Gå til innhold

Samlivsbrudd. Hvordan har du det?


oqegic

Anbefalte innlegg

På 10.12.2017 den 2.27, AnonymBruker skrev:

(svarer selv om det ikke var stilet til meg) Hvis eksen min hadde tatt ting opp med meg, så hadde jeg blitt lykkelig. Da hadde han kommunisert med meg! Han tok jo opp konkrete ting, men ikke det som var problemet for ham. 

Anonymkode: 57c57...fdc

Ja, enig.....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her blir det nok samlivsbrudd etter jul..

Det kom som lyn fra klar himmel. Vi krangler så godt som aldri, og samarbeider godt om barn og hjem. Selvfølgelig er det ting som kunne vært bedre, men jeg hadde ALDRI trodd at vi er der vi tydeligvis er. Han har visst hatt det forferdelig i lang tid( uker, mnd, år), og ikke sagt noe før nå.

Vi har blitt enige om parterapi, og skalder en gang på nyåret. Jeg føler likevel at toget er kjørt, på tross av at han sier han er glad i meg. Likevel ser og føler jeg likegyldigheten  hans, og at han har fjernet seg helt fra meg mentalt.

Det verste er likevel barna våre på 3 og 6år. Hvordan kan han unne de å bli skilsmissebarn, og hvordan skal jeg orke å bare se de halvparten av oppveksten deres?!Absolutt det verste av alt😭

Anonymkode: cbc56...0df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Her blir det nok samlivsbrudd etter jul..

Det kom som lyn fra klar himmel. Vi krangler så godt som aldri, og samarbeider godt om barn og hjem. Selvfølgelig er det ting som kunne vært bedre, men jeg hadde ALDRI trodd at vi er der vi tydeligvis er. Han har visst hatt det forferdelig i lang tid( uker, mnd, år), og ikke sagt noe før nå.

Vi har blitt enige om parterapi, og skalder en gang på nyåret. Jeg føler likevel at toget er kjørt, på tross av at han sier han er glad i meg. Likevel ser og føler jeg likegyldigheten  hans, og at han har fjernet seg helt fra meg mentalt.

Det verste er likevel barna våre på 3 og 6år. Hvordan kan han unne de å bli skilsmissebarn, og hvordan skal jeg orke å bare se de halvparten av oppveksten deres?!Absolutt det verste av alt😭

Anonymkode: cbc56...0df

Forferdelig trist! Og igjen noe av det samme som her hos meg og de andre som har skrevet her; hvorfor sier han ingenting før det er gått for langt???!!!! Trudde ting var bra, mens mannen har gått mnd og år og slitt med forholdet uten å si noe! Helt ufattelig at de ikke har snakkt med oss og gitt forholdet en sjangse,rette opp og snakke om problemet. Neida, sier ingenting før det har gått for langt. Da får vi jo aldri en sjangse, forholdet fikk aldri en sjangse. Dere skal iallfall i parterapi, det kan jo bli veldig bra det da, min ville ikke det en gang. Masse lykke til, blir en tung tid uansett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, helt utrolig at man bare kan gå rundt og føle sånt så lenge uten å si noe😐 Og så velger man å slippe bomben en drøy uke før jul. Takk for den. 

Jo, jeg er vel heldig som har en mann som vil gå i parterapi..og unnskyld at jeg skriver dette, men syns de er noen fjols de som ikke vil det i sånne saker som dette. Men samtidig merker jeg at noe har skjedd inni meg også. Jeg er fremdeles glad i han, og syns han (stort sett ) er et flott menneske. Men han vil at vi skal jobbe med forholdet allerede NÅ, før vi begynner i parterapi. Og akkurat nå er jeg ikke helt der. Jeg føler meg lurt, i den forstand at jeg har vimset omkring og trodd at alt var bra, mens han har gått der og lurt på om vi skal gå fra hverandre. Han har hatt god tid på seg til å føle og tenke, mens jeg har hatt noen få dager. Føler virkelig ikke for å gi han god natt kyss osv. Ser jo at da blir jeg den kjipe som ikke vil ordne opp, og plutselig er det liksom han som prøver. Men greier virkelig ikke akkurat nå. Jeg strever nok som det er med å sove i samme seng, spise med han, og late som om alt er som normalt ovenfor barna våre. Syns det er vanskelig når jeg vet at han egentlig har valgt meg bort. 

Ja, dette blir en tung jul. Må gjøre alt jeg kan for at ungene våre koser seg og ikke merker noe. Regner med det kommer til å gå bra - vi krangler jo ikke.Er bare jeg som ikke må gråte i tide og utide.

