Gå til innhold

starten på noe


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har bestemt meg for det. Jeg gjør det! Det er ingenting å lure på lenger. Jeg har ikke hatt ferie på 3 år, men kan man bare ta seg ferie for og dra på ferie da Robert, er ikke det dårlig arbeidsmoral? Selvfølgelig kan du ta deg ferie Nina! Du fortjener det! kos deg med vennene dine og drikk vin, spis, plukk druer, sa han mens han lagde seg kaffe. Nina ser med tomt blikk ut av vinduet der regndråpene treffer vanndammen ute, og tenker før hun sier noe. 

 

Jeg liker å skrive, men vil ha noen tanker rundt det. Planen er en novelle. Men føler at noe ikke helt stemmer. Jeg er ikke ferdig selvfølgelig

Anonymkode: 2a29a...44b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noveller er veldig vanskelig å skrive. Blant det vanskeligste. Repeter novelleskriving  og analyse i norskfaget som en begynnelse. 

Anonymkode: 34fc0...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bare fortsett å skriv. Gjerne lær deg å sitere dialog med «» eller - :) Men dette virker som starten på noe som kan bli spennende. Skal Nina legge ut på en reise?

 

Mitt råd er å skrive til du blir tom/er ferdig og så redigerer du og fikser på det som ikke stemmer.

Anonymkode: 31ec7...a32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriv i vei! Men skal dessverre mye til for å få publisert boka si, ikke mye er det å tjene på det heller så lenge man ikke har et kjent navn. 

Anonymkode: 9b29a...3d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...