Gå til innhold

Du møter drømmemannen, men...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

når dere kommer til det punktet hvor dere skal ha sex så oppdager du at han har en kjempeliten penis og du er vandt med peniser på 18cm, men kjemien stemmer ellers i senga og du er tiltrukket av han ellers. Dealbreaker eller ikke? Helt ærlig. 

Anonymkode: 532d3...140

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om det er et "men" er det kanskje ikke drømmemannen likevel, tenkte jeg når jeg leste overskriften. 

Det finnes jo leketøy man kan bruke eller andre ting man kan gjøre, om en stor penis er veldig viktig for deg. Men det er jo noe du må føle på selv, hvor viktig størrelsen er. 

Anonymkode: 35505...b08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke dealbreaker. 

Det er ikke penisstørrelsen som bestemmer om sexen blir bra. Og 18 centimeter er jo lengre enn en normal skjede (10 centimeter). Og hvem er dessuten "vant med" det? Det er jo langt over gjennomsnittet. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig er det ikke en dealbreaker. Har vi kommet til det punktet at vi har sex, betyr det at jeg allerede har blitt glad i mannen. Da er ikke penisstørrelse viktig.

Anonymkode: 5516b...92e

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig er det ikke en dealbreaker. Har vi kommet til det punktet at vi har sex, betyr det at jeg allerede har blitt glad i mannen. Da er ikke penisstørrelse viktig.

Anonymkode: 5516b...92e

Om det er snakk om at penis er på størrelse med en langfinger og ikke tykkere enn ei grillpølse da? :( Jeg liker han kjempegodt så jeg føler meg så slem som føler meg skuffet.. 

Ts

Anonymkode: 532d3...140

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ikke være så gammel, så det er neppe din siste "drømmemann". La han gå før du sårer han mer enn nødvendig, han fortjener så mye bedre enn deg.

Anonymkode: 3eeeb...9f1

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det spørs hvor liten. Om den er mindre enn 8 cm så er det desverre dealbreaker, og det kommer til å knuse hjertet mitt også ikke bare hans. 
Om den er 12 cm og tykk så går det helt fint an å leve med, og med assistanse fra tunge og fingre og at han generelt er en god elsker så kan det bli bra nok det :)

Anonymkode: b63e8...57c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest WayTooSerious
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om det er snakk om at penis er på størrelse med en langfinger og ikke tykkere enn ei grillpølse da? :( Jeg liker han kjempegodt så jeg føler meg så slem som føler meg skuffet.. 

Ts

Anonymkode: 532d3...140

For en drittsekk du er!!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan ikke være så gammel, så det er neppe din siste "drømmemann". La han gå før du sårer han mer enn nødvendig, han fortjener så mye bedre enn deg.

Anonymkode: 3eeeb...9f1

Jeg er voksen, og jeg hater at jeg føler det sånn når han ellers er så fantastisk, så du trenger ikke å få meg til å føle meg enda verre enn det jeg allerede gjør. Kommer ikke til å slutte kontakt med han pga dette, ønsker bare å høre andres erfaringer. At noen har opplevd det samme men at det fungerte likevel, tips og råd til hvordan gjøre mest mulig ut av det. Jeg er ikke akkurat så trang heller etter to barnefødsler, så det er jo en dårlig kombo.

Ts

Anonymkode: 532d3...140

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, WayTooSerious skrev:

For en drittsekk du er!!! 

Hvorfor er jeg drittsekk? Jeg prøvde å beskrive størrelsen best mulig uten å akkurst vite målene på den.

Ts

Anonymkode: 532d3...140

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir nesten imponert over dere som ser hvor mange cm lang utstyret til mannen er ved bare et øyekast. Selv ser jeg ikke dette, ei heller tenker særlig over det. 

Jeg ville heller levd med drømmemannen og lite utstyr enn uten ham. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest WayTooSerious
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er jeg drittsekk? Jeg prøvde å beskrive størrelsen best mulig uten å akkurst vite målene på den.

Ts

Anonymkode: 532d3...140

Hva er det som er så bra med deg, som kan snakke slik om en person? Hvis du er skuffet på grunn av penis størrelsen, så er du slem og en drittsekk. Han fortjener bedre enn deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig overfladisk å i det hele tatt vurdere størrelsen på penis som en dealbreaker. Det er like ille som mannfolk som er umodne nok til å anse små pupper som dealbreaker. Størrelsen på slike ting er faktisk en ganske liten del av det å ha et forhold. 

