Gå til innhold

Hvordan tolker dere meg utifra øynene?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Når jeg ser på øynene dine får jeg et inntrykk av at du forsov deg litt, noe som gjorde deg stresset. Etter at du hadde fått i deg en kopp kald kaffe fra dagen før, hastet du ut for ikke å komme for seint på jobb, men du snubler i naboens altfor tjukke katt. Dette gjorde det skikkelig sint, og fikk deg til å kjefte på noen unger som var på tur til skolen. De stakkars barna løp redd forbi deg. Etter det følte du deg litt bedre, men du hadde fremdeles dårlig tid. Du haster til bussen med et vilt blikk og før du vet ordet av det har du tråkket i en fersk hundebæsj.  Du blir så sint at du atter en gang kjefter på tilfeldige forbipasserende, og også disse flykter i panikk. Du bestemmer deg for å ikke bry deg om bæsjen under skoene dine, så når bussen kommer, går du nonchalant til det bakerste setet. Du møter blikket til alle som ser på deg idet de gremmes over den stygge lukta. 

På det innerste setet, bakerst i bussen, tar du bildet av øynene dine. 

Anonymkode: 9308c...2de

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror du er ganske sosialisert og sosial, og har et par folk i livet ditt du har tette bånd med - men at du også kan være alene og tenke selvstendige tanker.  Tror du er ørlite dominerende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ser på meg men du tenker egentlig på noe helt annet. Ser ut som du har en del bekymringer selv om du ikke sier det høyt. Prøver kanskje å skjule det også. 

Anonymkode: a27f1...487

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt leken humor, lett å være sammen med, snill, liker ikke å skille deg ut og litt ordinær i personligheten. 

Anonymkode: 32885...da8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 11/10/2017 at 2:43 AM, WubWub said:

Ifølge en kirurg som har operert tusenvis av øyne så viser han til at øynene ikke uttrykker noen emosjoner når alt bortsett fra øynene er dekket til. 

At du avfeier fagkompetansen med solid erfaring på feltet finner jeg underholdende ;) 

Hvis du ikke forstår hva du leser, burde du ikke kommentere innleggene mine. Du argumenterer mot påstander jeg ikke har fremsatt. Det er utrolig lite konstruktivt, og ganske frekt.

Anonymkode: 397ee...ac1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare jeg som husker at det samme bildet ble postet med et lignende HI tidligere?

Anonymkode: 0218b...260

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det bare jeg som husker at det samme bildet ble postet med et lignende HI tidligere?

Anonymkode: 0218b...260

Veldig rart det ikke ble noen oppfølging fra TS til tross for at mange har lagt energi i tilbakemeldingene. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.11.2017 den 2.57, AnonymBruker skrev:

Hvis du ikke forstår hva du leser, burde du ikke kommentere innleggene mine. Du argumenterer mot påstander jeg ikke har fremsatt. Det er utrolig lite konstruktivt, og ganske frekt.

Anonymkode: 397ee...ac1

Jeg kommenterte de feilaktige påstandene dine. Og nei jeg tolket de ikke feil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror også det er noe temmelig vrøvl at man kan si noe om et menneskets personlighet kun ved å se bilde av et par øyne. Eller følelser for den saks skyld, bortsett fra når man griner og har triste øyenbryn osv men da handler jo nettopp det da ikke om kun øyeeplet i seg selv men tårer og bruk av muskler. 

Kan ikke si noe om personen på bildet. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal aldri svare på sånne tråder mer iallefall. Noe så irriterende at ts forsvinner.

Anonymkode: 95567...084

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 9.11.2017 den 2.33, AnonymBruker skrev:

Vi dømmes alle ut fra måten vi ser ut på, da det er det første vi legger merke til. Og øynene til mennesker kan gi informasjon nok til å dømme på godt og vondt.

Hva hadde dere da tenkt om dere møtte  mine øyne?

 

 

image.jpeg

Anonymkode: a38fe...f7e

Hei :) På google omvendt bildesøk sa google: Beste forslag for dette bildet: Vennskap

Anonymkode: 0218b...260

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 hours ago, WubWub said:

Jeg kommenterte de feilaktige påstandene dine. Og nei jeg tolket de ikke feil. 

Du forstod jo ikke hva jeg skrev.

Anonymkode: 397ee...ac1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du forstod jo ikke hva jeg skrev.

Anonymkode: 397ee...ac1

Jo, budskapet ditt var ikke til å misforstås da det var krystallklart - men som sagt er øyekiruger uenig i denne påstanden som du serverte ; "Pupiilestørrelse og blikkretning, samt ro/uro (fast/flakkende blikk) sier mye om personlighet og sinnsstemning. Øynene i seg selv forteller svært mye."

Som jeg viste til så har øyekirurger som har operert flere tusen øyne hevdet at de ikke ser noen følelser eller uttrykk når hele ansiktet er dekket til bortsett fra øyne.

Det er som jeg hele tiden har påpekt ; det er de små musklene rundt øyet som viser følelsesuttrykk og ikke selve øyeeplet. 

Hva er det jeg liksom skal ha misforstått med dette utsagnet ; "Øynene i seg selv forteller svært mye"?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvis selve øynene sier så lite om en person som noen mener her, er det merkelig at jeg har opplevd at hele min sykdomshistorie har blitt lest av en homeopat som driver med iris-diagnostikk. Jeg gikk til han fordi jeg hørte av en dame at hun hadde vært hos han og han hadde sett at hun hadde skadet seg i kneet ved å "dette ned en trapp eller noe". Og det hadde hun, hun datt faktisk ned en trapp og skadet kneet da hun var barn. Har vært hos han to ganger, og det er helt sprøtt hva han kan se. Han ber en om å ikke si noe og så ramser han opp sykdomshistorien ved å se inn på iris med et apparat.

Anonymkode: 95567...084

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis selve øynene sier så lite om en person som noen mener her, er det merkelig at jeg har opplevd at hele min sykdomshistorie har blitt lest av en homeopat som driver med iris-diagnostikk. Jeg gikk til han fordi jeg hørte av en dame at hun hadde vært hos han og han hadde sett at hun hadde skadet seg i kneet ved å "dette ned en trapp eller noe". Og det hadde hun, hun datt faktisk ned en trapp og skadet kneet da hun var barn. Har vært hos han to ganger, og det er helt sprøtt hva han kan se. Han ber en om å ikke si noe og så ramser han opp sykdomshistorien ved å se inn på iris med et apparat.

Anonymkode: 95567...084

Han er flink til å gjette da, han safet også ved å legge til "trapp eller noe"

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker at de har hatt en litt tøff barndom/ungdomstid men har nå fått egen familie. Drakk mye som ungdom. Skilte foreldre,lite kontakt med far. Er nå alenemor/har barn med forskjellige men livet har blitt mer stabilt. 

Anonymkode: c5058...2d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...