jeg ikke for det er helt individuelt. Trådstarters spørsmål om grenser, og de grensene jeg sier er lette å vite hvor går, gjelder personer man ikke allerede har en intim relasjon til. Stor forskjell. 

Anonymkode: a5575...8b1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎12‎.‎11‎.‎2017 den 18.31, AnonymBruker skrev:

Det er da ingenting i veien med deg :)  Kroppshår er helt naturlig, kjæresten min har hår på ryggen også, men jeg bryr meg ikke om det. Synes han er fin uansett. Det viktigste er uansett personligheten :)

TS her: ALLE venninnene mine sier det ekleste dem vet er mannfolk som er full av hår. Er det frekt av meg å tro at alle mindre pene damer tar til takke med hårete menn som meg, og de pene damene som kan velge, vil alltid velge en brad pitt vs en Tom Selleck. Det er komboen liten penis og mye hår som gjør at jeg trekker meg. Tenk ydmykelsen å kle av seg og den evnt dama får dobbelt dose nedtur :(

Anonymkode: 0286c...dd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1) Finn ei som liker den for den du er før du lokker henne til senga. Kjemi er avgjørende og du finner nok noen som liker deg som du er! Om du er tøff nok forklarer du henne om dine komplekser. Tilfredstillelse skjer med mer enn penetrering 

 

2) Hår kan fjernes.. min ekskjæreste hadde mye komplekser pga hår, men jeg hadde aldri noe imot det! Se tilbake til pkt 1;) 

Anonymkode: 3bbcd...26d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

1) Finn ei som liker den for den du er før du lokker henne til senga.Anonymkode: 3bbcd...26d

Viktig! Det har seg også slik at man (forutsatt at man klarer å slappe av og ikke blir helt hyper-satt ut) har best sjans på de man liker veldig godt fordi man da kan utstråle en sterk entusiasme. Entusiasme i er i ca alle sammenhenger sjarmerende. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

TS her: ALLE venninnene mine sier det ekleste dem vet er mannfolk som er full av hår. Er det frekt av meg å tro at alle mindre pene damer tar til takke med hårete menn som meg, og de pene damene som kan velge, vil alltid velge en brad pitt vs en Tom Selleck. Det er komboen liten penis og mye hår som gjør at jeg trekker meg. Tenk ydmykelsen å kle av seg og den evnt dama får dobbelt dose nedtur :(

Anonymkode: 0286c...dd8

Hvor gamle er venninnene dine? Jeg husker jenter sa slikt da vi var ganske unge, men ikke nå lenger.

Hår er maskulint, så jeg har ingenting mot det. Fordelen er at mange med mye hår på kroppen også har tykt hår på hodet.

Anonymkode: 8e909...8ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

TS her: ALLE venninnene mine sier det ekleste dem vet er mannfolk som er full av hår. Er det frekt av meg å tro at alle mindre pene damer tar til takke med hårete menn som meg, og de pene damene som kan velge, vil alltid velge en brad pitt vs en Tom Selleck. Det er komboen liten penis og mye hår som gjør at jeg trekker meg. Tenk ydmykelsen å kle av seg og den evnt dama får dobbelt dose nedtur :(

Anonymkode: 0286c...dd8

Din oppgave nr 1 er selv å lære deg å like pelsen din.   Når du er på sjekkern så bør du gå med noen åpne knapper i skjorta slik at det er synlig at du har hår på brøstet. Slik filtrerer du fort bort de som har hårangst og de kosedamene som danser med deg da vet hva de går til, og liker det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

TS her: ALLE venninnene mine sier det ekleste dem vet er mannfolk som er full av hår. Er det frekt av meg å tro at alle mindre pene damer tar til takke med hårete menn som meg, og de pene damene som kan velge, vil alltid velge en brad pitt vs en Tom Selleck. Det er komboen liten penis og mye hår som gjør at jeg trekker meg. Tenk ydmykelsen å kle av seg og den evnt dama får dobbelt dose nedtur :(

Anonymkode: 0286c...dd8

Du vet at det er fullt mulig og helt normalt og vanlig å vokse vekk hårene på kroppen om man sliter med for mye hårvekst? 
Er sikker på at brad pitt vokser kassa for å si det sånn. 

Anonymkode: 88fbf...9d7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.11.2017 den 22.42, AnonymBruker skrev:

Greier du ikke å lese det selv? Hvis du har vært på 8 dater med hun så har dere vel kyssa eller sitti i armkrok allerede, hvis ikke så er det et fint sted å starte. Ikke grafse i glufsa på første forsøk. 

Anonymkode: a5575...8b1

Er det virkelig noen som kaller det kvinnelige kjønnsorganet for "glufsa"? Urk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 11.11.2017 den 20.22, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde dratt på date med deg, og om du er trivelig og etter min smak kjekk, så hadde jeg dratt på flere.

Anonymkode: b826c...c0f

Jeg og. Elsker menn med kroppshår 😍😍

Kvinne, få år yngre enn ts

Anonymkode: d82d8...c7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 11.11.2017 at 8:20 PM, AnonymBruker said:

Herregud nei.

Om alderen din hadde vært en annen, hadde jeg lurt på om du var daten min. Han er 30 og tar ikke initiativ til sex eller fysisk kontakt overhodet, selv etter 8 dates. Jeg har lurt på om han ikke har penis i det hele tatt. Om han har 11cm er det null problem. Jeg aner ikke hva vi venter på. 

Kast deg ut i det nå, det blir verre om du venter lenger.

Anonymkode: 8e909...8ef

Så er jeg også helt sikker på at du ikke tar noe initiativ heller da...så slutt å tro at du kan slippe å ta noe ansvar fordi du er kvinne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Xcase33 skrev:

Så er jeg også helt sikker på at du ikke tar noe initiativ heller da...

Du er det ja? 

Jeg har selvsagt tatt initiativ selv.

Anonymkode: 8e909...8ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎14‎.‎11‎.‎2017 den 11.24, WubWub skrev:

Er det virkelig noen som kaller det kvinnelige kjønnsorganet for "glufsa"? Urk.

Nei men hvis du har fulgt med på Christine Danckes blogg og P3 show, sånn typ flere år før hun ble "kjent", så tok hun og makkeren Silje ("Hoetell") ofte opp seksuell trakassering i utelivet og brukte dette som et begrep for å understreke hvor ekkelt og ufint det var (å gjøre). 

Anonymkode: 88fbf...9d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...