Gå til innhold

Tatovering på halsen. Hot or Not?


Gjest Axl Rose

Anbefalte innlegg

Gjest Ingenting2
4 minutter siden, Cyrus skrev:

Selv om det var ironi så har du et godt poeng. Det begynner å bli en stund siden en dannet dame viste interesse. Er ikke nødvendigvis pga. halstattooen da.

Jeg er dannet da for faan. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Problemet med det du spør om, er at det fornuftige og gjennomtenkte svaret selvfølgelig vil være «ikke faen»..

Men spør man den delen man ikke kan styre.. det som vekker følelser og lyst, er nok svaret noe heeeelt annet..

Men men, selvbedraget lenge leve. Blir som menn som «mener» at slappe hengepupper er råsexy, mens unge faste og kanskje silikon-fylte pupper er helt forferdelig, avtennende, ekkelt og stygt 🤢 Ikke noe man gidder å se to ganger på!

Så vil du gjøre damer (ufrivillig og ukontrollerbart) våte i trusa, så kjør på!

Anonymkode: cd3f4...59d

Haha jeg, med flere, ville ikke tatt på en fyr med tattis på halsen. 

Hvorfor lirer du av deg all denne svadaen? Hva får du igjen for det? Tror du at du kan overbevise oss om hva vi liker? Tor du det er veien å gå for egen elendighet? 

Kanskje man tiltrekker seg noen få damer med dette, men det er kun en viss type damer. Like barn osv. Men mangfold blir det ikke. 

Anonymkode: 8163a...10e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, canacas skrev:

Jeg er dannet da for faan. 

Du eksisterer bare på internett. Så for meg er du like ekte som super mario. Sorry, men i mitt hode så teller ikke internettoppmerksomhet 😊

Du er digg da 😓🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ingenting2
Akkurat nå, Cyrus skrev:

Du eksisterer bare på internett. Så for meg er du like ekte som super mario. Sorry, men i mitt hode så teller ikke internettoppmerksomhet 😊

Du er digg da 😓🙄

Mario :hjerte:

Jeg teller ikke... :cry3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, canacas skrev:

Du er digg læll. Og tipper du ikke spurte kåge om lov først. 

Jeg spør aldri noen om lov.

#badboylyf 😎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ikke gjort det, men så er jeg negativ til tatoveringer i utgangspunktet. Er det virkelig lurt å gjøre et så synlig motevalg for resten av livet basert på hva du synes er tøft akkurat nå? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker litt på hva du ønsker å oppnå i livet ditt? Svært få arbeidsgivere som kommer til å ta deg seriøst.. og ja du vil garantert bli assosiert med kriminelle. Og den dagen du får barn (eller om du allerede har), vil mest sannsynlig andre foreldre, lærere ol også ha et spes syn på deg. Den gamle dama på butikken vil synes du ser skummel ut, og holde ekstra hardt på veska si. Sånn er det bare. 

For å svare på spørsmålet NOT.

Anonymkode: 9dda4...6e7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker litt på hva du ønsker å oppnå i livet ditt? Svært få arbeidsgivere som kommer til å ta deg seriøst.. og ja du vil garantert bli assosiert med kriminelle. Og den dagen du får barn (eller om du allerede har), vil mest sannsynlig andre foreldre, lærere ol også ha et spes syn på deg. Den gamle dama på butikken vil synes du ser skummel ut, og holde ekstra hardt på veska si. Sånn er det bare. 

For å svare på spørsmålet NOT.

Anonymkode: 9dda4...6e7

Vi lever i det 21. århundre. Legg fra deg fordommene om tatoveringer. Jeg ansetter ofte folk med tatoveringer. Jeg har ikke fordommer for de at all. Jeg har masse ink sjæl. Jeg er en grei person. 

Anonymkode: c19ef...53a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du spør - jeg synes det er dritstygt med tattoovering på halsen... 

