Gå til innhold

Kevin Spacey anklaget for seksuell trakassering


Gjest Emera

Anbefalte innlegg

Benyttet anledningen til å stå fram som homofil

Skuespiller Anthony Rapp anklager altså Spacey for seksuell trakassering. Dette skjedde da Rapp var bare fjorten år gammel.

Spacey legger seg for så vidt flat, men velger altså å bruke mer tid på å komme ut i sin kommentar på Twitter (noe "alle" i grunnen visste fra før). Han har tidligere nektet kategorisk på å være homofil, eller han har avvist spørsmålet kontant. Nå fant han det plutselig betimelig å innrømme det.

Jeg vet ikke hva jeg skal si. Jeg har vært stor fan av Spacey lenge, men nå er jeg bare utrolig skuffet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det der klarte han ikke å komme unna med. Nå fremstår det som han har forøkt å slå ihjel dette ved å lage en større nyhet ved å si at han er homofil. 

Han kommer aldri unna med det på denne måten. Mediene og twitter koker over av det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ingenting2

Desverre tror jeg Hollywood har enda større skjelletter i skapet, de kommer nok raslende ut fortløpende fremover :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Emera skrev:

Spacey påstår å ha vært full, og at han ikke husker noe. Klassisk...

 

Lol, typisk. Han er kjent for å vanke på sexfestene til Singer, som florerer av unge "twinks". Næsty. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trakasseringen og alt i samme gata som ikke skulle ha vært gjort, det er jo ikke bra i det hele tatt.
Jeg tar avstand fra det han skal ha gjort...men jeg liker han som skuespiller.
Han er en glimrende tolker av hva det skal være. Basta. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff dette var ikke bra. Kevin Spacey har alltid hatt en høy stjerne hos meg, men ikke nå lenger.

Skuffendes! Hans forsøk på å vri seg unna uten og ta ansvar er også latterlig patetisk. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Emera skrev:

Spacey påstår å ha vært full, og at han ikke husker noe. Klassisk...

 

det kan jo være fullt mulig. jeg har gjort en haug med dritt på fylla selv som jeg ikke husker.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

WubWubs avatarmann ser faktisk omtrent ut som Kevins ansikt. :fnise: 

Wow! Jeg ser likhetene nå. Men det er nok ikke han, dette er sjakklegenden Paul Morphy (skremmende likhet med en ung Kevin Spacey!) ;

Morphy_L%C3%B6wenthal_1858.jpg

Endret av WubWub
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

17 hours ago, hilde77 said:

det kan jo være fullt mulig. jeg har gjort en haug med dritt på fylla selv som jeg ikke husker.

Hvis man seksuelt trakasserer folk når man er full, så har man større problemer enn en hangover. "Alcohol made me do it" er ikke en tilstrekkelig forklaring.

Det har gått ganske mange rykter om Spacey og trakassering gjennom årene, og jeg kjenner jeg ble sint på vegne av de rundt meg som befinner seg under paraplyen LGBTQ+. I "forklaringen" sin spytter han på innsatsen mange av de har lagt ned i årevis.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det later til at Kevin Spacey har en lang historikk når det kommer til å seksuelt trakassere unge gutter og unge menn. Netflix har nå satt en strek for nye house of cards sesonger etter de nye opplysningene. Er karrieren hans over?

http://www.dailymail.co.uk/news/article-5033879/Kevin-Spacey-s-behaviour-long-alarmed-industry.html

Several sources who contributed to the website similarly described Spacey’s feeling of entitlement as they alleged he pursued young men at studios or on film sets in a way they say suggested that any underlings were fair game.

Another picture that emerged from the Gawker emails is that when he was not working, he would approach young men in bars and invite them to ‘private parties’ that would end in the star making drunken sexual overtures.

A man recounted being at the Sundance Film Festival in 2003 when ‘I felt a hand on my bum at the Martini bar’. The hand belonged to Spacey, he said, who invited him to a ‘swanky’ industry party. A source from New York said a friend texted him from a bar to say: ‘Kevin Spacey is here and he has his hand on my thigh.’

Another New Yorker recalled a friend telling him how Spacey chatted him up in a bar, ‘rubbing his knee (while engaging in completely benign conversation)’ before inviting him to a party. An ex-waiter at a smart Chicago restaurant said a male colleague was once invited by Spacey back to his hotel suite for a party that rapidly evaporated when the star asked everyone else to leave. Aware of the actor’s intentions, the waiter ‘thanked him for the nice evening and left’.

In another alleged incident, Spacey was at Harvard University for a function in the late 1990s and later propositioned a gay male undergraduate in a bar.

When one man, propositioned by Spacey, told him he was heterosexual, the actor reportedly replied: ‘Well, you don’t have to be a professional hang glider to try it once.’

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så bra at disse tingene har kommet for en dag. På høy tid at ofrene som står frem blir tatt på alvor og at overgriperne må svare for det de har gjort. 

Endret av elisaday
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tipper homofile er "kjempeglad" for at Spacey kom ut av skapet samtidig med pedofili anklagene?!

Koblingen homo og pedo er det mange kommer til å sitte igjen med når støvet har lagt seg...

Den republikanske Meme fabrikken er nok godt igang med koblingen liberal/Hollywood/overgrep/demokratene/lefties.  Koblingene mellom Hollywood og det demokratiske partiet er velkjent.

Weinstein er en stor Clinton sponsor.

"Grab them by the pussy" kritikken fra demokratene om Trump mistet plutselig kraften. Tipper Trump sitter og smiler mens hans hovedmotstander som er det venstreorienterte kulturmiljøet blir hengt ut som overgrep som hører i alle kanaler

Endret av Commander
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, elisaday skrev:

Det er så bra at disse tingene har kommet for en dag. På høy tid at ofrene som står frem blir tatt på alvor og at overgriperne må svare for det de har gjort. 

Det er ikke bevist at anklagene er sanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Winza skrev:

Det er ikke bevist at anklagene er sanne

Kevin Spacey gadd ikke å nekte for noe han påstår han ikke husker. Legg det til ryktene som har gått om han i årevis og disse nye anklagene. Bevis nok for meg. Og jeg har alltid beundret Kevin Spaceys evner som skuespiller. Jeg er skuffet, men ikke sjokkert. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Topptur

Man må bare passe på så det ikke blir borgervern og at alle som ikke liker noen kan kaste ut beskyldninger. 

Jeg synes jo at det er rart at folk kan miste alt helt uten lov og dom. 

Det er selvsagt veldig viktig og bra at seksuelle overgrep blir snakket om, men det er alltid noen som har en annen agenda i slike saker også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...