Gå til innhold

Til dere damer som spruter under sex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 10.11.2017 den 19.08, AnonymBruker skrev:

Du vet at det ikke er tiss som kommer ut?? 

Anonymkode: 5b020...1d2

Nei det viste jeg ikke. Hvor sitter denne ukjente kjertelen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Altså, nå vet jeg egentlig ikke hva slags væske det er, men vi som har sprutet ordentlig vet at det ikke er kun urin, det lukter f.eks. ikke. Jeg kan også ha gått på toalettet rett før og fortsatt kan det komme masse væske ut.

Anonymkode: ce4e0...e1a

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.11.2017 den 19.08, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg kan alltids tisse uten å få orgasme.

Anonymkode: 80583...d8f

Jeg spruter (eller det renner mer enn det spruter) og det er absolutt ikke tiss som kommer ut. Det er en blank luktfri væske som kommer ut. Smaker ingenting heller. Kjæresten min mente fast bestemt på at det var tiss vi "spruter" men endret fort mening da han fikk se det med egne øyne ;)

Anonymkode: cf7a0...f2e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minute ago, Alterego666 said:

I min erfaring kommer det noe urin, men det meste er en klar væske.

Ja, og det er vel ogs dette de har funnet ut av. For noen er det gjerne bare tiss som kommer ut, mens det for andre er en blanding. 

Anonymkode: 88a04...4d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I det siste har jeg spruta før orgasmen. Har ikke akkurat brukt stoppeklokke, men kanskje 2-3 minutter før det går for meg.

Anonymkode: bf37e...c9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎11‎.‎11‎.‎2017 den 2.19, AnonymBruker skrev:

Æsj sprutorgasme er kvalmtj. Ikke noe tennede..

Anonymkode: f440a...4e5

Det er "dessverre" noe man ikke kan kontrollere. Har fått det bare fem-seks ganger i løpet av livet bare, og det var under heftige g-punkt-orgasmer. Det spruter ikke nødvendigvis heller, bare renner noe ut som ikke lukter noen ting. Urin begynner å lukte etter en stund.

Anonymkode: 3f137...8f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er denne ukjente kjertelen som produserer denne væsken? Og hvor er det væsken lagres før den sprutes ut? Jo, det er urin. 

Anonymkode: b1ebf...f84

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker dere noen forskjell på mengde i fht hva slags stimuli som får dere til å sprute?

Sprutet i dag for første gang ved klitorisstimuli, men det kom mye mindre enn hva det gjør da jeg spruter ved penetrering. 

Andre som har erfaringer rundt dette? 

Anonymkode: 5b020...1d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11/14/2017 den 20.15, AnonymBruker skrev:

Hvor er denne ukjente kjertelen som produserer denne væsken? Og hvor er det væsken lagres før den sprutes ut? Jo, det er urin. 

Anonymkode: b1ebf...f84

"spor av urin" som det står i ALLE linkene som er delt her, som skulle bevise at det var urin. Betyr ikke at det er urin.
Om det er tilfelle, er sæd også urin, siden det er spor av urin i sæd også.. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13/11/2017 den 19.01, UngMann1986 skrev:

Det er gjort nok forskning på dette. Det er tiss.

feil. det finnes stoffer som også finnes i urin men utenom det er det faktisk ikke urin. at det finnes samme stoff som urin er ikke synonymt med at det er urin. så her tror jeg du selv må lese forskningen skikkelig

Anonymkode: 6c946...948

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 14/11/2017 den 20.15, AnonymBruker skrev:

Hvor er denne ukjente kjertelen som produserer denne væsken? Og hvor er det væsken lagres før den sprutes ut? Jo, det er urin. 

Anonymkode: b1ebf...f84

spor av urin og urin er faktisk ikke det samme. det finnes et stoff i urin som også finnes i sprut men det betyr ikke at det er urin

Anonymkode: 6c946...948

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

feil. det finnes stoffer som også finnes i urin men utenom det er det faktisk ikke urin. at det finnes samme stoff som urin er ikke synonymt med at det er urin. så her tror jeg du selv må lese forskningen skikkelig

Anonymkode: 6c946...948

Bare legg denne ballen dø her.

Dette er ikke tema!!

Anonymkode: 5b020...1d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spruter, men det er ingen orgasme. Jeg syns det er litt deilig forløsende, men får ikke orgasmefølelse. Kjæresten tenner veldig på det, da ;) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 9.11.2017 den 19.06, AnonymBruker skrev:

Kan dere sprute uten at dere får orgasme? Eller før?

Jeg har prøvd å Google litt ang dette, men finner bare saker om kvinnelig sprutorgasme... 

Jeg spruter innimellom ved god g-punkt stimuli, men før selve orgasmen kommer. Flere som gjør det, eller tenker dere at dette er samme greia som da en mann spruter ved orgasme?

Anonymkode: 5b020...1d2

Hei. Tror ikke det er mulig, fordi en dame må være utrolig kåt for å kunne sprute, og det skjer når hun får orgasme. Det du opplever som sprut før orgasme er nok bare luben i vagina som kommer pga stimuli av g-punktet. Jeg har selv opplevd å få min eks til å sprute 2 ganger, og da var hun spreng kåt. Hun sprutet kun når hun fikk orgasme, ikke før, men hun kunne være skikkelig våt før hun sprutet. Så til ditt spørsmål: Nei, sprut forekommer samtidig med orgasmen, for det er orgasmen som får vaginaen til å sprute væske.

Anonymkode: 4d9a1...fbe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.11.2017 den 15.59, AnonymBruker skrev:

Hei. Tror ikke det er mulig, fordi en dame må være utrolig kåt for å kunne sprute, og det skjer når hun får orgasme. Det du opplever som sprut før orgasme er nok bare luben i vagina som kommer pga stimuli av g-punktet. Jeg har selv opplevd å få min eks til å sprute 2 ganger, og da var hun spreng kåt. Hun sprutet kun når hun fikk orgasme, ikke før, men hun kunne være skikkelig våt før hun sprutet. Så til ditt spørsmål: Nei, sprut forekommer samtidig med orgasmen, for det er orgasmen som får vaginaen til å sprute væske.

Anonymkode: 4d9a1...fbe

Haha du TROR ikke det er mulig? Du er mann? Og tror ikke på det damene selv sier? Veldig merkelig.

Anonymkode: a5665...2cd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med mannen min kommer jeg sjelden, og squirming skjer stort sett bare om jeg bruker vibrate på klitten på egenhånd.... 

Men med en annen så har jeg squirtet så mye at hotelsenga var rimelig våt.... 

Anonymkode: 3e946...3f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen jenter får orgasme samtidig som du spruter, noen får de separat og hos noen varierer det.

Erfaringsmessig kommer det mer væske når jenta får orgasme samtidig enn motsatt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...