Gå til innhold

John Arne Riise


fjær

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

14 minutter siden, fjær skrev:

Her er det ikke mye bra som kommer fram..

Om det er mor eller far som snakker sant her, så er barna de som taper!!

http://www.tv2.no/underholdning/9482172/

Her er ikke Maria Elvegård helt troverdig. Jeg følger Louise på snap, der har jeg sett begge ungene i baksetet mens de var på tur. Om Maria må selge huset fordi hun ikke får barnebidrag sier dette noe om den vanvittige størrelsen på bidraget, eller hennes vanvittige forbruk som har blitt behørig dokumentert på hennes Instagramkonto. Noe nytt i Chanel hver enda dag. Etter dette med bidrag og "tømming av et av barnas konto" kom opp i media, har Maria slettet flere hundre bilder av Chanelvesker, klær osv. Ser også at hun har gjort betydelige ting med sitt utseende. Hvorfor hun ble igjen i England da de skilte lag er også shady, da deres felles barn var meget små. Jeg personlig hadde reist hjem til Norge igjen... 

  • Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutes ago, Viking-girl said:

Her er ikke Maria Elvegård helt troverdig. Jeg følger Louise på snap, der har jeg sett begge ungene i baksetet mens de var på tur. Om Maria må selge huset fordi hun ikke får barnebidrag sier dette noe om den vanvittige størrelsen på bidraget, eller hennes vanvittige forbruk som har blitt behørig dokumentert på hennes Instagramkonto. Noe nytt i Chanel hver enda dag. Etter dette med bidrag og "tømming av et av barnas konto" kom opp i media, har Maria slettet flere hundre bilder av Chanelvesker, klær osv. Ser også at hun har gjort betydelige ting med sitt utseende. Hvorfor hun ble igjen i England da de skilte lag er også shady, da deres felles barn var meget små. Jeg personlig hadde reist hjem til Norge igjen... 

ja jeg er enig.... 

Ungene sitter igjen som taperne her, som om få år vil lese om dette på nett...

 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man skulle tro den norske forlagsbransjen og tabloidpressen besto av pubertetsunger med svakt utviklet pannelapp ... altså uten evne til å tenke konsekvens.

Dersom folk er dumme / fortvilte nok til å utlevere seg til journalister, bør deskansvarlig / redaktør ha såpass vett at h*n luker vekk det som kan skade en uskyldig tredjepart (barna). Det er forlagene og avisene som må være de «voksne» og justere hva som skal publiseres, vise ansvar og ikke publisere ting som ødelegger folks liv. 

Blogg.no og Nettavisen er de verste grisene, tett fulgt av VG, Dagbladet og diverse ukeblader. Jeg skjønner ikke at de kan møte sitt eget blikk i speilet etter å ha utlevert folks familietragedier slik de gjør. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, marthes skrev:

«Morsomt» at han klager på at hun tar det i media..... det kommer fra han som bruker media til alt.

 

Vel, man må gjerne synes at han er mye i media, men å bruke barna i media støtt og stadig kan du neppe beskylde han for.

Det er nedrig av Maria. Skikkelig lavmål. Nesten like lavmål som å være en fraværende far.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, pelikanen skrev:

Å du er sikker på at det var deres unger? Han har ikke hatt kontakt,på de årene. Stakkars unger. Som han sa i vg: det blir mest på Skype. ..haha. så bruker hans kone nå og prøve å få kontakt? HVa i alle verden er dette? Samvær ordner foreldrene....ikke ny kone. Dette bør hun ikke stikke neglene i. Sutrer for at hun går til media? Han har jo adresse i media.  Stoppet bidrag, for han har funnet ut at han har betalt for mye.  Skikkelig gøy for ungene senere i livet å lese om alt dette. Den eldste er 8 pr nå,og får med seg en del

Mora sa selv ved de anledningene at barna var hos han, sååååå. 

Hvem sin skyld er det at barna kan lese om det i media da? Er vel hun som støtt uttaler seg? Skjønner godt trangen til å belyse det, men det går jo ut over ungene da. Burde holde det unna tabloidene.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, orfeus skrev:

Man skulle tro den norske forlagsbransjen og tabloidpressen besto av pubertetsunger med svakt utviklet pannelapp ... altså uten evne til å tenke konsekvens.

