Gå til innhold

Nye venninner i Oslo


Cessy

Anbefalte innlegg

Er ei jente på 34 år som bor og jobber i Oslo. Har flere venninner her men opplever så altfor ofte at de er opptatt med mann og barn når jeg vil finne på ting.

På fritida liker jeg å trene (sats), gå turer i Oslomarka, drikke vin, gå på kino/konsert, reise, gå ut å spise osv. 

Hvis du har mange av de samme interessene så er det bare å sende meg en PM, så kan vi kanskje finne på noe en dag😊 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Fortsetter under...

Hei :)

 

Hei på deg!

Dette er veldig nytt for meg, visste ikke at det engang fantes et slikt forum..Men veldig bra at det finnes og derfor forsøker jeg nå.

Jeg har stortsett samme interesser.. Har egentlig mange venninner, men de er også opptatt med både mann og barn. Selv har jeg en datter på 4 år, som jeg bor hos meg annenhver uke. Hadde vært veldig hyggelig å treffes og se om vi "hit it off" 

 

Det er alltid gøy å treffe nye mennesker. Hva jobber du med og hvor i oslo bor du?

 

Jeg jobber i Roche Diagnostics og bor på Nordstrand. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Spoiler

 

Gjerne å være med. Er 37, ingen barn og jeg liker å trene, yoga, filmer, shopping, mat, hvit vin. Bor i Oslo. Jeg har god jobb og liker å reise. Savner å få noen venninner. Ta gjerne kontakt med meg.

Kathrine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Hei

Jeg er en jente på 38 som holder til i Oslo. Jeg kunne godt tenkt meg å henge, gå en tur, museum/galleri runde, kaffe, glass vin og gjerne spill og quiz. Jeg driver med yoga på lavt nivå ;) og er opptatt av musikk, samtidsdans så synes jeg det er gøy å dra på konserter og danseforestillinger og er glad i å spise og lage mat.  Ta gjerne kontakt med meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

så hyggelig. Skal vi ta en kaffe en dag? Jeg har datteren min annenhver uke. Så fra torsdag neste uke kan jeg etter jobb for eks?😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg veldig lyst til :) torsdag den 15.mars etter 16:00 er jeg ledig (eller mente du den 08?)

Endret av tiptoe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...