Gå til innhold

Flere som sliter med mareritt før bryllup?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Og det er enda 10 måneder til min tur :fnise: Har rukket å få to drømmer om den store dagen, og det har ikke vært grenser på hva som har gått galt. Jeg drømte at frisøren ødela hele håret mitt, og resultatet ble en stor klump av fett hår som ble festet med strikk på toppen av hodet. Når jeg tok på meg kjolen så var det plutselig ikke min kjole, men en kjempestygg, skitten drakt med masse flekker. Rakk ikke å protestere før jeg allerede var på vei mot alteret med pappa på høyre side, og oppdaget at 2/3 deler av gjestene hadde glemt at bryllupet var idag, så det var omtrent ingen i kirken. Fyren som skulle ordne musikken hadde ikke dukket opp, så jeg måtte gå til alters uten noen form for musikk eller lyd. Fotografen hadde heller ikke kommet, så de eneste bildene vi fikk tatt var med et mobilkamera på en gammel mobil en av gjestene hadde med seg. Da vi endelig kom til middagen, så rakk vi å sitte til bords i 30 minutter før en mann kommer inn og sier at stedet er dobbeltbooket, og vi må fjerne oss siden det er andre som har leid lokalet :ohmy:

Blir slitsomt hvis dette skal skje hyppigere og hyppigere mot bryllupet :P Heldigvis gir det en god latter i etterkant. 

Fortell gjerne om deres verste drømmer dere hadde før bryllupet :-) 

Anonymkode: 3f3e9...e1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha, morsomt, jeg og! Jeg skal også gifte meg neste sommer og lurer på hvordan nettene skal bli det neste året..! Drømte i natt at vennene mine tvang meg til å svømme til bryllupet i kjolen - ingen ville kjøre meg! Har også drømt at vi har glemt bryllupet, og at bryllupsdagen plutselig er der, mens ingenting er planlagt. Huff!! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er akkurat dette med hverdags stress jeg ble irritert over at ingen fortalte med om på forhånd, og slike ting som mareritt, angst og katastrofetanker blir jo aldri illustrert i bryllupsmagasiner og planleggere. 

Ja det bli nok værre og værre når dagen nærmer seg. Jeg tok selv 3 uker fri fra alt som hadde med bryllupet å gjøre pga jeg var så stresset ca 4 mnd før dagen. Så husk å puste, forhåpentligvis kommer dagen fort og dere går igjennom det hele ganske smertefritt.  Selv måtte jeg faktisk ty til sovemedisiner den mnd bryllupet stod. 

Anonymkode: 16353...8ed

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Susalabim skrev:

Haha, morsomt, jeg og! Jeg skal også gifte meg neste sommer og lurer på hvordan nettene skal bli det neste året..! Drømte i natt at vennene mine tvang meg til å svømme til bryllupet i kjolen - ingen ville kjøre meg! Har også drømt at vi har glemt bryllupet, og at bryllupsdagen plutselig er der, mens ingenting er planlagt. Huff!! 

Haha, den der med å glemme at bryllupsdagen har kommet hadde jeg i min første drøm om dagen :fnise: Plutselig står sjåføren utenfor døra og skal kjøre meg til kirken mens jeg står der forfjamset med sovehår, pysjamas og en kopp med kaffe i hånda. 

Anonymkode: 3f3e9...e1b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde noen rare drømme om sånt i starten, men nå er det helt fraværende. Muligens fordi jeg gir litt beng.

Jeg sluttet å ha alle mulige forventninger til hele greia, det hjelper. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...