Kroppen din tilpasser seg penisstørrelsen (til en viss grad i hvert fall), og sex er mye mer enn penetrering. Du kan trene knipeøvelser og møte ham på halvveien. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Mass skrev:

Jeg blir nesten imponert over dere som ser hvor mange cm lang utstyret til mannen er ved bare et øyekast. Selv ser jeg ikke dette, ei heller tenker særlig over det. 

Jeg ville heller levd med drømmemannen og lite utstyr enn uten ham. 

Jeg så den ikke da, men jeg kjente jo størrelsen da jeg skulle runke han. Det var rett og slett vanskelig og veldig uvant. Men du har et poeng der. Og det er derfor jeg tenker at jeg ikke vil droppe han- han har altfor mange gode sider til det.

 

Akkurat nå, WayTooSerious skrev:

Hva er det som er så bra med deg, som kan snakke slik om en person? Hvis du er skuffet på grunn av penis størrelsen, så er du slem og en drittsekk. Han fortjener bedre enn deg. 

Snakke hvordan om en person? Jeg sier jo at han er fantastisk, men at dette med penisstørrelsen var uvant og kleint for meg. Har du hørt om preferanser? Det handler om å faktisk kunne kjenne at mannen er inni deg. Kjenner man ingenting av penis inne i vagina - er det så rart at man blir skuffet da?

Ts

Anonymkode: 532d3...140

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Glød skrev:

Utrolig overfladisk å i det hele tatt vurdere størrelsen på penis som en dealbreaker. Det er like ille som mannfolk som er umodne nok til å anse små pupper som dealbreaker. Størrelsen på slike ting er faktisk en ganske liten del av det å ha et forhold. 

Kroppen din tilpasser seg penisstørrelsen (til en viss grad i hvert fall), og sex er mye mer enn penetrering. Du kan trene knipeøvelser og møte ham på halvveien. 

Det blir ikke det samme i det hele tatt. Jeg er vandt til høye og muskuløse menn, mens han er litt "slapp i fisken" og er nesten litt lavere enn meg, noe som ikke plager meg i det hele tatt. Så jeg føler helt ærlig ikke at jeg er overfladisk. Jeg synst han er kjempedeilig slik som han er og tenner enormt på han. Men for meg er sex viktig og det er viktig at jeg kan kjenne at mannen er inni meg. Men han var veldig god med tunge og fingre, så derfor ser jeg det ikke som en dealbreaker. Men ja - knipeøvelser kan jeg alltids gjøre. Takk for tips :)

Ts

Anonymkode: 532d3...140

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du seriøst vil ha tips, så anbefaler jeg deg å google stillinger som gjør det trangere og gir bedre friksjon - det er veldig effektivt. Jeg har hatt kjærester som har vært veldig store og noen litt mindre, og da har jeg funnet frem til stillinger som gir den beste følelsen med dem. Og går det helt fint å bruke muskler selv for å gi mer følelse av å bli fylt opp. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest WayTooSerious
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg så den ikke da, men jeg kjente jo størrelsen da jeg skulle runke han. Det var rett og slett vanskelig og veldig uvant. Men du har et poeng der. Og det er derfor jeg tenker at jeg ikke vil droppe han- han har altfor mange gode sider til det.

 

Snakke hvordan om en person? Jeg sier jo at han er fantastisk, men at dette med penisstørrelsen var uvant og kleint for meg. Har du hørt om preferanser? Det handler om å faktisk kunne kjenne at mannen er inni deg. Kjenner man ingenting av penis inne i vagina - er det så rart at man blir skuffet da?

Ts

Anonymkode: 532d3...140

Grow up, for helvete! Du er ufyselig! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, WayTooSerious skrev:

Grow up, for helvete! Du er ufyselig! 

Aner jeg at du er en mann med liten penis eller? Jeg har ikke sagt en dritt negativt eller noe som helst som kan kalles ufyselig her. Grow up selv.

Anonymkode: 532d3...140

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest WayTooSerious
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Aner jeg at du er en mann med liten penis eller? Jeg har ikke sagt en dritt negativt eller noe som helst som kan kalles ufyselig her. Grow up selv.

Anonymkode: 532d3...140

Nope, jeg er fortsatt en kvinne. Dere kg-brukere tror jeg er en mann, fordi jeg ikke er som flest kvinner. Det er artig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

når dere kommer til det punktet hvor dere skal ha sex så oppdager du at han har en kjempeliten penis og du er vandt med peniser på 18cm, men kjemien stemmer ellers i senga og du er tiltrukket av han ellers. Dealbreaker eller ikke? Helt ærlig. 

Anonymkode: 532d3...140

Hvem er vant med peniser på 18 cm?!?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...