Gå til innhold

Tenker på å ha sex med andre menn 24/7.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er 37 år og hsr aldri hatt sex med andre enn mannen min, jeg har mistet lysten på han seksuelt for mange år siden. Jeg tenker non stop på å elske lidenskapelig med deilige veltrente menn. Mannen min er den eneste jeg hr hatt sex med hele livet. Føler meg fæl, er jeg unormal?? 

Anonymkode: 59e48...c76

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

19 minutes ago, Missy77 said:

Jeg vil si det er helt normalt. 

Mennesket er nemlig ikke fra naturen skapt monogame. 

Jeg ser denne kommentaren komme støtt og stadig. Hvilke kilder har vi på nettopp dette, da det har vært en pågående debatt - i en årrekke - rundt miljø eller arv.

Det at vi f.eks. ser en markant økning i sexpartnere i nyere tid kan bl.a. indikere at vår intime tilknytning til andre mennesker er sosialt konstruert. På samme måte kan man snu det og si at med et sosialt friere samfunn går vi tilbake til en mer naturlig seksualitet. Point being: Vi vet ikke, og dermed blir det litt teit med en såpass bombastisk uttalelse.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 37 år og hsr aldri hatt sex med andre enn mannen min, jeg har mistet lysten på han seksuelt for mange år siden. Jeg tenker non stop på å elske lidenskapelig med deilige veltrente menn. Mannen min er den eneste jeg hr hatt sex med hele livet. Føler meg fæl, er jeg unormal?? 

Anonymkode: 59e48...c76

Syntes det høres veldig naturlig og normalt ut tatt i betraktning av at du har mistet lysten på han og at han er den eneste du har vært med. Jeg tør tilogmed påstå at det er ganske normalt å fantasere om andre tilogmed når man er stormforelsket å tenner skikkelig på sin egen kjæreste. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt naturlig å føle at man vil ha sex med andre, når man har hatt sex med samme person hele livet. 
Det er også helt normalt å fantasere om å ha sex med mer veltrente og lidenskapelige menn når man har vært i et langvarig forhold der lidenskapen er borte og kroppen er forfalt.  Da er det om å gjøre å enten holde det til fantasien, eller å ta det opp med partner og foreslå for eksempel partnerbytte, cuckold (at han ser på deg ha sex med en annen, veldig mange menn tenner på dette), eller åpent forhold. Ville dog vært forsiktig med det for det er langt i fra normalt å syntes slike forslag er greit, men du kjenner vel til hvordan holdninger han har til sex og utroskap så du kjenner han godt nok til å vite om han vil forstå forslaget eller bli støtt og såret av det. 
 

Anonymkode: 236d3...464

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er polyamorøs og synes monogami er ganske teit

Anonymkode: d7c54...b0c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er polyamorøs og synes monogami er ganske teit

Anonymkode: d7c54...b0c

Jeg er monogam og syntes polygami er teit. 

Denne tråden handler ikke om deg eller meg! 

Anonymkode: 236d3...464

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er polyamorøs og synes monogami er ganske teit

Anonymkode: d7c54...b0c

Jeg er også poly, men syns folk skal få velge den samlivsformen de vil, uten å bli rakket ned på av andre. 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Missy77 skrev:

Jeg vil si det er helt normalt. 

Mennesket er nemlig ikke fra naturen skapt monogame. 

det der er en vanlig unnskyldning for dem som leiter etter gode grunner for utroskap

Anonymkode: e6711...f46

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 37 år og hsr aldri hatt sex med andre enn mannen min, jeg har mistet lysten på han seksuelt for mange år siden. Jeg tenker non stop på å elske lidenskapelig med deilige veltrente menn. Mannen min er den eneste jeg hr hatt sex med hele livet. Føler meg fæl, er jeg unormal?? 

Anonymkode: 59e48...c76

mannen din har nok garantert lyst å ha sex med andre yngre deilige damer også. men dette er noe dere holder til fantasien deres. dere er nesten 40 åg har vært sammen i mange mange år. da ble det dere 2 og jeg syns du skal bli fornøyd med det :) kan jo spice opp forholdet litt da. forhold skal pleies, av begge for å fungere

Anonymkode: e6711...f46

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et tips. Finn noe dere tenner skikkelig på. Det er ekstremt få i forhold som gjør dette..  Min kone får faktisk lov og ta seg en tur på byen, og gjøre hva hun vil. Men det betyr at man må tenne på det sammen, eller noe lignende. Kan være mange ting, men nesten ingen forhold forteller det til hverandre. En dag kommer du til og gå fra mannen din pga dette.

