Gå til innhold

Beste datingside for seriøse forhold


Lúthien Tinúviell

Anbefalte innlegg

Noen erfaringer? Skal nå endelig, etter land tid alene, kvinne meg opp til å lage en datingprofil.. Men hvor? Hvilke erfaringer har dere? Match? Sukker? Vet ikke om så mange. 

Jeg vil gjerne finne en der man kan legge ut og lese mye informasjon om hverandre. Som feks om de vil ha barn, interesser osv. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hatet match! Men den kan kanskje funke om du betaler for dyreste abonnementet slik at du kan sile hvem som kan sende deg meldinger, og kan gjøre den personlighetstesten. Jeg ble nedøst av meldinger fra menn som var langt utenfor det jeg søkte både aldermessig, geografisk og på interesser der, så jeg avsluttet brukeren før den månden jeg hadde betalt for gikk ut til og med.

Jeg syns sukker.no er bra. God matching til en grei pris, man får luket bort mange uaktuelle med den. Og lett å se hva man er lik på. Blir litt mindre utvalg, men det er jo naturlig når man har silt vekk dem man uansett ikke ønsker å møte. Og de fleste er flinke til å skrive en del på profilene sine der i tillegg. De jeg har møtt via sukker har alltid vært personer jeg har mye felles med, hyggelige og oppegående menn.

Men så må jeg si at han jeg dater nå har jeg faktisk møtt på Tinder. Og han er den beste matchen jeg noen gang har hatt!:hjerte: Så i det store og hele handler det bare om å møte på rett person, og han kan dukke opp hvor som helst.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Engel skrev:

Jeg hatet match! Men den kan kanskje funke om du betaler for dyreste abonnementet slik at du kan sile hvem som kan sende deg meldinger, og kan gjøre den personlighetstesten. Jeg ble nedøst av meldinger fra menn som var langt utenfor det jeg søkte både aldermessig, geografisk og på interesser der, så jeg avsluttet brukeren før den månden jeg hadde betalt for gikk ut til og med.

Jeg syns sukker.no er bra. God matching til en grei pris, man får luket bort mange uaktuelle med den. Og lett å se hva man er lik på. Blir litt mindre utvalg, men det er jo naturlig når man har silt vekk dem man uansett ikke ønsker å møte. Og de fleste er flinke til å skrive en del på profilene sine der i tillegg. De jeg har møtt via sukker har alltid vært personer jeg har mye felles med, hyggelige og oppegående menn.

Men så må jeg si at han jeg dater nå har jeg faktisk møtt på Tinder. Og han er den beste matchen jeg noen gang har hatt!:hjerte: Så i det store og hele handler det bare om å møte på rett person, og han kan dukke opp hvor som helst.

Tusen takk for utfyllende svar! Jeg har tinder.. og har møtt et par stykker via den appen, men de fleste der virker til å være ute etter ons eller bare litt flørt.. som er greit. Gjorde det selv en stund.. Men er nå ute etter.. the one :) Så da kan det hende jeg prøver ut sukker! Høres ut som matchingen er slik jeg ønsker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hatet sukker. Fikk masse meldinger fra ensomme fyrer som ville være sugar daddies, og slikt har jeg NULL interesse for. Slettet etter en uke. 

Jeg møtte faktisk kjæresten på tinder, tro det eller ei :) men man skal se og høre mye rart der så du burde være obs. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så synd man må ha facebook for å ha tinder. 

Anonymkode: 9487c...f0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 hours ago, AnonymBruker said:

Så synd man må ha facebook for å ha tinder. 

Anonymkode: 9487c...f0e

Bare lag en falsk Facebook-profil. 

Anonymkode: 2f6ac...92c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd div, Tinder slår dem alle lett, jeg ble selv overrasket over dette :)

Anonymkode: 3215f...b70

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møtte også kjæresten på Tinder. Vært sammen 2 år :-) Sukker møtte jeg bare "rare" menn. 

Anonymkode: c5d45...542

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Bare lag en falsk Facebook-profil. 

