Gå til innhold

Jeg tørr ikke be noen damer ut på date fordi...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Du treffer mange gode punkter med 11 cm ;) jeg kan komme av at han putter den inn, da det er punkter ved inngangen. G-punktet er heller ikke langt inn. Lær deg å bruk den, fingre og tunge så kan du bli en sexgud! Hår er det mange kvinner som liker, her kommer det an på smak og behag. Lær deg å lik deg selv så vil du finne ei som gjør det samme.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

17 hours ago, AnonymBruker said:

Du er det ja? 

Jeg har selvsagt tatt initiativ selv.

Anonymkode: 8e909...8ef

Du er ikke den første og heller ikke den siste nei ...men du har faktisk et ansvar for å ta litt initiativ selv ..du kan ikke forvente at alle andre skal ta risikoen for deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.11.2017 den 23.09, AnonymBruker skrev:

11 cm er ganske lite og det er ikke sikkert at du matcher seksuelt med alle du treffer, men det betyr ikke at du bare skal gi opp! Det finnes alltid noen der ute som er trange og foretrekker små peniser :) Hårete menn er sexy men om du virkelig sliter med altfor mye hårvekst kan du ta laser på f.eks rygg og rumpe.

Anonymkode: 72e8c...4df

Hyggelig du er da. Sikkert det han vil høre. 11 cm, er kun 2 små cm unna gjennomsnittet for menn og er ikke ganske lite, og er mer enn nok for de fleste kvinner.

Ts, det som teller er hvem du er, det finnes mange kvinner der ute som vil kunne elske både deg og kroppen din.

Anonymkode: 4c85c...762

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hyggelig du er da. Sikkert det han vil høre. 11 cm, er kun 2 små cm unna gjennomsnittet for menn og er ikke ganske lite, og er mer enn nok for de fleste kvinner.

Ts, det som teller er hvem du er, det finnes mange kvinner der ute som vil kunne elske både deg og kroppen din.

Anonymkode: 4c85c...762

Man må da kunne kalle en spade for en spade?

Anonymkode: 72e8c...4df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...