Gå til innhold

sex treff osv


daffe91

Anbefalte innlegg

Hei :)

Jeg er en mann på 26 som er en smule nymphoman, elsker og treffe nye kvinner for sex treff og syntes dette er kjempe pirrende. Har truffet damene gjennom tinder og nettet og hun ene jeg treffer nå er i ett forhold så hun krever at det skal være så diskret som mulig, har truffet henne noen ganger nå mens typen er ute på reise jobb. Føler meg litt "råtten" da hun har type men har liksom tenkt at hvis det ikke hadde vært meg som hadde hatt sex med hun hadde det sikkert vært noen andre.. Hadde jeg vært i situasjonen som typen hennes og jeg hadde funnet ut av det hadde jeg kastet henne ut på flekken og brutt all kontakt.. Har tenkt tanken på å avslutte treffene med hun og kanskje informere typen hennes om hva hun holder på med, hva ville andre gjort ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, daffe91 skrev:

Hei :)

Jeg er en mann på 26 som er en smule nymphoman, elsker og treffe nye kvinner for sex treff og syntes dette er kjempe pirrende. Har truffet damene gjennom tinder og nettet og hun ene jeg treffer nå er i ett forhold så hun krever at det skal være så diskret som mulig, har truffet henne noen ganger nå mens typen er ute på reise jobb. Føler meg litt "råtten" da hun har type men har liksom tenkt at hvis det ikke hadde vært meg som hadde hatt sex med hun hadde det sikkert vært noen andre.. Hadde jeg vært i situasjonen som typen hennes og jeg hadde funnet ut av det hadde jeg kastet henne ut på flekken og brutt all kontakt.. Har tenkt tanken på å avslutte treffene med hun og kanskje informere typen hennes om hva hun holder på med, hva ville andre gjort ?

:link:

Anonymkode: fec60...eaf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke truffet hun mere. Du står til ansvar for den smerten utroskapet påfører kjæresten hennes. Og karma is a bitch så plutselig er det du som blir bedratt av en du elsker en dag. 

Anonymkode: 16b86...8a1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, daffe91 skrev:

Hei :)

Jeg er en mann på 26 som er en smule nymphoman, elsker og treffe nye kvinner for sex treff og syntes dette er kjempe pirrende. Har truffet damene gjennom tinder og nettet og hun ene jeg treffer nå er i ett forhold så hun krever at det skal være så diskret som mulig, har truffet henne noen ganger nå mens typen er ute på reise jobb. Føler meg litt "råtten" da hun har type men har liksom tenkt at hvis det ikke hadde vært meg som hadde hatt sex med hun hadde det sikkert vært noen andre.. Hadde jeg vært i situasjonen som typen hennes og jeg hadde funnet ut av det hadde jeg kastet henne ut på flekken og brutt all kontakt.. Har tenkt tanken på å avslutte treffene med hun og kanskje informere typen hennes om hva hun holder på med, hva ville andre gjort ?

Det jeg tror er mest etisk korrekt er å avslutte forholdet, men ikke si noe til typen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har drevet og hatt sex med en dame du vet er opptatt, men plutselig nå finner du ut at skal avslutte det og ødelegge forholdet hennes? Joda, hun fortjener det for så vidt, men du fremstår jo som rene psykopaten selv.

Anonymkode: c94a2...6cf

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.10.2017 den 2.24, daffe91 skrev:

Har tenkt tanken på å avslutte treffene med hun og kanskje informere typen hennes om hva hun holder på med, hva ville andre gjort ?

For hennes del er du bare en som hun har sex med. Om du avsluttet med henne, finner hun evt. en ny som er i forhold slik at hun ikke trenger å være redd. Samt vet at det er så diskre.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Alterego666

Dersom treffene gjør at du føler skyld, bør du selvsagt avslutte. Å si fra til type/kjæreste/samboer er å intervenere. Sikker på at du vil gå der? Jeg ville tenkt meg nøye om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er dama som er utro....

Anonymkode: 40b24...c24

Ja, men han kan ikke pule henne først og sladre etterpå! Men at han skal avslutte, det synes jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.10.2017 den 2.24, daffe91 skrev:

Hei :)

Jeg er en mann på 26 som er en smule nymphoman, elsker og treffe nye kvinner for sex treff og syntes dette er kjempe pirrende. Har truffet damene gjennom tinder og nettet og hun ene jeg treffer nå er i ett forhold så hun krever at det skal være så diskret som mulig, har truffet henne noen ganger nå mens typen er ute på reise jobb. Føler meg litt "råtten" da hun har type men har liksom tenkt at hvis det ikke hadde vært meg som hadde hatt sex med hun hadde det sikkert vært noen andre.. Hadde jeg vært i situasjonen som typen hennes og jeg hadde funnet ut av det hadde jeg kastet henne ut på flekken og brutt all kontakt.. Har tenkt tanken på å avslutte treffene med hun og kanskje informere typen hennes om hva hun holder på med, hva ville andre gjort ?

Hvorfor begynte du å pule den dama når du visste hun var opptatt da.....? Skal du først bruke henne til din nytelse, så skal du sladre til gubben.....? Da vil jeg si du er drittsekk. Du vet kanskje ikke hva som er den egentlige grunnen for at hun tok steget ut i utroskap heller. Nei det høres ut som du bør avslutte mens leken er god og samtidig holde deg for god til å sladre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...