Gå til innhold

Hvordan skal en brud som blir 30 å se ut?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvorfor det? Synes nesten det er flest bruder i 30 årene nå om dagen jeg. 

Anonymkode: 053fe...a08

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Før i tiden ville du vært gammel men da var også levealderen betraktlig lavere. I dag er det ingen som tenker at 30 år er gammelt. I dag tar kvinner utdannelse og skaffer seg jobb for å overleve, før måtte man gifte seg for å overleve og ikke ligge familien til byrde. 

Vær en elegant og classy brud du, ikke vulgær og desperat. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest JudasPriest

Hvorfor vil du gifte deg? Vet du ikke at ekteskap ødelegger alt. Jeg har en følelses av at kvinner gifter seg fordi de vil ha bryllup, kjole, kake, fest etc. 

Det er ingen som gifter seg fordi de tenker at de skal være sammen for resten av livet lenger. Nå gifter folk seg oftere enn tidligere, fordi det er så enkelt å skille seg. Så hvis forholdet er bra. Hvorfor komplisere det med ekteskap? Man eier uansett ikke den andre person, selv med ring på fingeren. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, JudasPriest skrev:

Hvorfor vil du gifte deg? Vet du ikke at ekteskap ødelegger alt. Jeg har en følelses av at kvinner gifter seg fordi de vil ha bryllup, kjole, kake, fest etc. 

 

Ekteskap ødelegger ingenting, men hvis du tror at alle bruder er som KG-brudene er du helt ute å kjøre. 

Dagen jeg fikk mannen min ble den flotteste i mitt liv og i hans liv - og det er ikke noe jeg har pålagt han å si. Og vi hadde ikke noe jævla sirkusbryllup. 

Endret av Antoinette
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha. Jeg er 36 og gifter meg til sommeren med samboer gjennom mange år. Føler meg ikke for gammel i hele tatt. Styrer unna bløtkakekjolene, og går for en bohemsk variant i champagnefarge med smal silouett. Men det handler nok like mye om stil som alder. Finn noe du føler deg vel i, og kjør på😀

Anonymkode: feec5...26a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.10.2017 den 22.43, AnonymBruker skrev:

Føler meg Max gammel!

 

Anonymkode: 14ac6...bb7

Det finnes ingen fasit! Kle deg som DU ønsker å se ut på DIN store dag. Ikke kle deg etter "regler" og hva andre måtte si og mene..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 30.10.2017 at 9:54 AM, JudasPriest said:

Hvorfor vil du gifte deg? Vet du ikke at ekteskap ødelegger alt. Jeg har en følelses av at kvinner gifter seg fordi de vil ha bryllup, kjole, kake, fest etc. 

Det er ingen som gifter seg fordi de tenker at de skal være sammen for resten av livet lenger. Nå gifter folk seg oftere enn tidligere, fordi det er så enkelt å skille seg. Så hvis forholdet er bra. Hvorfor komplisere det med ekteskap? Man eier uansett ikke den andre person, selv med ring på fingeren. 

Det var akkurat det hun spurte om. 

Ekteskap ødelegger ikke alt, nei. Og bryllup er gøy, men fest kan man ha for det. Jeg giftet meg ikke for kake.

Du høres trist og bitter ut.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 30.10.2017 den 9.54, JudasPriest skrev:

Hvorfor vil du gifte deg? Vet du ikke at ekteskap ødelegger alt. Jeg har en følelses av at kvinner gifter seg fordi de vil ha bryllup, kjole, kake, fest etc. 

Det er ingen som gifter seg fordi de tenker at de skal være sammen for resten av livet lenger. Nå gifter folk seg oftere enn tidligere, fordi det er så enkelt å skille seg. Så hvis forholdet er bra. Hvorfor komplisere det med ekteskap? Man eier uansett ikke den andre person, selv med ring på fingeren. 

Dette tror jeg ikke noe på. Det er nok de færreste som gidder å inngå ett midlertidig ekteskap. Jeg tror de fleste ekteskap går i stykker pga reelle problemer som de forelskede ikke helt så klart i  den rosa tåka, eller som har oppstått senere.

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.10.2017 den 9.54, JudasPriest skrev:

Hvorfor vil du gifte deg? Vet du ikke at ekteskap ødelegger alt. Jeg har en følelses av at kvinner gifter seg fordi de vil ha bryllup, kjole, kake, fest etc. 

Det er ingen som gifter seg fordi de tenker at de skal være sammen for resten av livet lenger. Nå gifter folk seg oftere enn tidligere, fordi det er så enkelt å skille seg. Så hvis forholdet er bra. Hvorfor komplisere det med ekteskap? Man eier uansett ikke den andre person, selv med ring på fingeren. 

Du om det. Jeg og mannen min har gått inn i vårt 6 år som ektepar. Forholdet vårt er bedre enn noen gang. Ekteskap er egentlig bare ett papir, så ikke så veldig komplisert

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.10.2017 den 9.48, Antoinette skrev:

 

Vær en elegant og classy brud du, ikke vulgær og desperat. 

Jeg elsker det vulgære, bryster som kommer slengende og sånn, men jeg må innrømme at min fascinasjon for damer i 30-åra den gangen jeg var tenåring gikk mer på klassisk, stilig skjønnhet. Eleganse. Noe rent og stille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.10.2017 den 20.08, AnonymBruker skrev:

Haha. Jeg er 36 og gifter meg til sommeren med samboer gjennom mange år. Føler meg ikke for gammel i hele tatt. Styrer unna bløtkakekjolene, og går for en bohemsk variant i champagnefarge med smal silouett. Men det handler nok like mye om stil som alder. Finn noe du føler deg vel i, og kjør på😀

Anonymkode: feec5...26a

Bløtkakekjoler har da ikke vært moderne siden 80-tallet, så neppe noe problem å styre unna. Er vel heller et problem om du absolutt VIL være bløtkake à là Diana...

Anonymkode: fd074...3ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...