Gå til innhold

Aleksander Schau


Blå politibil

Anbefalte innlegg

Anbefaler alle å sjekke ut Aleksander Schaus Twitter. Håper dette rulles ut og at de outes. 

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ricecrispies

Følger med nå. Må si det er litt spesielt å se at han jeg anmeldte for voldtekt har delt flere av tweetsene.

Heia Aleksander!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

42 minutter siden, ricecrispies skrev:

Følger med nå. Må si det er litt spesielt å se at han jeg anmeldte for voldtekt har delt flere av tweetsene.

Heia Aleksander!

Wow. Det var spesielt ja. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke, men det fremstår litt diffust å bare skrive noe sånt. Hva vil han med det, når han uansett ikke nevner navn? 

Jeg aner ikke hvem det måtte gjelde, og har derfor heller inget grunnlag til å kunne forholde meg til det han skriver, annet enn at det finnes drittsekker i samfunnet. Men det visste jeg jo fra før av. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Drikkeflaska skrev:

Jeg vet ikke, men det fremstår litt diffust å bare skrive noe sånt. Hva vil han med det, når han uansett ikke nevner navn? 

Jeg aner ikke hvem det måtte gjelde, og har derfor heller inget grunnlag til å kunne forholde meg til det han skriver, annet enn at det finnes drittsekker i samfunnet. Men det visste jeg jo fra før av. 

Er vel for å sette fokus på at det foregår mye seksuell trakassering i media og kulturlivet i lille Norge også. Blir vel muligens en liten oppvask dersom media (spesielt tv2) tør å ta det opp. 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, gobbledigook skrev:

Er vel for å sette fokus på at det foregår mye seksuell trakassering i media og kulturlivet i lille Norge også. Blir vel muligens en liten oppvask dersom media (spesielt tv2) tør å ta det opp. 

Jaa, sånn sett så kan jeg vel skjønne det, men det er vel litt naivt(?) å tro at det ikke er slik her i Norge også, som i så mange andre land. 

Dersom det blir publisitet rundt det, så er jo det absolutt bra, men hvis ikke ser jeg på de tweetsa som ganske meningsløse, sånn bortsett fra å opplyse noen ikke-opplyste. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Drikkeflaska skrev:

Jaa, sånn sett så kan jeg vel skjønne det, men det er vel litt naivt(?) å tro at det ikke er slik her i Norge også, som i så mange andre land. 

Dersom det blir publisitet rundt det, så er jo det absolutt bra, men hvis ikke ser jeg på de tweetsa som ganske meningsløse, sånn bortsett fra å opplyse noen ikke-opplyste. 

Det er vel ingen som tror at det ikke skjer, men jeg tror mange ignorerer det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer faktisk å gjette meg til hvem et par av de er, selv om jeg ikke kjenner bransjen så godt! HÅPER DET KOMMER UT!

NRK ass..

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Minitroll skrev:

Jeg klarer faktisk å gjette meg til hvem et par av de er, selv om jeg ikke kjenner bransjen så godt! HÅPER DET KOMMER UT!

NRK ass..

Vet om noen jeg også, men det er fra TV2 :P

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner til en i mediebransjen og en politiker. NRK  og AP Trondheim (ikke Trond Giske). 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, gobbledigook skrev:

Vet om noen jeg også, men det er fra TV2 :P

Det er nok folk fra alle de store kanalene. Schau har ganske lang fartstid i NRK i alle fall, men kan se for meg at TV2 har en del sleipinger også. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, Minitroll skrev:

Det er nok folk fra alle de store kanalene. Schau har ganske lang fartstid i NRK i alle fall, men kan se for meg at TV2 har en del sleipinger også. 

Jepp, forundrer meg ikke.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutes ago, Blå politibil said:

Kjenner til en i mediebransjen og en politiker. NRK  og AP Trondheim (ikke Trond Giske). 

Ikke Trond Giske? 

Endret av philm
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...