Anonymkode: 62636...0ce

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Axl Rose
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha jeg, med flere, ville ikke tatt på en fyr med tattis på halsen. 

Hvorfor lirer du av deg all denne svadaen? Hva får du igjen for det? Tror du at du kan overbevise oss om hva vi liker? Tor du det er veien å gå for egen elendighet? 

Kanskje man tiltrekker seg noen få damer med dette, men det er kun en viss type damer. Like barn osv. Men mangfold blir det ikke. 

Anonymkode: 8163a...10e

Så du går etter tatoveringer du? Det er ikke personen du tenner på?

Har tatoveringer fra før av, og har aldri opplevd damer som takker nei på grunn av tatoveringene. Det blir som om jeg skulle si jeg rører ikke ei dame med silikon. Klart jeg gjør det når jeg tenner på dama.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi lever i det 21. århundre. Legg fra deg fordommene om tatoveringer. Jeg ansetter ofte folk med tatoveringer. Jeg har ikke fordommer for de at all. Jeg har masse ink sjæl. Jeg er en grei person. 

Anonymkode: c19ef...53a

Har tatoveringer selv jeg, så har ingen fordommer mot tatoveringer i seg selv;) Selvfølgelig er det noen som ansetter folk med tatoveringer;) Men det spørs jo hva man driver med da og hvor seriøst man ønsker å bli tatt som bedrift! Og ønsker man å bli tatt seriøst ansetter de ikke noen med halsen, ansiktet osv fullt av tatoveringer. Akkurat det er ikke noe å diskutere en gang... Du synes du hadde sett et høyt profilert advokatfirma, stå i retten med en forsvarer med tatoveringer opp til haka... Eller en overlege med trynet fullt? Igjen, spørs hva man vil oppnå her i livet...

Anonymkode: 9dda4...6e7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sugemerke

Jeg har tatoveringer over alt, men har droppet halsen. Jeg tror halsen er en moteting akkurat nå som blir veldig NOT om et par år. Mennenes korsrygg liksom. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

23 minutter siden, Bootyhunter skrev:

Så du går etter tatoveringer du? Det er ikke personen du tenner på?

Har tatoveringer fra før av, og har aldri opplevd damer som takker nei på grunn av tatoveringene. Det blir som om jeg skulle si jeg rører ikke ei dame med silikon. Klart jeg gjør det når jeg tenner på dama.

Jeg har tatoveringer selv jeg. Men jeg går ikke etter tatoveringer som den ene løken her påstod. Han som påstår at tatoveringer drar damer. Nei det gjør ikke det. Personliget gjør det. 

Og en mann med tatovering på halsen ønsker gjerne å være badass og ergo holde jeg meg unna slikt. Å ha en tattis på halsen er et slags statement type, «se så badass jeg er a’». Det vitner bare om usikkerhet i mine øyne. 

 

Anonymkode: 8163a...10e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ingenting2
1 minutt siden, Sugemerke skrev:

Jeg har tatoveringer over alt, men har droppet halsen. Jeg tror halsen er en moteting akkurat nå som blir veldig NOT om et par år. Mennenes korsrygg liksom. 

Enig. Og «underboob» er den nye tramp stamp’en i følge min tatovør. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sugemerke
Akkurat nå, canacas skrev:

Enig. Og «underboob» er den nye tramp stamp’en i følge min tatovør. 

Jepp, så jeg har droppet den og.

Jeg liker ikke å ha «motetatoveringer», de blir alltid litt feil etter noen år. Jeg kjører min greie, og da er det faktisk også veldig få som reagerer. Jeg er i et yrke man generelt har tenkt at er et tatoveringsfritt yrke, men tatoveringene mine er meg og det er nok grunnen til at de sjeldent blir noe fokus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Walkingdead

Skal rømme skal ikke skal rømme skal ikke.. Tricky. Nei. Whatever.

Endret av Walkingdead
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...