Gå til innhold

Prøve kjoler i salong


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skal gifte meg til sommeren og må snart begynne å se på kjoler. Men jeg kvier meg for å gå i salong å prøve fordi jeg er ganske tykk. 

Jeg leste en blogg hvor bruden var ganske stor og jeg forsto det ikke hadde vært særlig hyggelig å prøve kjoler.

Er det sånn at de bare har små kjoler? 

Noen med erfaring?

Jeg kommer til å gå i salonger her i Oslo.

Anonymkode: 72630...35f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bestilt kjole i str 44-46, og opplevde ikke noe "uhygge" over kjoleprøvingen. Noen kjoler var litt trange, men de aller fleste fikk vi lukket - noen var til og med for store. 

Anbefaler Ski brudesalong. Riktignok ikke i Oslo, men damen er kjempehyggelig. :) 

Anonymkode: 5e0b9...9fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange salonger fører str opp til 52. Men det er ikke sikkert at de har din str i den kjolen du synes er fin. Stol heller på de ansatte. De vet hva slags kjoler som kler deg. Du kan bli overrasket og ende opp med en helt annen kjole enn det du så for deg på forhånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er str. 40, og fikk beskjed om å gå da jeg gikk innom en brudesalong for å bestille time til prøving. De sa at jeg var alt for stor, og at de ikke hadde noen kjoler til meg der. Men dette var en liten salong i Hedmark. Jeg ble så satt ut, at jeg endte med å bestille kjolen min på nett.

Håper virkelig du får en bedre opplevelse.

Anonymkode: 416b0...042

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et annet forslag til deg. Ring rundt i de forskjellige salongene på forhånd og forhør deg vedr str. På den måten slipper du å bli møtt med.. vi har ikke din str 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg er str. 40, og fikk beskjed om å gå da jeg gikk innom en brudesalong for å bestille time til prøving. De sa at jeg var alt for stor, og at de ikke hadde noen kjoler til meg der. Men dette var en liten salong i Hedmark. Jeg ble så satt ut, at jeg endte med å bestille kjolen min på nett.

Håper virkelig du får en bedre opplevelse.

Anonymkode: 416b0...042

De der ville jeg ha hatt NULL problem å eksponere skikkelig i sosial media.  For noe skikkelig pretty woman bitches.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...