Gå til innhold

Kevin Spacey anklaget for seksuell trakassering


Gjest Emera

Anbefalte innlegg

Broren hans har nå snakket med daily mail om oppveksten deres. Vet ikke om det er et forsøk på å unnskylde det han blir anklaget for, uansett er det ikke en hyggelig historie :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Commander skrev:

Tipper homofile er "kjempeglad" for at Spacey kom ut av skapet samtidig med pedofili anklagene?!

Koblingen homo og pedo er det mange kommer til å sitte igjen med når støvet har lagt seg...

Den republikanske Meme fabrikken er nok godt igang med koblingen liberal/Hollywood/overgrep/demokratene/lefties.  Koblingene mellom Hollywood og det demokratiske partiet er velkjent.

Weinstein er en stor Clinton sponsor.

"Grab them by the pussy" kritikken fra demokratene om Trump mistet plutselig kraften. Tipper Trump sitter og smiler mens hans hovedmotstander som er det venstreorienterte kulturmiljøet blir hengt ut som overgrep som hører i alle kanaler

Hebefil,ikke pedofil,isåfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er tredve år siden! TREDVE ÅR! 

Syns det er heilt latterlig hvordan en hendelse for tredve år siden skal ødelegge hele inntrykket dere har av han. Det blir, for meg, så absurd (!) at jeg finner ikke ord for å beskrive det. Jeg har gjort myyye dumt i løpet av mine 28 år på Moder jord, og det er helt sikkert ikke siste gang jeg går på noen feilskjær. Grugleder meg til at jeg om tredve år skal måtte stå til rette for den potteplanta jeg stjal i fylla, for de trekka med hasj jeg tok som 18åring, den gangen jeg slo etter eksen min i raseri og ikke minst: de av og til seksuelt lada kommentarene jeg tidvis slenger rundt meg på tull til mine venner og kollegaer av begge kjønn.

Til slutt må det også sies: jeg er skikkelig imponert over alle dere rotter som sitter hjemme bak skjermene deres og har bare levert til gull hele livet. Gratulerer, og god jul. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Fjolleriet skrev:

Det er tredve år siden! TREDVE ÅR! 

Syns det er heilt latterlig hvordan en hendelse for tredve år siden skal ødelegge hele inntrykket dere har av han. Det blir, for meg, så absurd (!) at jeg finner ikke ord for å beskrive det. Jeg har gjort myyye dumt i løpet av mine 28 år på Moder jord, og det er helt sikkert ikke siste gang jeg går på noen feilskjær. Grugleder meg til at jeg om tredve år skal måtte stå til rette for den potteplanta jeg stjal i fylla, for de trekka med hasj jeg tok som 18åring, den gangen jeg slo etter eksen min i raseri og ikke minst: de av og til seksuelt lada kommentarene jeg tidvis slenger rundt meg på tull til mine venner og kollegaer av begge kjønn.

Til slutt må det også sies: jeg er skikkelig imponert over alle dere rotter som sitter hjemme bak skjermene deres og har bare levert til gull hele livet. Gratulerer, og god jul. 

Eh, hva har det å si. Bare til info så FLORERER det av historier om han i som er i nåtid. Han er kjent for å være en gris som er litt for glad i altfor unge gutter - . Bare les her: https://ohnotheydidnt.livejournal.com/108231752.html 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye ble sagt om Michael Jackson også, så ryktebørsen er ikkje valid for meg mens stormen pågår.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, J.. skrev:

Hebefil,ikke pedofil,isåfall.

Skjønner hva du mener. Men i ordskiftet forsvinner nyanser. Yngre enn 16 = barn =pedo kan man få inntrykk av.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

25 minutter siden, Commander skrev:

Skjønner hva du mener. Men i ordskiftet forsvinner nyanser. Yngre enn 16 = barn =pedo kan man få inntrykk av.

