Gå til innhold

Hva er bikinimoten nå? Er denne (Bilde) innafor?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skal reise på solferie med noen bekjente i desember.  Soler meg alltid naken.  Og har ikke vært på strand med badetøy på flere år.  Har ikke lyst på hvite felt på hele kroppen heller.   Men vil ikke være dama alle kikker på heller.  Er 30 år, og ser litt skinny ut med små bryster, om det skulle ha noe å bety, for svaret ditt.  Er denne OK?

0 Teardrop bikini.jpg

Anonymkode: ff47d...6da

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

1 minutt siden, Kinderegget skrev:

Øh.. er det ikke bedre å gå naken?

Skrev at det er det jeg gjør til vanlig, men nå skal jeg være med noen kjente til strand der de DEKKER SEG TIL, når de skal sole seg.  Egentlig ulogisk, men man må tilpasse seg.  Har spurt, men får ikke noe skikkelig svar.  Vet denne er litt vågal.  Men den dekker de fine delene og slipper solen til.  Spørsmålet er om den passer inn?  Ikke verre enn det.

Anonymkode: ff47d...6da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Skrev at det er det jeg gjør til vanlig, men nå skal jeg være med noen kjente til strand der de DEKKER SEG TIL, når de skal sole seg.  Egentlig ulogisk, men man må tilpasse seg.  Har spurt, men får ikke noe skikkelig svar.  Vet denne er litt vågal.  Men den dekker de fine delene og slipper solen til.  Spørsmålet er om den passer inn?  Ikke verre enn det.

Anonymkode: ff47d...6da

Nei den passer ikke inn noen sted på en normal strand. Et manneblad kanskje? 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt en lignende, faktisk. Den brukes ikke på en stappfull strand, men regner med det ikke er turistsesong der du skal nå uansett. Kjør på - men ta med deg en litt mer dekkende bikini dersom du tenker å sole deg ved basseng eller på en strand med mange mennesker.

Anonymkode: f9719...6e1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde seriøst begynt å le hvis jeg så noen med det der på. Hva er vitsen å dekke til kun brystvortene og en strek over de kvinnelige deler? Naken eller normal bikini takk.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ville tatt deg for å være blond med stor B. Ingen med respekt for seg selv, og ikke minst andre går på stranden slik. Du skjønner at den bikinien er kun for foto for spes blader?

Å reise til andre land og kle seg slik, vitner på total mangel på respekt og folkeskikk. 

Anonymkode: b5c4e...25c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Prøv heller å finne en bikini som dekker litt mer, men er i et relativt tynt stoff. Da får du farge gjennom stoffet, om du befinner deg litt nærmere ekvator enn Norge er.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skrev at det er det jeg gjør til vanlig, men nå skal jeg være med noen kjente til strand der de DEKKER SEG TIL, når de skal sole seg.  Egentlig ulogisk, men man må tilpasse seg.  Har spurt, men får ikke noe skikkelig svar.  Vet denne er litt vågal.  Men den dekker de fine delene og slipper solen til.  Spørsmålet er om den passer inn?  Ikke verre enn det.

Anonymkode: ff47d...6da

Du har spurt,men ikke fått svar? Kan det skyldes at de er sjokkert av deg? Er du lobotomert?

Anonymkode: b5c4e...25c

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Uglems skrev:

Alle kommer til å glane, og det vil du vel ikke? Eller? 

Jeg vil ikke skille meg ut på stranden, derfor spør jeg.  Ville selvsagt helst besøkt en nakenstrand, for å få sol overalt.  Men den er 5-6 km unna der vi skal bo.  Og de jeg reiser sammen med tror jeg ikke er tent på det.  Vi ser ingen ting da.

Anonymkode: ff47d...6da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...