Dersom folk er dumme / fortvilte nok til å utlevere seg til journalister, bør deskansvarlig / redaktør ha såpass vett at h*n luker vekk det som kan skade en uskyldig tredjepart (barna). Det er forlagene og avisene som må være de «voksne» og justere hva som skal publiseres, vise ansvar og ikke publisere ting som ødelegger folks liv. 

Blogg.no og Nettavisen er de verste grisene, tett fulgt av VG, Dagbladet og diverse ukeblader. Jeg skjønner ikke at de kan møte sitt eget blikk i speilet etter å ha utlevert folks familietragedier slik de gjør. 

Kunne ikke sagt meg mer enig, du beskrev dette perfekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, marthes skrev:

«Morsomt» at han klager på at hun tar det i media..... det kommer fra han som bruker media til alt.

Det er nok mye som skurrer i den boka og, ref hva eldste barn selv har sagt om boka. 

Hva har eldste sagt om boka? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barna er taperene her uansett hva som er sant eller ikke. Jeg tipper de begge har både rett og feil. Vil tro JAR ikke har vært nok tilstede som far, og det kan godt hende at han har betalt "for mye" i bidrag, men han må da være voksen om det og ta det gjennom retten eller nav eller hva pokker de tar det gjennom og ikke media! Det samme gjelder henne, ikke syt til media om dette, ta det gjennom advokat! 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pelikanen
47 minutter siden, neiognei skrev:

Trenger ikke se langt ned på Instagrammen til Louise for å se at barna var sammen med faren sin i fjor sommer og i julen i fjor. Så noe kontakt har de hatt. Er det nok? Nei. Er det en far som ikke har hatt annet enn Skypekontakt? Nei.

Flere bilder av dem nedover hans Instagram også.

Om du har hatt dine unger 2 g på mange år...hva er det? Nå er det ingen kontakt. Når du velger å kutte ut barnebidrag, da avskriver du ditt eget kjøtt og blod.  

Denne saken skulle aldri vært i media.  

Først tar han med x i boken...så sutrer han over at hun er i media? Han blottlegger flere i familien i media over år. 

Hvem er det som bruker ny ektefelle til å få til samvær?  

Da får en håpe besteforeldre tar seg av bb og holder seg borte fra konflikten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sirkustjukk

Synes det er merkelig at hun sitter og klager over dårlig økonomi og frykter huset må selges.

Selvsagt skal en far forsørge sine barn men det er ingen menneskerett å fråtse i Chanel heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Sirkustjukk skrev:

Synes det er merkelig at hun sitter og klager over dårlig økonomi og frykter huset må selges.

Selvsagt skal en far forsørge sine barn men det er ingen menneskerett å fråtse i Chanel heller.

Denne Maria må skaffe seg en jobb, og slutte å leve på eksmannen. For et pinlig menneske hun er. Snakker stygt om eksmannen, men hun skal absolutt leve et luksusliv på hans regning. Flaut.

Endret av clyde
  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så utrolig slem JAR virket i den artikkelen! Hun skal liksom ikke få lov å komme med sin versjon i ETT intervju når han har skrevet så mye dritt om henne i en bok uten å spørre først. Selvfølgelig er det to sider av en slik sak. Men han har faktisk ikke møtt opp i en rettssak og jeg forstår at Maria føler et behov for å forsvare seg. 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Annypanny

John Arne bør selvfølgelig betale bidragene han er forpliktet til å betale, og basert på hans lønn og det faktum at Maria har barna 100% samt at det er 2 barn, så er vel bidraget temmelig stort. 

Maria frykter hun må selge huset når hun ikke får bidrag. Etter hva jeg har forstått er hun ikke i jobb (korriger meg gjerne om jeg tar feil). Hun viser i alle fall tydelig på sosiale medier at hun tilbringer dagene på treningssenter, neglesalonger, får utført skjønnhetsinngrep, og shopper, hovedsakelig i butikker som selger Chanel.

Ja, John Arne skal så klart betale bidrag, men Maria kan jaggu dra seg ut å skaffe seg en jobb, og slutte å handle på Chanel!

Endret av Annypanny
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Annypanny

Jeg følger Maria på Instagram, og kontoen hennes har vært overfylt av bilder med dyre vesker og merkeklær. Hundrevis av slike innlegg er nå slettet. Litt påfallende 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...