Gå til innhold

Venninne som sender lettkledde bilder til kjæresten min


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

9 minutter siden, Coolaid skrev:

Dette har ingenting med noen av dere som får meldingene. Dette har med at venninnen din skriker bekreftelse etter oppmerksomhet. Det stikker dypere enn at hun er grenseløs. Hvorfor kutter dere ikke bare ut snap først som sist - det suger jo bigtime anyways.

Kan godt være hun skriker etter bekreftelse ja, men da har hun nok kommet til feil person, haha. Synes bare hun kan tenke såpass langt at hun sender det til noen som ikke har kjæreste da?? Og ihvertfall ikke kjæresten til venninna? Blir så tåpelig.

Skal snakke med kjæresten om at han burde si ifra at det hun driver med blir litt for dumt, får bare vente på neste BH-snap.

Anonymkode: 0a668...4c4

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor seksualliserer dere henne? Pupper er ikke annerledes enn menn i bar overkropp. Dere er så utrolig hyklerske. På en side mener dere pupper og kløft ikke har noe med sex å gjøre, og at menn ikke skal glo når dere går slik offentlig, på den andre siden er det nettopp seksuelt når deres egen partner får bildet av dette fra en annen kvinne?

Anonymkode: a175a...dc7

det er ikke det samme 

Anonymkode: af921...a3e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dette er noe hun legger ut på Mystory og ikke sender direkte til kjæresten din så kan du ikke tenke at det er bilder som "sendes til kjæresten din", for etter all sannsynlighet tenker hun ikke engang på at hun har han på Snapchat med mindre hun sender direkte privatmelding til han. Så ville ikke blitt sur på henne her. 

Men det er jo ubehagelig at kjæresten sin har en jente på lista som ofte legger ut lettkleddbilder, så jeg ville bedt om at han slettet hun uansett hvem det var. Og siden det er venninda di som han kanskje jevnlig møter i virkeligheten i forbindelse med deg så blir det bare kleint og upassende generelt for alle tre inkluderte. Han hadde ikke likt om en kompis av han bare la ut baris og dickpic bilder på snap og du hadde han på snap og plutselig kom han innom for å henge med typen din . 

Anonymkode: 2588c...d00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis dette er noe hun legger ut på Mystory og ikke sender direkte til kjæresten din så kan du ikke tenke at det er bilder som "sendes til kjæresten din", for etter all sannsynlighet tenker hun ikke engang på at hun har han på Snapchat med mindre hun sender direkte privatmelding til han. Så ville ikke blitt sur på henne her. 

Men det er jo ubehagelig at kjæresten sin har en jente på lista som ofte legger ut lettkleddbilder, så jeg ville bedt om at han slettet hun uansett hvem det var. Og siden det er venninda di som han kanskje jevnlig møter i virkeligheten i forbindelse med deg så blir det bare kleint og upassende generelt for alle tre inkluderte. Han hadde ikke likt om en kompis av han bare la ut baris og dickpic bilder på snap og du hadde han på snap og plutselig kom han innom for å henge med typen din . 

Anonymkode: 2588c...d00

Hun sender det jo direkte til kjæresten min, er ingen som har sagt noe om mystory her.

Anonymkode: 0a668...4c4

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

La meg gjette, hun er singel? Upassende og billig gjort av henne. Hadde det vært meg som var typen din så hadde jeg slettet henne og fortalt hvorfor om hun noen gang spurte.

Anonymkode: b1a1d...845

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 timer siden, sirenas skrev:

Say what? 

Utrolig spesielt og ikke minst flaut! For henne altså! Synes absolutt du skal gi beskjed om at det er upassende.

Eller i det minste si at det føles litt kleint i grunnen og at du ikke mener såre henne eller noe men kanskje få henne til å tenke over hvem som er publikum for hva osv og ta hensyn til at andre har filter der hun ikke har det?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mann hadde slettet hun fra snap uten at jeg hadde spurt en gang. Han finner sånt veldig ubehagelig og unødvendig.

Anonymkode: cfeae...e13

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke likt at en venninne sendte lettkledde bilder til kjæresten min. Hadde bedt henne om å slutte. Jeg hadde aldri sendt lettkledde bilder til kjæresten til venninnene mine. Synes det er veldig sært og skjønner ikke vitsen.

