Gå til innhold

Jeg tørr ikke be noen damer ut på date fordi...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er 37 år og har vært singel siden jeg var 20.... har en liten penis 11 cm erigert, har sorte hår i store mengder på mage brystkasse, lår, føtter og rumpe. Har hatt sex engang da jeg var 20. Er eneste utvei for meg å dra til Thailand å hente med meg ei derfra (for å sette det på spissen).?

Anonymkode: 0286c...dd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 37 år og har vært singel siden jeg var 20.... har en liten penis 11 cm erigert, har sorte hår i store mengder på mage brystkasse, lår, føtter og rumpe. Har hatt sex engang da jeg var 20. Er eneste utvei for meg å dra til Thailand å hente med meg ei derfra (for å sette det på spissen).?

Anonymkode: 0286c...dd8

Drit i det! 

Ikke tenk med pikken eller på pikken. Og drit i kroppshysteriet andre veien også - altså hos kvinnen. Finn en hyggelig søt jente som liker deg slik du er og vise versa. Det viktigste er at du er en fin fyr med bra personlighet. Pikken din er god nok og det samme er du. Fokuser på personlighet. Du kommer ikke til å ha problemer i "sengeavdelingen". 

Jeg har aldri målt eller lurt på om penis er det ene eller andre - ikke gjør det du heller - slutt med det! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud nei.

Om alderen din hadde vært en annen, hadde jeg lurt på om du var daten min. Han er 30 og tar ikke initiativ til sex eller fysisk kontakt overhodet, selv etter 8 dates. Jeg har lurt på om han ikke har penis i det hele tatt. Om han har 11cm er det null problem. Jeg aner ikke hva vi venter på. 

Kast deg ut i det nå, det blir verre om du venter lenger.

Anonymkode: 8e909...8ef

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er ikke den eneste utveien for deg. Jobb med deg selv for å bli mer selvsikker. Dra på date, bli kjent med damene og kos deg. Og om alt håret plager deg, så kan du jo bare barbere det vekk eller vokse det. 

Anonymkode: f9639...d20

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde dratt på date med deg, og om du er trivelig og etter min smak kjekk, så hadde jeg dratt på flere.

Anonymkode: b826c...c0f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hår på kroppen er flott. Det er det mange som liker. Om penis-størrrelser er jeg ukyndig men det er jo bare å prøve noen damer, så kjenner de fort om den passer. Kanskje den ikke er optimal for alle, men du trenger ikke mer enn ei dame.

Disse fysiske greiene er egentlig mindre viktige. Det som teller mest er samhandlingen. 

Det som er vanskelig med dating er stressnivået. Trikset er å slappe av , erkjenne at resultatet av daten ikke er viktig og heller fokusere på å ha ett hyggelig treff, en god opplevelse. Gode opplevelser kan gi mersmak og lede til noe.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 37 år og har vært singel siden jeg var 20.... har en liten penis 11 cm erigert, har sorte hår i store mengder på mage brystkasse, lår, føtter og rumpe. Har hatt sex engang da jeg var 20. Er eneste utvei for meg å dra til Thailand å hente med meg ei derfra (for å sette det på spissen).?

Anonymkode: 0286c...dd8

jeg har hår over hele kroppen, mye værre problem enn deg. penisen min er dessverre ikke den største ....12 cm. da jeg var ungdom ventet jeg lenge med sex fordi jeg hadde blitt mobbet for penisstørrelsen min tidligere. en dag bare hoppet jeg ut i det og har aldri sett tilbake. har vært player i ca 6 år på rad og still going

når det gjelder hår pleier jeg å bruke maskinklipper på brystet, litt i rumpesprekken og på penis. på skuldrene , ryggen og penis shaver jeg resten med høvel. håret i rævsprekken tar jeg også forsiktig med høvel. det tar litt tid men er verdt det. varer ca 3 uker for meg før det har begynt å komme tilbake..... ikke barber leggene eller armene . ta magen og oppover. mange kvinner liker også hår på brystet. begynn å tren med vekter på treningssenter, det ble en hobby for meg.

en deilig muskuløs kropp som du kan få med trening hjelper, god personelig hygiene.

trimmet skjegg, jeg shaver meg hver 4 dag. syns 3 dagers og 2 dagers skjegg ser utrolig bra ut på meg. litt solarium gfor finere hud og farge gjør også under. aldri gi opp. du må kaste deg ut i det. er du ikke villig til å gjøre endringer skjer ingen endringer heller

send meg en PM eller svar igjen vist du trenger råd

gi opp mann!

hilsen mann 29

Anonymkode: 63e01...46a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tenker at thailandske damer liker liten kuk og hårete kropp?

