Gå til innhold

Hvem i unge mødre har skiftet kjønn?


Warum

Anbefalte innlegg

Ser det er en sak om hvordan det gikk med unge mødre på VG+. Så mye på unge mødre da jeg gikk hjemme i perm, men har ikke pluss-abonnement. Må si jeg i hvertfall lurer veldig på hvem som skiftet kjønn! Noe annet interessant som står i artikkelen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha jeg har ikke sagt at dette er et kvalitetsprogram! Ikke døm:p Da jeg gikk hjemme med baby var hjernen min så bedøvet av søvnmangel osv, så det måtte lette TV-programmer til. Og jeg tror den saken i VG handler om det norske programmet, for jeg kjenner igjen noen av ansiktene. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK så det er en mann som har skiftet til kvinne, da tror jeg ikke jeg vet hvem det kan være. Fikk bare med meg at det var mødre da jeg så på. Følte jo nesten jeg ble litt kjent med disse damene da jeg så på, og syns det var veldig kult om en av de sto fram med noe sånt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Warum skrev:

OK så det er en mann som har skiftet til kvinne, da tror jeg ikke jeg vet hvem det kan være. Fikk bare med meg at det var mødre da jeg så på. Følte jo nesten jeg ble litt kjent med disse damene da jeg så på, og syns det var veldig kult om en av de sto fram med noe sånt!

Hun er på bildet nederst ul høyre på forsiden sv artikkelen. Ved siden av en veldig blond jente med en rosa baby på fanget :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det store-Christer? Han som var sammen med hun som også hadde en sønn som het Christer? Da husker jeg han. Måtte Google, hun er blitt utrolig pen! Er de fortsatt sammen?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Warum skrev:

Er det store-Christer? Han som var sammen med hun som også hadde en sønn som het Christer? Da husker jeg han. Måtte Google, hun er blitt utrolig pen! Er de fortsatt sammen?

Nei, Kristine er sammen med en annen dame.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Warum skrev:

Er det store-Christer? Han som var sammen med hun som også hadde en sønn som het Christer? Da husker jeg han. Måtte Google, hun er blitt utrolig pen! Er de fortsatt sammen?

Ja, det er store-Christer som har skiftet kjønn.:)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, SpA skrev:

Nei, Kristine er sammen med en annen dame.

.

Endret av neiognei
Leste feil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for hets og oppfordring til brudd på opphavsretten.

Papirfly, mod.

Endret av Papirfly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...