Gå til innhold

OSLO: Felles KG-treff


Carefree

Anbefalte innlegg

Hei,

Noen som har lyst til å få til et felles forumtreff?

Jeg har vært med på 2 slike før hvor flere brukere deltok.

Vet ikke hvor mange av de som pleide å drive med dette som er aktive i dag, men vi bør vel få det til igjen?

Endret av Carefree
Geografi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ser i andre tråder at du bor et stykke unna Oslo. Burde kanskje skrevet at det er her vi har hatt de siste felles KG-treffene.Men det er vel bare å opprette en egen tråd for folk på Vestlandet?

Det første KG-treffet jeg var på var suksessfullt. Vi ble vel rundt 15 stk. som hadde bestilt bord, og noen dro ut sammen etterpå.Det andre KG-treffet var mer et ''ute på byen''-treff direkte hvor vi ble 10.

Det har i alle slike tråder om felles KG-treff vært stor skepsis før treffet, men etter treffet har det kun vært god stemning, og alle trivdes når de først hadde tatt motet til seg for å se hvem personene bak forumnicket er.

Av erfaring bør vi heller få avklart hvor mange som er med, før vi avtaler tid og sted formelt.

PS: De som har lyst møter opp, og det har vært et flertall kvinner på de treffene som har vært, fordi vi, ja, er på Kvinneguiden. Likevel skal vi ikke utestenge gutter fra å bli med :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bor for langt unna folk til at det er aktuelt for meg. Men da jeg bodde i Oslo var jeg med på et forumtreff og det fungerte veldig bra. Veldig hyggelige folk. Så anbefaler de som er i tvil å slenge seg på. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutes ago, sommergutten said:

kan vel få ordnet et møte i stavanger

Ja, sikkert mange nok som bor i Stavangerområdet til man kan ha et forumtreff. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, potetstappe skrev:

Bor for langt unna folk til at det er aktuelt for meg. Men da jeg bodde i Oslo var jeg med på et forumtreff og det fungerte veldig bra. Veldig hyggelige folk. Så anbefaler de som er i tvil å slenge seg på. :)

Modig du :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om det kunne vært noe, et kg kostymeball hvor man kommer med kostymer og masker. Da ville man vært litt mer anonym med :) Jeg stiller med Fred Flintstones kostymet mitt :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Axl Rose
2 minutter siden, Winza skrev:

Lurer på om det kunne vært noe, et kg kostymeball hvor man kommer med kostymer og masker. Da ville man vært litt mer anonym med :) Jeg stiller med Fred Flintstones kostymet mitt :biggrin:

Det måtte jeg vært med å sett:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, Winza skrev:

Hadde du stilt opp med rustning? :P

Jeg skulle gjerne vært med på ett treff, men mangler rustning. Noe jeg helt klart trur jeg vil få godt brukt for 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, EvaLena skrev:

Jeg skulle gjerne vært med på ett treff, men mangler rustning. Noe jeg helt klart trur jeg vil få godt brukt for 😊

Kanskje @Gregor Clegane har noen rustninger til overs? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, sommergutten skrev:

ska de bli krig på møter

Håper jo ikke på det, men jeg er ikke av de best likte her inne. Jeg har mine meninger og de står jeg for 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, sommergutten skrev:

jeg har heller ikke ei rustning, tror ikke jeg har ivhertfall 

Kan se om vi finner noe på Fretex :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, sommergutten skrev:

ska de bli krig på møter

Når brukere som ikke er enige med hverandre møter hverandre kan mye skje:P Det er det jeg frykter, at noen av de brukerne som misliker meg dukker opp :ninja:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...