Anonymkode: d22a2...de7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har et tips. Finn noe dere tenner skikkelig på. Det er ekstremt få i forhold som gjør dette..  Min kone får faktisk lov og ta seg en tur på byen, og gjøre hva hun vil. Men det betyr at man må tenne på det sammen, eller noe lignende. Kan være mange ting, men nesten ingen forhold forteller det til hverandre. En dag kommer du til og gå fra mannen din pga dette.

Anonymkode: d22a2...de7

Pleier hun å bli med andre menn hjem for å bli knullet? Hvor gamle er dere?

Anonymkode: 59e48...c76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 37 år og hsr aldri hatt sex med andre enn mannen min, jeg har mistet lysten på han seksuelt for mange år siden. Jeg tenker non stop på å elske lidenskapelig med deilige veltrente menn. Mannen min er den eneste jeg hr hatt sex med hele livet. Føler meg fæl, er jeg unormal?? 

Anonymkode: 59e48...c76

Nei kona mi har sex med andre menn så du er ikke alene om det. Hun har veldig stort behov for å knulle andre enn meg. Jeg og henne har sex kanskje 1 gang i uken, mens hun har to faste elskere hun knuller ofte med. 

Anonymkode: 65d93...246

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei kona mi har sex med andre menn så du er ikke alene om det. Hun har veldig stort behov for å knulle andre enn meg. Jeg og henne har sex kanskje 1 gang i uken, mens hun har to faste elskere hun knuller ofte med. 

Anonymkode: 65d93...246

Seriøst? Men er dette noe som tenner deg? Ligger du også med andre damer?

Anonymkode: 59e48...c76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 37 år og hsr aldri hatt sex med andre enn mannen min, jeg har mistet lysten på han seksuelt for mange år siden. Jeg tenker non stop på å elske lidenskapelig med deilige veltrente menn. Mannen min er den eneste jeg hr hatt sex med hele livet. Føler meg fæl, er jeg unormal?? 

Anonymkode: 59e48...c76

Problemet er at du ikke har lyst på mannen din. Du er ikke fæl eller unore, men dere har et veldig alvorlig problem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 37 år og hsr aldri hatt sex med andre enn mannen min, jeg har mistet lysten på han seksuelt for mange år siden. Jeg tenker non stop på å elske lidenskapelig med deilige veltrente menn. Mannen min er den eneste jeg hr hatt sex med hele livet. Føler meg fæl, er jeg unormal?? 

Anonymkode: 59e48...c76

Det er unormalt siden man trenger søvn, så sant du ikke går på noe. 

Anonymkode: 1de37...beb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 37 år og hsr aldri hatt sex med andre enn mannen min, jeg har mistet lysten på han seksuelt for mange år siden.

Anonymkode: 59e48...c76

Hvorfor det? Har han blitt feit, eller hva er forandret fra den gangen du tente på ham? Eller har noe skjedd hos deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Katten.2.0 skrev:

Jeg ser denne kommentaren komme støtt og stadig. Hvilke kilder har vi på nettopp dette, da det har vært en pågående debatt - i en årrekke - rundt miljø eller arv.

Det at vi f.eks. ser en markant økning i sexpartnere i nyere tid kan bl.a. indikere at vår intime tilknytning til andre mennesker er sosialt konstruert. På samme måte kan man snu det og si at med et sosialt friere samfunn går vi tilbake til en mer naturlig seksualitet. Point being: Vi vet ikke, og dermed blir det litt teit med en såpass bombastisk uttalelse.

Ved et kjapt søk på Google dukker det på mange artikler som omhandler dette temaet. 

Her er bare et eksempel på en artikkel. Jeg har ikke orket å nilese alle studiene som ligger der ute, men det er mange som mener det samme som meg. 

https://www.bustle.com/articles/121000-are-humans-meant-to-be-monogamous-heres-what-5-researchers-have-to-say 

Det er som å si at Gud finnes eller ikke finnes. 

Jeg tror ikke mennesket er skapt monogamt, derfor sier jeg: «mennesket er ikke skapt monogamt». Det er min mening, men jeg sier ikke at alle andre skal mene det samme. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...