Gå til innhold

Mamma Rachel


Skap-plass

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vært innom periodevis. Synes dog bloggen har så rotete design det blir ubehagelig å lese. 

Endret av gladjenta93
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

43 minutter siden, Skap-plass skrev:

Tenkte denne mammabloggeren trengte sin egen tråd her inne også :) http://m.rachel.blogg.no/

Du lager en ny bruker for å fortelle at hun trenger sin egen tråd? Hvorfor gjør hun det?

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda en idiotisk blogger som overeksponerer barna sine for å tjene penger? Går endel på dusinet av disse etterhvert. 

Ellers var designet og innholdet uinteressant.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, alli634 skrev:

Haha, fin måte å promotere din egen blogg ;)

Hehe ikke min blogg dette men synes vi trenger en motvekt til Anna. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Skap-plass skrev:

Hehe ikke min blogg dette men synes vi trenger en motvekt til Anna. 

Motvekt? På hvilken måte er denne bloggen en motvekt? Hun gjør jo akkurat det samme, eneste forskjellen er tilsynelatende mindre clickbaiting og nakenhet. Pluss at hun her er helt ukjent.

 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, notquite skrev:

Motvekt? På hvilken måte er denne bloggen en motvekt? Hun gjør jo akkurat det samme, eneste forskjellen er tilsynelatende mindre clickbaiting og nakenhet. Pluss at hun her er helt ukjent.

 

Godt poeng 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, notquite skrev:

Motvekt? På hvilken måte er denne bloggen en motvekt? Hun gjør jo akkurat det samme, eneste forskjellen er tilsynelatende mindre clickbaiting og nakenhet. Pluss at hun her er helt ukjent.

 

Minst like ille som en annen mammablogger ja.. Var så vidt innom, og kunne ikke se at innleggene hennes med det som virket som sponsede klær var merket reklame 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, Miranda16 skrev:

Du overeksponerer barne mer enn de verste mammabloggere

Dette er ikke min blogg bare så det er sagt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Skap-plass skrev:

Tenkte denne mammabloggeren trengte sin egen tråd her inne også :) http://m.rachel.blogg.no/

Fordi hun henger ut ungene sine enda mer enn de andre husmorrosabloggerne?

Digitalt barnearbeid kommer til å straffe seg til slutt, enten fordi barna saksøker sine bloggmødre når de blir gamle nok til å forstå hva de har vært med på, eller fordi det blir straffbart mht norsk lov.

https://nettvett.no/bilder-av-barn-pa-nett/

Det er direkte ufint å bruke ungene sine på denne måten, bare for å tjene noen kroner. Hun er bare en av mange som bretter ut ungene sine på nettet for å skryte av hvor pene de er er og hvor flink hun er, samtidig som hun tjener penger på å bruke dem i reklame for de verste kjedebutikkene. 

PS: Bloggen er rotete og vanskelig å lese. Jeg ga opp ganske fort.

Endret av orfeus
La til et PS
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, orfeus skrev:

Fordi hun henger ut ungene sine enda mer enn de andre husmorrosabloggerne?

Digitalt barnearbeid kommer til å straffe seg til slutt, enten fordi barna saksøker sine bloggmødre når de blir gamle nok til å forstå hva de har vært med på, eller fordi det blir straffbart mht norsk lov.

https://nettvett.no/bilder-av-barn-pa-nett/

Det er direkte ufint å bruke ungene sine på denne måten, bare for å tjene noen kroner. Hun er bare en av mange som bretter ut ungene sine på nettet for å skryte av hvor pene de er er og hvor flink hun er, samtidig som hun tjener penger på å bruke dem i reklame for de verste kjedebutikkene. 

PS: Bloggen er rotete og vanskelig å lese. Jeg ga opp ganske fort.

Hun skaffer mat og klær til barna på den måten. Jeg synes hun er en god mor jeg. Å ta bilder av ens egne barn for å ha i et blogginnlegg, er ikke barnearbeid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Honey Dew skrev:

Hun skaffer mat og klær til barna på den måten. Jeg synes hun er en god mor jeg. Å ta bilder av ens egne barn for å ha i et blogginnlegg, er ikke barnearbeid

Da kan vi være enige om at vi er uenige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...