Kommer til å tenke på deg i julen, og håper du får noen gode stunder også, tross hele dritten. 

Stor klem fra meg:hug:

Anonymkode: cbc56...0df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, helt utrolig at man bare kan gå rundt og føle sånt så lenge uten å si noe😐 Og så velger man å slippe bomben en drøy uke før jul. Takk for den. 

Jo, jeg er vel heldig som har en mann som vil gå i parterapi..og unnskyld at jeg skriver dette, men syns de er noen fjols de som ikke vil det i sånne saker som dette. Men samtidig merker jeg at noe har skjedd inni meg også. Jeg er fremdeles glad i han, og syns han (stort sett ) er et flott menneske. Men han vil at vi skal jobbe med forholdet allerede NÅ, før vi begynner i parterapi. Og akkurat nå er jeg ikke helt der. Jeg føler meg lurt, i den forstand at jeg har vimset omkring og trodd at alt var bra, mens han har gått der og lurt på om vi skal gå fra hverandre. Han har hatt god tid på seg til å føle og tenke, mens jeg har hatt noen få dager. Føler virkelig ikke for å gi han god natt kyss osv. Ser jo at da blir jeg den kjipe som ikke vil ordne opp, og plutselig er det liksom han som prøver. Men greier virkelig ikke akkurat nå. Jeg strever nok som det er med å sove i samme seng, spise med han, og late som om alt er som normalt ovenfor barna våre. Syns det er vanskelig når jeg vet at han egentlig har valgt meg bort. 

Ja, dette blir en tung jul. Må gjøre alt jeg kan for at ungene våre koser seg og ikke merker noe. Regner med det kommer til å gå bra - vi krangler jo ikke.Er bare jeg som ikke må gråte i tide og utide.

Kommer til å tenke på deg i julen, og håper du får noen gode stunder også, tross hele dritten. 

Stor klem fra meg:hug:

Anonymkode: cbc56...0df

Så fint sagt!  😘 Jeg skal tenke på deg også. Nei det er et så stort svik, og akkuratt som deg, føler meg så lurt, og ja vimset rundt og tenkt alt var fint,.....og de har gått og vurdert i eeeeevigheter. Heilt utrolig! Han bør virkelig vise deg forståelse og tålmodighet akkuratt nå! Håper du og får en fin jul, tross alt 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Annetnavn_

Samlivsbrudd for en stund tilbake.13 år endelig over. Jeg gikk. Helt rett avgjørelse. Lenge siden jeg har hatt det så godt som nå. Det er nok forskjell på den som går og den som blir forlatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

27 minutter siden, Strixa skrev:

Samlivsbrudd for en stund tilbake.13 år endelig over. Jeg gikk. Helt rett avgjørelse. Lenge siden jeg har hatt det så godt som nå. Det er nok forskjell på den som går og den som blir forlatt.

Dette var til god støtte til TS syns du? 

Anonymkode: 0a123...760

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Annetnavn_
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette var til god støtte til TS syns du? 

Anonymkode: 0a123...760

Jeg svarte på spørsmålet: samlivsbrudd - hvordan har du det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎19‎.‎12‎.‎2017 den 22.23, Gjest Annetnavn_ skrev:

Samlivsbrudd for en stund tilbake.13 år endelig over. Jeg gikk. Helt rett avgjørelse. Lenge siden jeg har hatt det så godt som nå. Det er nok forskjell på den som går og den som blir forlatt.

Nja. Det er ikke så sort/hvitt. 

Jeg gikk fra min samboer etter mange år for 1,5 år siden. Jeg hadde det vondt og vanskelig i forholdet. Han var ikke snill med meg. Etter at jeg gikk så har livet mitt vært et rent helvete og jeg har blitt så alvorlig psykisk syk at jeg har mistet nesten alt. 

Jeg savner han ikke. Absolutt ikke. Men jeg tåler ikke det livet jeg fikk i etterkant. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.12.2017 den 22.23, Gjest Annetnavn_ skrev:

Samlivsbrudd for en stund tilbake.13 år endelig over. Jeg gikk. Helt rett avgjørelse. Lenge siden jeg har hatt det så godt som nå. Det er nok forskjell på den som går og den som blir forlatt.

Hvorfor gikk du ? var han eller henne slemme ? Har du følelser for vedkommende fortsatt ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 år her. Jeg flyttet ut fra han. Vi klarte heller ikke få barn pga hans sædkvalitet... Så møtte jeg en ny mann og måtte bare gripe sjansen.. Er 34 år nå. Og har ikke hatt det så godt på lenge. Nyforelska :) kanskje jeg blir gravid i 2018 :nordvesta:

Anonymkode: 4ed4e...184

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...