Gå til innhold

Venninne som sender lettkledde bilder til kjæresten min


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kanskje han sender bilde av tissetassen sin :hakeslepp: Men ja når du sier det så burde han sletta henne. 

Anonymkode: 6deb1...628

Og hun burde slette ham. Det er bare teit å ha venninnenes kjærester på snapchat, Instagram og andre SM konti på den der måte. Like greit å holde avstand og ha minst mulig dialog med dem, sånn at ikke slike ting som det her skjer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi de er venner.

Anonymkode: 0a668...4c4

Dårlig unnskyldning. 

Da får du si til henne at hun må slutte å sende sånne bilder da... 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, O.G. skrev:

Kom igjen, han hadde gitt kjerringa en beskjed og deretter slettet hvis han ikke likte det han såg. Menn er ikke dumme, de vet hvor hen sånt fører til hvis de ikke sier fra om at de ikke er interessert. Så jeg lurer på hvorfor det kan ha seg at denne venninnen føler seg komfortabel med å sende bilder i bare brystholderen til sin venninnes mann. Kan det være at han sender lettsindige bilder tilbake, bilder TS ikke vet om....?

Visste den ville komme, og det er jeg ganske sikker på at han ikke gjør. Tror faktisk ikke han liker det heller, og jeg vil tro han hadde prøvd å skjule det om det var tilfellet. MEN, han er ikke ukomfortabel med det. Som sagt, det er ikke seksuelle bilder, men "tilfeldig" naken på snapper hun sender til flere på lista) 

Anonymkode: 0a668...4c4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, O.G. skrev:

Og hun burde slette ham. Det er bare teit å ha venninnenes kjærester på snapchat, Instagram og andre SM konti på den der måte. Like greit å holde avstand og ha minst mulig dialog med dem, sånn at ikke slike ting som det her skjer. 

Hva? De var jo venner før jeg og kjæresten min ble et par. Skal folk kun få ha kjærestene sine, pluss de vennene som man ikke har felles på sosiale medier da?

Anonymkode: 0a668...4c4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun sender det jo direkte til kjæresten min, er ingen som har sagt noe om mystory her.

Anonymkode: 0a668...4c4

Åja, men du skriver jo at det ikke bare er kjæresten din som får bildene????  

Anyways, kjæresten din burde slette hun uten å nøle. Unnskylder han det med at han ikke vil fordi de er venner så er det fordi han liker å få sånne bilder. Om de er venner kan de jo ha kontakt på andre kanaler enn snapchat og sende hverandre en sms om det er noe viktig. 

Anonymkode: 2588c...d00

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Åja, men du skriver jo at det ikke bare er kjæresten din som får bildene????  

Anyways, kjæresten din burde slette hun uten å nøle. Unnskylder han det med at han ikke vil fordi de er venner så er det fordi han liker å få sånne bilder. Om de er venner kan de jo ha kontakt på andre kanaler enn snapchat og sende hverandre en sms om det er noe viktig. 

Anonymkode: 2588c...d00

Hun sender det jo til andre samtidg da, vet du. Både til flere venner av meg, og til typen til en annen venninne av henne.

Kjæresten min har ikke unnskyldt noen ting fordi jeg ikke har tatt det opp ennå, skal vente til vi er med hverandre for å unngå misforståelser. Men jeg synes det blir litt i overkant å slette.

Anonymkode: 0a668...4c4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker jo som at typen din liker å få tilsendt disse bildene eller så hadde han slettet henne, eller gitt henne beskjed om at dette er upassende.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om kjæresten din får tilsendt eksklusive BH-snaps, så er det kanskje litt rart. Men om de sendes til mange på lista, så er det nok ikke noe spesielt bak det. 

Ikke uvanlig å sende BH-snaps i min gjeng. Enten fordi badet på kvelden er der man har tid til å sende en hilsen, eller som en måte å sprite opp en kjedelig og ellers voksen hverdag på. Vil heller ha bilde av en fin kløft enn av mat! "Send tits please." "OK." Cue bilde, gjerne med humoristisk tilsnitt. ELSKER at vi har det sånn! Særlig når det kommer sånne snaps fra hun med de digre daiene. Hun lager mye humor ut av dem i møte med diverse situasjoner. Kjenner henne godt og hun er verken billig eller oppmerksomhetssyk. Mannen min og jeg ler av snappene hennes sammen. Så kan jeg prøve å sende en tilsvarende tilbake med mine søte små. Eller vi lar mannen min prøve seg. Alle var enige om at det var en fin tur, må det aldri ta slutt!   


 

Anonymkode: 5b1d5...9f0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun sender det jo til andre samtidg da, vet du. Både til flere venner av meg, og til typen til en annen venninne av henne.

