Gå til innhold

Wanda og Vita?


Gjest LykkeligPer

Anbefalte innlegg

Synes i grunn serien er grei og passelig interessant, men jeg klarer fortsatt ikke forstå at det er nrk som har produsert den. Det passer ikke deres format i det hele tatt. Den passer rett inn på tv2 bliss, men ikke nrk synes jeg.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syns serien var morsom. 

Jeg har sett hun ene før, og var ikke klar over at de var tvillinger. Veldig interessant å følge innvandrerjentenes hverdag, uten å blande inn religionen. 

Til tross for livsstilen deres, syns jeg de virket så jordnære og gode jenter. Minnet meg litt om Tia og Tamera. 

Men jeg syns det var for lett å skylde på mobbingen i barndommen var årsaken til at de opererte nesen. Hun som var i Iran, sa jo at det var veldig vanlig å få operert nesen sin der, siden «alle» fikk nesen fikset. 

De hadde nok vært like nydelige om de tonet litt ned på vippene og alt annet de fikk påfyll av. To herlige jenter😊

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Vita blir sponset av the juicery og legger stadig ut bilder av juice og acaibowls på snap. Men merker ikke at det er sponset 😒

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Har Wanda blitt veldig mye tynnere eller gjort noe med ansiktet? Løftet brynene eller noe? Så de begge på Trygdekontoret nå og syns hun så mye smalere ut enn Vita.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.4.2018 den 20.33, Leia17 skrev:

Har Wanda blitt veldig mye tynnere eller gjort noe med ansiktet? Løftet brynene eller noe? Så de begge på Trygdekontoret nå og syns hun så mye smalere ut enn Vita.

Hun er blekere hvertfall, og det er mye penere. Wanda ser hakket for solbrun ut, etter min mening:)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...

Annonse

Deler sengepartnere? Tror jeg ikke noe på, kun pure PR. Viser hvor desperate de er, synd...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Noen som har sett sesong 2? Ble flau av å se møtet deres med Will.I.Am - de snakket bare om seg selv!🙈

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan
1 time siden, misssssnorway skrev:
Noen som har sett sesong 2? Ble flau av å se møtet deres med Will.I.Am - de snakket bare om seg selv!🙈

ja, sett den. Synes du hauset opp kranglingen hos psykologen noe voldsomt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å se de som barnevakt er helt forferdelig 🙈 banning og mer opptatt av telefon og some enn å være fokusert på selve barnet 🙈

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jentekvinne
1 time siden, Bamselita skrev:
 

Å se de som barnevakt er helt forferdelig 🙈 banning og mer opptatt av telefon og some enn å være fokusert på selve barnet 🙈

Akkurat som dagens foreldre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes dette møtet de var på var underlig. Der sitter det jenter som har modifisert hele utseendet sitt og disse er da enige om at de har gjort det fordi de trengte det fordi de hadde dårlig selvtillit, men andre bør ikke gjøre det samme, for det hjelper ikke på selvtilliten altså. Jeg anklager ikke V&W, de er bare seg selv og det har de full rett til. Men jeg lurer hvorfor Linda Hofstad Helleland ikke heller tar en prat med NRK om hvorfor de synes dette utseendefokuset har en plass i en skattefinansiert kanal.

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, kvinneguide skrev:
 

Jeg synes dette møtet de var på var underlig. Der sitter det jenter som har modifisert hele utseendet sitt og disse er da enige om at de har gjort det fordi de trengte det fordi de hadde dårlig selvtillit, men andre bør ikke gjøre det samme, for det hjelper ikke på selvtilliten altså. Jeg anklager ikke V&W, de er bare seg selv og det har de full rett til. Men jeg lurer hvorfor Linda Hofstad Helleland ikke heller tar en prat med NRK om hvorfor de synes dette utseendefokuset har en plass i en skattefinansiert kanal.

Sitter akkurat og ser den episoden og det er latterlig at de to ble invitert på dette møtet om kroppspress. Er det noe de ikke har gjort fra halsen og opp? De sier de gjør det for sin egendel og oppfordrer ingen.til å gjøre det samme, vitner om ekstremt dårlig refleksjon.. Meg,meg,meg.. Samme argumentet som alle influencere som fikser seg.  De setter av mer tid til egenpleie enn flere bloggere tilsammen. Synes dog det var et godt poeng at barn bør lære at alle er forskjellige og at alt er normalt, en eneste stor selvmotigelse. Om de blir gode forbilder for sine egne, setter jeg spørsmålstegn ved. Forhåpentligvis, blir de "voksne".

Disse jentene er ekstremt overfladiske og selvsentrerte. Bare et eksempel, når de satt med Will A am, snakket de om sitt eget utseende. Really?

De har et vanvittig forbruk av klær også, hvor henter de pengene fra? De har vel ikke så mange følgere i some at de kan finansiere dette?

Litt skuffet over NRK at de lager en serie som kun har fokus på disse verdiene

 

 

Endret av Miranda16
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Miranda16 skrev:
 

Sitter akkurat og ser den episoden og det er latterlig at de to ble invitert på dette møtet om kroppspress. Er det noe de ikke har gjort fra halsen og opp? De sier de gjør det for sin egendel og oppfordrer ingen.til å gjøre det samme, vitner om ekstremt dårlig refleksjon.. Meg,meg,meg.. Samme argumentet som alle influencere som fikser seg.  De setter av mer tid til egenpleie enn flere bloggere tilsammen. Synes dog det var et godt poeng at barn bør lære at alle er forskjellige og at alt er normalt, en eneste stor selvmotigelse. Om de blir gode forbilder for sine egne, setter jeg spørsmålstegn ved. Forhåpentligvis, blir de "voksne".

Disse jentene er ekstremt overfladiske og selvsentrerte. Bare et eksempel, når de satt med Will A am, snakket de om sitt eget utseende. Really?

De har et vanvittig forbruk av klær også, hvor henter de pengene fra? De har vel ikke så mange følgere i some at de kan finansiere dette?

Litt skuffet over NRK at de lager en serie som kun har fokus på disse verdiene

 

 

De jobber i klesbutikk. De får sikkert sponset mye klær, og enda mer hvis de har mange følgere.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, kvinneguide skrev:
 

De jobber i klesbutikk. De får sikkert sponset mye klær, og enda mer hvis de har mange følgere.

Men all den egenpleien, må jo koste en formue. Spons det også?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Miranda16 skrev:
 

Men all den egenpleien, må jo koste en formue. Spons det også?

Hvis man har jobbet i seks år og deler utgifter på leilighet er det vel en del til overs for egenpleie. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest LykkeligPer
18 minutter siden, Miranda16 skrev:
 

Men all den egenpleien, må jo koste en formue. Spons det også?

Hei! 

Både vipper, negler og hudpleie er sponset. Det var et intervjue av dem ute på VG for kanskje 1,5 år siden. Som handlet om at de brukte tusenvis av kroner på vipper hos Egerklinikk eller hva de nå heter for noe. Både Wanda og Vita kommenterte det intervjue og skrev: Kjære VG, vi har aldri i vårt liv betalt en eneste krone for å sette på vipper. Alt er spons;) 

Hudpleien pleier de alltid å markere med «spons», «annonse» osv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fatter ikke at nrk sender dette mølet som fremmer kroppspress og den livsstilen vi burde prøve å lede ungdommer vekk fra!! Money talks!

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Monky skrev:
 

Fatter ikke at nrk sender dette mølet som fremmer kroppspress og den livsstilen vi burde prøve å lede ungdommer vekk fra!! Money talks!

Ja, hele samfunnet er blitt en eneste stor reklamekampanje.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...