Anonymkode: bbb6f...cf7

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Axl Rose

Hvorfor alltid Thailand? Hva med å gjøre litt selv for å få dame? Du er en voksen mann. Du tørr. Hår tar du bort. Kuken funker sikkert selv om den er 11 cm. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, hør her!

Jenter bryr seg ikke om størrelsen på penisen i samme grad som menn tenker på størrelsen til kvinners bryst og rumpe.   Slutt å overtenker! Så lenge penisen ikke er 5centimeter så er det virkelig ikke noe å beksjymret deg over. 

Hår er bare naturlig, vi alle har det. Noen har mer, andre har mindre.

 kjæresten min har også hår i kroppen både brystet, rumpa og lårene, og jeg kunne ikke brydd meg mindre! tro meg, hår er noe jenta du skal date også har. men hvis det gir deg dårlig selvtilitt så kan du fjerne det? Er vel ikke så stor problem det?

uansett når du dater noen så er hår og penisen det siste de ser! Så du kan først bare bli kjent, og etterhvert når du føler deg komfortabelt med henne så kan du ja åpne deg:nori:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 cm er ganske lite og det er ikke sikkert at du matcher seksuelt med alle du treffer, men det betyr ikke at du bare skal gi opp! Det finnes alltid noen der ute som er trange og foretrekker små peniser :) Hårete menn er sexy men om du virkelig sliter med altfor mye hårvekst kan du ta laser på f.eks rygg og rumpe.

Anonymkode: 72e8c...4df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei det er det ikke. Tror for så vidt ikke thailendere er så glad i hår heller, der nede er jo mennene så å si hårløse. 
Du kan vokse kroppen din, eller eventuelt ta hårlaserbehandling. Voksing er nok best da laser er ganske dyrt , eller, det blir jo voksing i lengden også, men det er avhengig av hvor mye du har å legge ut på en gang. 

Se på instruksjonvideor på youtube om "how to give g spot orgasm" og "how to stimulate klitoris" og lær deg å slikke og fingre. 
Så er det masse håp for deg men du må jo gjøre en innsats såklart , som alle andre. 

Anonymkode: a5575...8b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 37 år og har vært singel siden jeg var 20.... har en liten penis 11 cm erigert, har sorte hår i store mengder på mage brystkasse, lår, føtter og rumpe. Har hatt sex engang da jeg var 20. Er eneste utvei for meg å dra til Thailand å hente med meg ei derfra (for å sette det på spissen).?

Anonymkode: 0286c...dd8

Selvtillit er en fin ting... Finn en ladyboy, de har like liten kukk som deg... 

Anonymkode: cf5ed...f7b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Om alderen din hadde vært en annen, hadde jeg lurt på om du var daten min. Han er 30 og tar ikke initiativ til sex eller fysisk kontakt overhodet, selv etter 8 dates. Jeg har lurt på om han ikke har penis i det hele tatt. Om han har 11cm er det null problem. Jeg aner ikke hva vi venter på. 

Sannsynligvis er han livredd for å gå over grensa i disse #metoo-tider.... Kjenner på det samme. Har blitt mye mer tilbakeholden når det kommer til dating og det å antyde sex overfor daten. Rett og slett fordi jeg er usikker på hvor grensa går for seksuell trakassering. Derfor venter jeg som regel på at hun skal ta initiativet slik at jeg er sikker på at jeg ikke gjør noe dumt.

Anonymkode: ab5c1...430

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 hours ago, AnonymBruker said:

Selvtillit er en fin ting... Finn en ladyboy, de har like liten kukk som deg... 

Anonymkode: cf5ed...f7b

Rapportert!

Anonymkode: 6b1d2...a25

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sannsynligvis er han livredd for å gå over grensa i disse #metoo-tider.... Kjenner på det samme. Har blitt mye mer tilbakeholden når det kommer til dating og det å antyde sex overfor daten. Rett og slett fordi jeg er usikker på hvor grensa går for seksuell trakassering. Derfor venter jeg som regel på at hun skal ta initiativet slik at jeg er sikker på at jeg ikke gjør noe dumt.

