Gå til innhold

John Arne Riise


fjær

Anbefalte innlegg

Et enkelt søk på Google sier litt om hvorfor skilsmissen tok tid. 

https://www.seher.no/kjendis/na-er-skilsmissen-klar/64220965

En annen sak er at den mannen har det jaggu travelt med å bli gift, de fleste sørger vel for å være sikker på at man er skilt før prest og kirke bestilles på ny 😜🙈

 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Fortsetter under...

På 14.11.2017 den 19.48, Viking-girl skrev:

Hvorfor ble de da ikke skilt før bare uker før han skulle gifte seg med Louise?? Det Maria sier her i følge deg stemmer jo ikke med virkeligheten.  

Siterer meg selv: Maria Elvegård nektet å skrive under på skilsmissepapirene før i siste sekund. Derfor var han ikke lovlig og rettslig skilt da han forlovet seg med LAR. Men hun måtte skrive under til slutt. Og bryllup ble det. Alt ble behørig dokumentert i Se og Hør, at det var eksen som ikke hadde skrevet under på skilsmissepapirene og at advokatene lå i forhandlinger om det. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.11.2017 den 17.49, Nysgjerrigpetrova skrev:

Et enkelt søk på Google sier litt om hvorfor skilsmissen tok tid. 

https://www.seher.no/kjendis/na-er-skilsmissen-klar/64220965

En annen sak er at den mannen har det jaggu travelt med å bli gift, de fleste sørger vel for å være sikker på at man er skilt før prest og kirke bestilles på ny 😜🙈

 

Nytter ikke når eksen setter seg på bakbeina selv når både kirke er bestilt og bryllupsplanleggingen går sin gang. I mine øyne ganske slu dame hun der Maria. Ikke uten grunn at Berit Riise kalte henne «helvetet fra nord»... 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Viking-girl skrev:

Siterer meg selv: Maria Elvegård nektet å skrive under på skilsmissepapirene før i siste sekund. Derfor var han ikke lovlig og rettslig skilt da han forlovet seg med LAR. Men hun måtte skrive under til slutt. Og bryllup ble det. Alt ble behørig dokumentert i Se og Hør, at det var eksen som ikke hadde skrevet under på skilsmissepapirene og at advokatene lå i forhandlinger om det. 

Hallo....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Viking-girl skrev:

Nytter ikke når eksen setter seg på bakbeina selv når både kirke er bestilt og bryllupsplanleggingen går sin gang. I mine øyne ganske slu dame hun der Maria. Ikke uten grunn at Berit Riise kalte henne «helvetet fra nord»... 

Berit Riise er jammen bestemor fra helvete som omtaler mora til barnebarna sine på den måten.

Synes synd på Maria jeg. Kan ikke ha vært lett å se ektemannen gni det inn i Se og hør at han har funnet kjærligheten mens hun sitter hjemme med en unge på seks måneder. Også fett å bli single når ungen din er tre måneder. John Arne er jammen en kjernekar 😝

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, Vipser skrev:

Berit Riise er jammen bestemor fra helvete som omtaler mora til barnebarna sine på den måten.

Synes synd på Maria jeg. Kan ikke ha vært lett å se ektemannen gni det inn i Se og hør at han har funnet kjærligheten mens hun sitter hjemme med en unge på seks måneder. Også fett å bli single når ungen din er tre måneder. John Arne er jammen en kjernekar 😝

Enig. Vi kan bare forestille oss den smerten. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryktes at Riise skal bli ny trener i Rosenborg, det blir nok bra :)

 

Endret av Hedersbrukeren
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Hedersbrukeren skrev:

Ryktes at Riise skal bli ny trener i Rosenborg, det blir nok bra :)

 

Juhuuuuu 🤗 Hvis det stemmer, da 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Hedersbrukeren skrev:

Ryktes at Riise skal bli ny trener i Rosenborg, det blir nok bra :)

 

Kan da umulig være tilfelle? 😊

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Justlooking skrev:

Kan da umulig være tilfelle? 😊

Nei, det er nok bare tull, men der verste er at det sikkert ville gitt laget et løft, i forhold til hvordan de gjør det ellers om dagen :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 28.4.2019 den 13.40, Vipser skrev:

Berit Riise er jammen bestemor fra helvete som omtaler mora til barnebarna sine på den måten.

Synes synd på Maria jeg. Kan ikke ha vært lett å se ektemannen gni det inn i Se og hør at han har funnet kjærligheten mens hun sitter hjemme med en unge på seks måneder. Også fett å bli single når ungen din er tre måneder. John Arne er jammen en kjernekar 😝

Enig! 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 29.4.2019 den 9.20, Hedersbrukeren skrev:

Ryktes at Riise skal bli ny trener i Rosenborg, det blir nok bra :)

 

Riise uttalte de skulle bo i Drammen da kona har fam og venner på Østlandet og at han ville vise en ny side av seg selv hvor han tar vare på egne barn. Jeg har mine tvil om det og  uavhengig "nye Riise" tviler jeg på han blir trener for en eliteserieklubb i Norge. 

Endret av eeqaz
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Annonse

[1] Category widget

Avskyr han like mye som pesten.. 

Nå skal han være med i serien I lomma på Silje. Han mente selv at det var på tide at folk fikk innsyn i økonomien hans etter som han får så mye kritikk etc.

Her er linken til kilden.

https://www.seher.no/kjendis/luksuskjopet-blir-underholdning-pa-tv/71364526

Endret av Uglesjel
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Faria skrev:

Så lenge varte det at de bodde i Drammen ja.. 

Hvor skal de flytte nå da? På tide å slå seg til ro nå som det er barn på vei. Han virker veldig rastlaus. LAR har sagt hun alltid støtter mannen og henger seg på. At hun orker

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...