Er ikke det hvis de er 11-14? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Max Potente
1 hour ago, Prorsum said:

Eh, hva har det å si. Bare til info så FLORERER det av historier om han i som er i nåtid. Han er kjent for å være en gris som er litt for glad i altfor unge gutter - . Bare les her: https://ohnotheydidnt.livejournal.com/108231752.html 

Gawker.com skrev også om ham, og allerede i 2015 sendte de en henvendelse til Netflix ang. rykter om at han bedrev seksuell trakassering på settet av "House of cards". Det nytter ikke å hevde at de aldri hadde hørt noe om dette før nå da.

https://jezebel.com/what-exactly-did-kevin-spacey-do-on-the-set-of-house-of-1819971404

Bryan Singer og Disney's Dan Schneider nevnes også i kommentarfeltet, så de blir kanskje de neste ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Max Potente skrev:

Gawker.com skrev også om ham, og allerede i 2015 sendte de en henvendelse til Netflix ang. rykter om at han bedrev seksuell trakassering på settet av "House of cards". Det nytter ikke å hevde at de aldri hadde hørt noe om dette før nå da.

https://jezebel.com/what-exactly-did-kevin-spacey-do-on-the-set-of-house-of-1819971404

Bryan Singer og Disney's Dan Schneider nevnes også i kommentarfeltet, så de blir kanskje de neste ut. 

Mhm. Bryan Singer får heldigvis allerede gjennomgå, men han fortjener enda mer refs. Får håpe det kommer. Og Woody Allen. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Prorsum skrev:

Mhm. Bryan Singer får heldigvis allerede gjennomgå, men han fortjener enda mer refs. Får håpe det kommer. Og Woody Allen. 

Vi vet ikke om ryktene er sanne da, håper inderlig de ikke er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Max Potente
On 11/2/2017 at 2:54 PM, Nicky B said:

Jeg digger det nettstedet! Det ble startet for rundt ti år siden av en som hevdet å være advokat i underholdningsverden i Hollywood, og det har blitt publisert hundrevis av slike skandaløse "blind items" som senere har vist seg å stemme. Veldig mange har handlet om Dan Schneider, Kevin Spacey, Harvey Weinstein, David Geffen, Brett Ratner og andre som i disse dager offentlig blir beskyldt for systematisk seksuell trakassering og overgrep. 

Endret av Max Potente
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Max Potente skrev:

Jeg digger det nettstedet! Det ble startet for rundt ti år siden av en som hevdet å være advokat i underholdningsverden i Hollywood, og det har blitt publisert hundrevis av slike skandaløse "blind items" som senere har vist seg å stemme. Veldig mange har handlet om Dan Schneider, Kevin Spacey, Harvey Weinstein, Davis Geffen, Brett Ratner og andre som i disse dager blir offentlig blir beskyldt for systematisk seksuell trakassering og overgrep. 

Jeg også!!!!! :) Vært fan siden begynnelsen omtrent. Datt av litt når det nye formatet kom, da ble siden så kronglete men nå som den er tilbake til originalformatet er alt bra igjen. :nori:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest Max Potente

Ja, selvsagt er det bare rykter. :plystre:

(Beklager litt avsporing: Så morsomt at flere liker Crazy Days and Nights! Jeg har utvekslet noen mailer med Enty, og han har alltid vært veldig hyggelig og høflig. Men da han skiftet designet og alt ble tull så gikk jeg også over til den nye Anarchy Gossip for jeg var så skuffet. Det var først da Weinstein-møkka kom ut i dagslys at jeg besøkte Crazy Days igjen, for jeg visste jo at Enty har skrevet masse om ham og de andre drittsekkene. Jeg la ikke merke til at det gamle formatet var tilbake. Kanskje det er på tide å gi Enty en sjanse til? :danse:)

Endret av Max Potente
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Winza skrev:

Dette er gammelt nytt da

Nei, dette er en annen, og det ble publisert i dag.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...