Kjæresten min har ikke unnskyldt noen ting fordi jeg ikke har tatt det opp ennå, skal vente til vi er med hverandre for å unngå misforståelser. Men jeg synes det blir litt i overkant å slette.

Anonymkode: 0a668...4c4

Ok skjønner . Nei det er ikke i overkant å slette i det hele tatt. Snapchat er ikke eneste stedet man kan ha kontakt med venner på. 
 

Anonymkode: 2588c...d00

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan han ikke bare sende henne melding neste gang hun sender lettkledd bilder? "Hei Anna. Jeg hadde ikke tenkt å ta det opp med deg, men nå har det skjedd et par ganger og jeg syns det er direkte ubehagelig. Jeg har fått noen lettkleddbilder som jeg antar ikke var myntet på meg. Forstår at det har gått litt fort i svingene, men jeg ville si ifra så det ikke skjer igjen. Nå glemmer vi dette! Ha en fin dag 😊 Morten"

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, hobbykokken skrev:

Kan han ikke bare sende henne melding neste gang hun sender lettkledd bilder? "Hei Anna. Jeg hadde ikke tenkt å ta det opp med deg, men nå har det skjedd et par ganger og jeg syns det er direkte ubehagelig. Jeg har fått noen lettkleddbilder som jeg antar ikke var myntet på meg. Forstår at det har gått litt fort i svingene, men jeg ville si ifra så det ikke skjer igjen. Nå glemmer vi dette! Ha en fin dag 😊 Morten"

Stemmer veldig for dette. Det er en fin måte å si i fra på, uten at hun blir avkledd (no pun intended), samtidig som poenget kommer veldig godt fram.

Til TS - hun er din venninne, får du samme snap eller er det forbeholdt mannfolkene? Det kan virke mye mer hverdagslig at tante Olga, venninner og mamma får samme snap hvor avsender tilfeldigvis er i bh, enn at den bare sendes til Ola, Bjørn og Harry. Da virker motivasjonen å være en annen, i mitt hode.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

er bare å si meninga di strengt til ho, jeg hadde ikke akseptert det. hvorfor er mange jenter sånn ? at de skal ha oppmerksomhet og være lettkledde også prøve seg på typen til andre. felleshøl ass.

Anonymkode: b4231...1dd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

er bare å si meninga di strengt til ho, jeg hadde ikke akseptert det. hvorfor er mange jenter sånn ? at de skal ha oppmerksomhet og være lettkledde også prøve seg på typen til andre. felleshøl ass.

Anonymkode: b4231...1dd

Oi, du var da sjarmerende. Felleshøl? Få høre hva du kaller gutter da?

Anonymkode: bf2e5...b5e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns de fleste overdriver... Ts skriver at snapsene sendes mange på lista. Ergo mener nok ikke venninna noe særlig med det. La henne ha sin «ting» uten å lage drama eller kleine situasjoner. Hvis kjæresten til ts syns det er pinlig etc, så er det bare å ikke svare på dem, samt slutte å sende venninna snaps av noe som helst. Folk gidder vel ikke å fortsette å sende til folk de aldri hører fra? Det gjør ihvertfall ikke jeg...

Anonymkode: 5b1d5...9f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

TS fremstiller de

På 1.11.2017 den 21.22, AnonymBruker skrev:

Hva? De var jo venner før jeg og kjæresten min ble et par. Skal folk kun få ha kjærestene sine, pluss de vennene som man ikke har felles på sosiale medier da?

Anonymkode: 0a668...4c4

I beygnnelsen fremstiller du det som at det er DIN venninne som sender han bilder, men det er altså HANS venninne, som han har kjent lengre enn deg?

Du virker rett og slett sjalu. Er hun mye penere enn deg og har typen din var interessert i hun før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en skrivefeil i overskriften på innlegget ditt. Det heter ikke "Venninne som sender lettkledde bilder til kjæresten min", men "illojal jævla tøs av en exvenninne sender lettkledde bilder til kjæresten min" . Dropp henne, også dropper du typen din hvis han fortsetter å godta slikt fra henne på.andre hold. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, FrodeF skrev:

TS fremstiller de

I beygnnelsen fremstiller du det som at det er DIN venninne som sender han bilder, men det er altså HANS venninne, som han har kjent lengre enn deg?

Du virker rett og slett sjalu. Er hun mye penere enn deg og har typen din var interessert i hun før?

Hva? Jeg har kjent henne siden barnehagen, mens de møttes igjennom felles venner for et års tid siden. Har ikke hørt noe så flåsete som dette før, hadde jo vært rart om jeg ikke reagerte på det hun driver med. Ikke nødvendigvis fordi kløft er noe ille, men det er bare jævlig merkelig å sende sånt med viten og vilje til typen til venninna.

Anonymkode: 0a668...4c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...