Gå til innhold

Søker venninner 😊


Christinesnm

Anbefalte innlegg

Hei.

Er 29 år, har et barn på snart 5 år og en valp på 4 mnd 😊

Studerer på HiOA i Oslo, bor i Nittedal (5 min fra Oslo bygrensen). Studerer ingeniør; energi og miljø i bygg, og er nå straks halvveis på bacheloren min.

Jeg kjenner veldig på det at jeg er ensom. Dagene mine går på å Studere, ta meg av guttungen og valpen. Går for øyeblikket på valpekurs 2 dager i uken, noe som hjelper på ensomheten.

Har ikke noe særlig sosialt nettverk lenger. Etter jeg fant ut at jeg var gravid kuttet jeg ut alle jeg kjente pga at jeg var i et dårlig miljø. Og har svært liten familie.

Jeg håpet på at det skulle bedre seg når jeg begynte å studere men det er jo så og si  bare gutter der :P hyggelige er de men jeg kunne trengt en venninne 😊

Så da prøver jeg her! Hadde vært hyggelig om jeg hadde hatt noen å finne på noe med. Gå en tur, dra på kino, en tur på kafe, vinkveld, movienight osv. Noen å snakke med om alt og ingenting 😊

Har hund som sagt. En dachs på 4 mnd som jeg tenker å dra på sporkurs med, så det er jo bare et pluss om du også har en hund 😊 da har vi jo en felles interesse allerede 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...