Gå til innhold

Besvart


medlem1234

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Første du bør tenke på er vel hvordan skille deg positivt ut fra alle de andre rosabloggerne.

Anonymkode: 7789d...150

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greia er vell at det er veldig vanskelig å bli lagt merke til, så da gjør de seg til for å bli snakkis og få oppmerksomhet,all oppmerksomhet er god oppmerksomhet. Sophie elise f,eks gjør det konstant nytt etter nytt tull (med vilje, hun er ikke dum dette er helt bevisst).

Hvordan du skal få mange lesere uten å gjøre ting som gjør at de har dårlig rykte vet jeg ikke, det er vanskelig

Anonymkode: 2a082...859

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er mange flinke youtubere med slike interesser som du nevner - klær, sminke, interiør og livsstil. Har selv en håndfull som jeg følger. Og så er det mange som jeg synes er uinteressante, har dårlig kvalitet og så videre. Men de abonnerer jeg jo heller ikke på! Jeg tror det er viktig at du lager videoer om noe DU er interessert i. Du må brenne for det, ellers blir det halvveis. Å lage videoer om noe som egentlig ikke er deg, men som du tror folk vil ha, tror jeg er en dårlig ide. Så kjør på med det som du liker og det som inspirerer deg.

Hvis du er livredd for at folk skal mislike deg er det kanskje en dum ide å starte en youtube-kanal. For noen vil mislike det du gjør uansett. Og du må være forberedt på at du kanskje får noen ekle kommentarer. I det virkelige liv er det også en del som synes alt som har med blogging og youtube er kjempedust, og gjerne vil fortelle deg om det. Så det tror jeg er en del av pakken, dessverre. 

Lykke til! For min del kommer det jo an på personligheten om jeg får inntrykk av at de er "dumme i pappen" eller selvdiggere. Men noen tips kan jo kanskje være å være ydmyk, ha litt humor, ikke ta deg selv så høytidelig, vær ærlig og snakk fint om andre. 

Anonymkode: f17fc...f26

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det er mange flinke youtubere med slike interesser som du nevner - klær, sminke, interiør og livsstil. Har selv en håndfull som jeg følger. Og så er det mange som jeg synes er uinteressante, har dårlig kvalitet og så videre. Men de abonnerer jeg jo heller ikke på! Jeg tror det er viktig at du lager videoer om noe DU er interessert i. Du må brenne for det, ellers blir det halvveis. Å lage videoer om noe som egentlig ikke er deg, men som du tror folk vil ha, tror jeg er en dårlig ide. Så kjør på med det som du liker og det som inspirerer deg.

Hvis du er livredd for at folk skal mislike deg er det kanskje en dum ide å starte en youtube-kanal. For noen vil mislike det du gjør uansett. Og du må være forberedt på at du kanskje får noen ekle kommentarer. I det virkelige liv er det også en del som synes alt som har med blogging og youtube er kjempedust, og gjerne vil fortelle deg om det. Så det tror jeg er en del av pakken, dessverre. 

Lykke til! For min del kommer det jo an på personligheten om jeg får inntrykk av at de er "dumme i pappen" eller selvdiggere. Men noen tips kan jo kanskje være å være ydmyk, ha litt humor, ikke ta deg selv så høytidelig, vær ærlig og snakk fint om andre. 

Anonymkode: f17fc...f26

Tusen takk for gode og utfyllende svar, også til de over :)

Mye sant i det du skriver, og veldig gode råd.

 Kunne du kanskje linket meg til de youtuberne du liker? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg følger gamere i den typen spill jeg liker. Det som gjør at jeg faller for de jeg gjør er at jeg faktisk lærer noe av de, kanalen er ryddig og pent presantert og ikke minst en personlighet som skiller seg ut. Evnen til å komunisere livlig og ekte når man sitter alene er utrolig viktig!

Anonymkode: 2ed03...b6c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finn ut av hva du har lyst til å dele eller informere andre om og er villig til å bruke titalls timer i uken på det, satse på og bruke egne penger på uten å få/forvente noe betaling tilbake, da kan du starte youtube kanal :)

Jeg personlig skulle gjerne laget ett faktafylt reiseprogram, besøk på historiske steder o.l 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...