Anonymkode: 2f6ac...92c

Hvordan går det an?

Anonymkode: 9487c...f0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke Tinder bare for de ca maks 35 år liksom? Og er det seriøst nok til å kunne finne kjæreste der?

Anonymkode: 2afde...212

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så synd man må ha facebook for å ha tinder. 

Anonymkode: 9487c...f0e

Ikke nå lenger. 

Jeg traff kjæresten på Tinder, mange seriøse menn over tredve der. De under tredve er stort serr fuckboys, så kommer an på hvilken alder du søker. 

Anonymkode: 826c6...141

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Ikke nå lenger. 

Jeg traff kjæresten på Tinder, mange seriøse menn over tredve der. De under tredve er stort serr fuckboys, så kommer an på hvilken alder du søker. 

Anonymkode: 826c6...141

Det står så på nettsider hvertfall?

Anonymkode: 9487c...f0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det står så på nettsider hvertfall?

Anonymkode: 9487c...f0e

Det var sånn før. Så da er ikke sidene oppdatert. 

Anonymkode: 826c6...141

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring er at Sukker har de mest seriøse mannfolka. Men det er også der folk har høyest terskel for å møtes.
Har møtt 1 fra Tinder for lenge siden, han viste seg å være ganske skivebom, det føltes som et subkultur-kulturkræsj.

Anonymkode: fccdf...cc6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altfor mye rart på Sukker for meg. Fikk meldinger fra menn som er 20 år eldre enn meg som ble forbanna da jeg ikke svarte. 

Tinder krever at man siler litt og er tydelig på hva man er ute etter. Traff kjæresten min der, så er mulig å finne noe seriøst. 

Anonymkode: d2295...b8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så synd man må ha facebook for å ha tinder. 

Anonymkode: 9487c...f0e

Nei, det må man ikke. Jeg opprettet min uten å bruke Facebook. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Elaine Marley skrev:

Nei, det må man ikke. Jeg opprettet min uten å bruke Facebook. 

Jeg også, man kan bruke telefonnummer istedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke Tinder bare for de ca maks 35 år liksom? Og er det seriøst nok til å kunne finne kjæreste der?

Anonymkode: 2afde...212

Jeg er 40, og det var i allefall mange menn i 40-åra i mitt område der. En del useriøse i den alderen også, men de fleste virker faktisk ganske seriøse på leting etter varig forhold. Men Tinder er jo som å møte noen på byen, man må bruke litt tid på å finne ut om man har noe som helst felles.

 

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Altfor mye rart på Sukker for meg. Fikk meldinger fra menn som er 20 år eldre enn meg som ble forbanna da jeg ikke svarte. 

Tinder krever at man siler litt og er tydelig på hva man er ute etter. Traff kjæresten min der, så er mulig å finne noe seriøst. 

Anonymkode: d2295...b8a

Men for å få meldinger fra noen som er så gammel på sukker.no så må du jo ha satt at du søker menn helt opp i den alderen? Ellers skal de ikke kunne få deg opp som match mener jeg. Og da kan du jo takke deg selv?.Jeg har aldri opplevd å få meldinger fra noen utenfor alderspreferansen min på sukker, noe som er utrolig deilig. Jeg har heller ikke opplevd å få meldinger fra menn på motsatt kant av landet der. På både match og møteplassen ble jeg stadig kontaktet av menn som var 10-20 år eldre (eller 10-20 år yngre) som i tillegg gjerne bodde på en helt annen kant av landet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
On 11/2/2017 at 6:33 PM, AnonymBruker said:

Ikke nå lenger. 

Jeg traff kjæresten på Tinder, mange seriøse menn over tredve der. De under tredve er stort serr fuckboys, så kommer an på hvilken alder du søker. 

Anonymkode: 826c6...141

Jeg trodde det var omvendt, at det var flest fuckboys over 30 der mens de litt yngre er mer seriøs :)

Anonymkode: 34260...d78

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...