Endret av LeilaS
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det har seg sånn at jeg har ei venninne som driver og snapper lettkledde bilder til kjæresten min. Det er ikke seksuelle bilder, men bilder der hun "tilfeldigvis" bare har på seg BH, for eksempel. Det er ikke bare kjæresten min som får bildene. Jeg er ikke sur, men synes jo det er veldig merkelig av henne. Jeg hadde ikke funnet på å gjort det samme om hun hadde kjæreste, for eksempel. Bør jeg reagere på det, eller skal jeg la det gå? 

Anonymkode: 0a668...4c4

Det der er ikke en venninne, bli kvitt henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Meadow skrev:

Hvorfor sletter han henne ikke?

Fordi de er venner.

Anonymkode: 0a668...4c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en venninne av meg, som jeg har skrevet om her på KG. Hun er en attention whore uten like, som dater menn kun for å booste selvtilliten sin, og som i tillegg har flørtet med kjæresten min. Totalt skada dame. Jeg prøver å kvitte meg med henne for jeg liker ikke slik umoralsk oppførsel.

Her må du sette ned foten ts, jeg hadde nektet å ha noe med en sånn drittkjerring å gjøre. 

Anonymkode: 6deb1...628

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

det er ikke det samme 

Anonymkode: af921...a3e

Det er akkurat det samme.

Anonymkode: a175a...dc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan godt være hun skriker etter bekreftelse ja, men da har hun nok kommet til feil person, haha. Synes bare hun kan tenke såpass langt at hun sender det til noen som ikke har kjæreste da?? Og ihvertfall ikke kjæresten til venninna? Blir så tåpelig.

Skal snakke med kjæresten om at han burde si ifra at det hun driver med blir litt for dumt, får bare vente på neste BH-snap.

Anonymkode: 0a668...4c4

Send bh snap av deg fra hans snap.

Anonymkode: 98f2d...064

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi de er venner.

Anonymkode: 0a668...4c4

Nemlig og det høres ut som at også han vil noe mer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, O.G. skrev:

Nemlig og det høres ut som at også han vil noe mer...

Tror du? TS burde sette kjerringa på plass. Det gjorde jeg med min ex-venninne. Men hun fortsetter å igle seg innpå! 

Anonymkode: 6deb1...628

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Tror du? TS burde sette kjerringa på plass. Det gjorde jeg med min ex-venninne. Men hun fortsetter å igle seg innpå! 

Anonymkode: 6deb1...628

Kom igjen, han hadde gitt kjerringa en beskjed og deretter slettet hvis han ikke likte det han såg. Menn er ikke dumme, de vet hvor hen sånt fører til hvis de ikke sier fra om at de ikke er interessert. Så jeg lurer på hvorfor det kan ha seg at denne venninnen føler seg komfortabel med å sende bilder i bare brystholderen til sin venninnes mann. Kan det være at han sender lettsindige bilder tilbake, bilder TS ikke vet om....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, AnonymBruker said:

Min mann hadde slettet hun fra snap uten at jeg hadde spurt en gang. Han finner sånt veldig ubehagelig og unødvendig.

Anonymkode: cfeae...e13

Samme her, mannen min blir totalt avtent av slike ting, samt at han forstår mennesker veldig godt og hadde merket at hun hadde "issues". Jenter som kler av seg selv grunnet mentale problemer finner han 100% avtennende

Anonymkode: e33c0...ce8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, O.G. skrev:

Kom igjen, han hadde gitt kjerringa en beskjed og deretter slettet hvis han ikke likte det han såg. Menn er ikke dumme, de vet hvor hen sånt fører til hvis de ikke sier fra om at de ikke er interessert. Så jeg lurer på hvorfor det kan ha seg at denne venninnen føler seg komfortabel med å sende bilder i bare brystholderen til sin venninnes mann. Kan det være at han sender lettsindige bilder tilbake, bilder TS ikke vet om....?

Kanskje han sender bilde av tissetassen sin :hakeslepp: Men ja når du sier det så burde han sletta henne. 

Anonymkode: 6deb1...628

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...