Gå til innhold

Oldemor fikk ikke møtt barnebarna sine


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg får så ekstremt vondt i hjertet av å tenke på at min mormor, som døde i 2010, aldri fikk møte sønnen til søsteren min(født 2013) eller min sønn(født 2015). :( huff.. 

Tiden etter hun døde er det verste jeg noen gang har gått gjennom, og jeg gruer meg så ekstremt til jeg må gå gjennom noe lignende igjen.. 

Anonymkode: 702e5...4bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja det er trist. Dessverre er det veldig vanlig at oldeforeldre ikke får møtt sine oldebarn når folk får barn så sent som de gjør nå. Jeg trodde også at besteforeldre som gikk bort var noe av det tøffeste jeg ville oppleve ,men det var virkelig ikke det. Livet har så mange flere opp og nedturer å by på. At eldre folk går bort er trist ,men ikke tragisk på samme måten som når yngre folk dør. Det er bare sånn livet er. 

Anonymkode: 0bfd4...d8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja det er trist. Dessverre er det veldig vanlig at oldeforeldre ikke får møtt sine oldebarn når folk får barn så sent som de gjør nå. Jeg trodde også at besteforeldre som gikk bort var noe av det tøffeste jeg ville oppleve ,men det var virkelig ikke det. Livet har så mange flere opp og nedturer å by på. At eldre folk går bort er trist ,men ikke tragisk på samme måten som når yngre folk dør. Det er bare sånn livet er. 

Anonymkode: 0bfd4...d8e

Vi fikk barn når jeg var 20, så er jo ikke sent sånt sett.  Mamma fikk meg når jeg var 34, og mormor døde når hun var 74 av sykdom. :(  Hadde hun dødd av alderdom syns jeg det kanskje hadde vært litt annerledes, litt "thats life" men hun døde av en sykdom vi ikke vet hva er(mamma ville ikke vite etter obduksjonen) 

Anonymkode: 702e5...4bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mamma fikk meg når HUN var 34 mente jeg, haha.  ups.

Anonymkode: 702e5...4bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok. Ja 74 er jo ikke spesielt gammelt. Skjønner det er trist. Men siden jeg har opplevd flere barnedødsfall så klarer jeg ikke lenger å syns dødsfall som gjelder eldre er en tragedie. Trist ja, men en tragedie nei. 

Anonymkode: 0bfd4...d8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.11.2017 den 16.04, AnonymBruker skrev:

ok. Ja 74 er jo ikke spesielt gammelt. Skjønner det er trist. Men siden jeg har opplevd flere barnedødsfall så klarer jeg ikke lenger å syns dødsfall som gjelder eldre er en tragedie. Trist ja, men en tragedie nei. 

Anonymkode: 0bfd4...d8e

Er nok veldig individuelt fra person til person. Hun var en av de som stod meg nærmest og derfor er det jo naturlig at det var ekstremt vondt for meg å miste henne. Selv har jeg heldigvis aldri opplevd barnedødsfall, og er glad for det.. huff :(

Anonymkode: 702e5...4bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Ja livet er noen ganger sånn. 🌷

Uforståelig og sårt på samme tid.

Mine barn - ett voksent to halvstore - fikk aldri oppleve sin morfar. Noe som har vært veldig spesielt for meg ❣️ 

Vi snakker om han og prøver å minnes han videre i livene våres. 💐💙

 

Anonymkode: 802ae...d5c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest chisandra

Sånn blir det noen ganger, opplevde noe av det samme. La ungene bli "kjent med" oldemoren sin gjennom fortellinger og bilder. Når døden kommer er uforutsigbart, men vi kan holde minnet etter de vi savner høyst levende :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...