Gå til innhold

Mamma Rachel


Skap-plass

Anbefalte innlegg

Vi bor ikke så langt fra hverandre og der er grunnen til at jeg ikke er så mye på mammablogger. Når jeg ser bloggerbarn på lekeplassen har jeg alt for mye kunnskap om dem når en tenker på at jeg har null relasjon til dem. Jeg vet alt for mye om dem og hva de gjør og det er jeg ikke helt komfortabel med. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, alli634 skrev:

Minst like ille som en annen mammablogger ja.. Var så vidt innom, og kunne ikke se at innleggene hennes med det som virket som sponsede klær var merket reklame 

Usikker på om hun er sponset, bloggen er ikke særlig stor. Hun lå på 75. plass på Blogg,no i går med 580 lesere. Tenker man må ha flere lesere enn det for å bli sponsa?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en blogger med manglende reklamemerking og manglende opplysning om annonselenking. Pluss barnearbeid. :fart2:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Mammabamma skrev:

Vi bor ikke så langt fra hverandre og der er grunnen til at jeg ikke er så mye på mammablogger. Når jeg ser bloggerbarn på lekeplassen har jeg alt for mye kunnskap om dem når en tenker på at jeg har null relasjon til dem. Jeg vet alt for mye om dem og hva de gjør og det er jeg ikke helt komfortabel med. 

👆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Honey Dew skrev:

Å ta bilder av ens egne barn for å ha i et blogginnlegg, er ikke barnearbeid

Hvilken del av debatten om å dele barns privatliv med vilt fremmede var det du ikke fikk med deg? 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.10.2017 den 17.41, Honey Dew skrev:

Hun skaffer mat og klær til barna på den måten. Jeg synes hun er en god mor jeg. Å ta bilder av ens egne barn for å ha i et blogginnlegg, er ikke barnearbeid

De har da virkelig ikke så dårlig råd de må blogge for å få mat og klær. De er kjøpmenn og driver rema 1000. Så mao null behov for inntekt gjennom bloggen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

×
×
  • Opprett ny...