Anonymkode: ab5c1...430

Joda, men man ser jo hvem man har med å gjøre. Jeg har allerede annonsert at jeg synes den metoo-kampanjen er ganske håpløs, så han vet vel at jeg ikke er blant dem som ringer politiet om jeg får en hånd på låret.

Jeg vurderer sterkt å droppe ham så jeg kan finne en som ikke er redd for å ta på meg. Det handler jo ikke bare om sex. Hva skal man med en partner om man ikke kan ha litt fysisk kontakt?

Anonymkode: 8e909...8ef

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sannsynligvis er han livredd for å gå over grensa i disse #metoo-tider.... Kjenner på det samme. Har blitt mye mer tilbakeholden når det kommer til dating og det å antyde sex overfor daten. Rett og slett fordi jeg er usikker på hvor grensa går for seksuell trakassering. Derfor venter jeg som regel på at hun skal ta initiativet slik at jeg er sikker på at jeg ikke gjør noe dumt.

Anonymkode: ab5c1...430

Og sekundært, seksuell trakassering handler jo om arbeidslivet. Det er klart at du ikke oppfører deg mot kolleger som du oppfører deg mot en date!

Jeg mistenker at mange menn rett og slett er sosialt utrente og sjenerte og skyver denne metoo-kampanjen foran seg som årsak til at de ikke tar initiativ.

Anonymkode: 8e909...8ef

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sannsynligvis er han livredd for å gå over grensa i disse #metoo-tider.... Kjenner på det samme. Har blitt mye mer tilbakeholden når det kommer til dating og det å antyde sex overfor daten. Rett og slett fordi jeg er usikker på hvor grensa går for seksuell trakassering. Derfor venter jeg som regel på at hun skal ta initiativet slik at jeg er sikker på at jeg ikke gjør noe dumt.

Anonymkode: ab5c1...430

Ja huff det er så fælt og urettferdig at seksuell trakassering og overgrep kommer frem i lyset , skyld det på metoo kampanjen at du ikke har fått deg dame de 7 siste årene :sarkasme:

Hvis du ikke kan forskjellen på flørting og seksuell trakassering så er det noe alvorlig galt med deg. Da har du jo samme mentalitet som de det snakkes om i metoo kampanjen da, så det kan forklare hvorfor du ikke liker den kampanjen. 

Her skal jeg hjelpe deg litt : 

Neida, det har ikke blitt forbudt å flørte  via Dagbladet.no 

hvis det faktisk er slik at mange som «bare vil prøve seg» selv ikke skjønner forskjellen er det ens eget ansvar å ta tak i problemet og LÆRE seg forskjellen.

Det bør strengt tatt ikke være en veldig vanskelig oppgave. Allikevel har jeg tatt meg bryet med å hjelpe de mest usikre litt på vei. Under følger en liste med tips og triks.

  • Hilse og smile til det motsatte kjønn: Helt innenfor!
  • Vise frem kølla uprovosert: Tenk deg om.
  • Invitere fremmede på kaffe: Hyggelig!
  • Invitere på sextreff i kjelleren din: Not so much.
  • Håndhilse: Vanlig høflighet.
  • Grafse tilfeldige på puppene eller i skrittet: Du bryter faktisk loven. Og du er en kødd.
  • Høflig spørre om å få sette seg ned: Lov å prøve.
  • Følge etter tilfeldige på vei hjem mens man plystrer og stirrer: På tide skjerpe seg.
  • Spørre om du kan spandere en drink: Ok.
  • Skjelle ut mottakeren fordi du ikke får sex tilbake: Idiot.
  • Spørre om noens telefonnummer/FB-kontakt eller lignende: Helt innenfor.
  • Selv finne frem til kontaktinformasjonen og benytte den til å sende penisbilder: På tide å skjerpe seg. Helt seriøst.
  • Forsøke å slå av en prat med noen du ikke kjenner: Kan være hyggelig.
  • Rope etter tilfeldige at de har bra pupper og at du gjerne vil ha de med deg hjem i sex-kjelleren din: Du er en kødd. Og det er trakassering.

    https://www.dagbladet.no/kultur/neida-det-har-ikke-blitt-forbudt-a-florte/68813331

Anonymkode: a5575...8b1

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...