Gå til innhold

Er du forberedt på dommedagen ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva gjør du når Gabriels horn høres verden over og du står foran Jesus som skal dømme deg ?

Anonymkode: ebcb8...27c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

16 minutes ago, AnonymBruker said:

Hva gjør du når Gabriels horn høres verden over og du står foran Jesus som skal dømme deg ?

Anonymkode: ebcb8...27c

Kommer sikkert til å pisse i buksa og lure på hvorfor bare et bitte bitte bitte lite mindretall av alle mennesker som noen gang har levd, har fått med seg at dette skulle skje.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trumpetene har varslet i mange år og det sies å være på 6 av 7 trumpeter nå. 
https://www.youtube.com/results?search_query=trumpets+heard+around+the+world

Jeg hører de selv av og til både i Oslo og Sandefjord. 

Er ikke så redd for en Jesus som skal komme ned fra himmelen å dømme meg, for jeg tror ikke det er sånn det vil foregå, 
men sørger selvfølgelig for å leve med et rent hjerte og gjør daglig arbeid for å nå spirituell komplett opplysning og oppvåkning. 
Jeg tror det er ånden vår som er misjonen, og at de som ikke aktivt velger den veien vil fortsette å bli inkarnert på helvetes planet, mens de som velger den åndelige veien får komme nærmere hjem. 
Egyptian hall of Osiris har en interessant måte å se dommedag på, egypterne trodde at etter man døde så skulle man veie hjertet sitt på en dobbelvekt, opp mot en fjær av guden Thoth, og de som hadde likevekt her fikk komme videre til neste "verden" og nivå, mens de som hadde et tyngre hjerte av ondskap måtte tilbringe 40 dager i underverdenen, før de reinkarnerte som det de fortjente på jorda igjen. Det er interessant fordi det er 40 dager et embryo bruker på å få et hjerte som slår også. 
Det sies at griser er tidligere onde mennesker som har reinkarnert, og griser har jo både likt hjerte og lunger og øyne som mennesker har, men grisen husker såklart ikke selv at han har vært et menneske før, få av oss kan huske våre tidligere liv, og jeg tror at historien på et tidspunkt må ta slutt sånn at ikke alle rekker å oppgradere sin sjel til det gudommelige igjen og at den endetiden nærmer seg med stormskritt nå. 
Hva som vil skje med kroppene og jorda er umulig å si, kanskje en ny flodbølge som utsletter alt, eller en asteroide og flammehav, men uansett hva som skjer med det fysiske så vil det sjelelige dømmes ved den separasjonen og da er det naturligvis om å gjøre å være klar over det sånn at man oppgraderer sjelen sin før den tid kommer. 
Profetene har jo sagt dette i tusenvis av år, og profesiene oppfylles en etter en, da tenker jeg ikke kun på de kristne, 
er ikke mer enn et tiår siden at det var mange episoder hvor hav og sjøer var helt røde, og fugler og fisk døde i tusenvis av antall på uforklarlig vis, trumpetene har varslet før, og nå varsler de igjen ; get back to nature, evolve your spirit or you will lose the game of meaning of life. 

Jeg velger å spise rent, tenke rent, oppføre meg rent, alltid handle ut fra kjærlighet, meditere og utvikle mine spirituelle evner og innsikt og studere og praktisere ritualer og bønner som fører min ånd nærmere fullstendig sjelelig oppvåkning. 

Anonymkode: 5c23d...129

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva gjør du når Gabriels horn høres verden over og du står foran Jesus som skal dømme deg ?

Anonymkode: ebcb8...27c

Death comes out of snowfall, whiter than white. But have no fear. Even death may die:)

Anonymkode: c0421...ef0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dømmer Jesus da? Han som holdt seg med tollere og syndere og noen horer også har jeg hørt.

Anonymkode: 14fc2...f60

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva gjør du når Gabriels horn høres verden over og du står foran Jesus som skal dømme deg ?

Anonymkode: ebcb8...27c

Jeg tenker ikke så langt.

Allikevel har jeg mine prinsipper og min moral (ca. Kardemommeloven) som jeg følger i stor grad, og mener at dette ikke bør være mindre kvalifiserende enn bønn og bibel.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med noen få av oss for lov til å være med Satan, han kommer til å beskytte meg fra Jesus sitt hat

Anonymkode: 16a65...332

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.11.2017 den 11.56, AnonymBruker skrev:

Somebody got it all wrong here.

Anonymkode: f1ca2...613

Fortell hva som er "right" i dine øyne da :)

Anonymkode: 5c23d...129

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.11.2017 den 17.46, AnonymBruker skrev:

Hva gjør du når Gabriels horn høres verden over og du står foran Jesus som skal dømme deg ?

Anonymkode: ebcb8...27c

Da legger jeg meg frivillig inn på psykiatrisk.

Anonymkode: 53c30...402

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om du har 10 frekke innlegg på KG vil satan beskytte deg fra jesus

Anonymkode: 16a65...332

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Nei, jeg har ikke tjent min første milliard ennå.

Anonymkode: 60bcd...b12

Da er det på tide å skrive de neste 9 frekke innlegg på KG så vil satan beskytte deg

Anonymkode: 16a65...332

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

On 5.11.2017 at 5:46 PM, AnonymBruker said:

Hva gjør du når Gabriels horn høres verden over og du står foran Jesus som skal dømme deg ?

Anonymkode: ebcb8...27c

I følge bibelen så er det Gud som dømmer og ikke Jesus.

Anonymkode: f6bb3...5f8

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

I følge bibelen så er det Gud som dømmer og ikke Jesus.

Anonymkode: f6bb3...5f8

Jesus sier tydelig i bibelen at han og Gud er samme person.

Anonymkode: ebcb8...27c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om himmelriket eksisterer så er det nok ikke der jeg havner. Dette hypotetiske scenarioet trenger jeg av den grunn ikke ta stilling til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...