Gå til innhold

Dere kvinnfolk er så vanskelige :/


Gjest Axl Rose

Anbefalte innlegg

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror ikke nødvendigvis at hun vil ha ett forhold, og det er grunnen for at du ble avvist. Som noen andre skrev, du har vært ærlig men ikke ærlig nok. Så jeg syns det er du som er urimelig som forventer at det er kun dine lyster og ønsker som skal oppfylles. Hun vil ikke ha sex med en som har mange partnere, og du førte henne bak lyset med å ikke spille med åpne kort. Og nå når hun vet det så er du ikke en aktuell partner for henne lengre. Bra for henne at hun setter krav for hvordan hun ønsker å bli behandlet. Selv om man bare er fuckbuddys så burde man kunne vise normal respekt for hverandre.

Og ingen skylder deg sex, man har lov til å ombestemme seg. Sånn som du reagerte så er det kanskje bra at hun ikke sa det face to face.

Anonymkode: 76f0b...df7

selvfølgelig vil hun ha forhold, ellers ville hun aldri slått seg vrang om de kun var venner

Anonymkode: 8fd03...853

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

men dette viste du vell ts ? dette vet vell alle voksne menn...du skrev vell bare tråden fordi du var frustrert ?

Anonymkode: 8fd03...853

Søtnos! 

Anonymkode: 4a0c0...bc2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bra for henne! Endelig noen som står opp for seg selv og setter foten ned når relasjonen føles feil. Leser om altfor mange her inne på Kvinneguiden som bare godtar et slags "forhold", i vente på det de egentlig er interessert i. Det virker litt stakkarslig, men egentlig mest trist at de velger å gå såpass på akkord med seg selv i håp på noe som mest sannsynlig aldri kommer til å bli noe av. Så jenter: Gir han uttrykk for at dette ikke skal bli seriøst, og det føles feil for deg; Ditch tha bitch! 

 

Anonymkode: 2f68b...351

slapp av ....ts er ikke lei seg.....er nok av billige damer i 2017 som vil spre lårene sine.....over til neste.....NEXT!!

Anonymkode: 8fd03...853

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Axl Rose
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

slapp av ....ts er ikke lei seg.....er nok av billige damer i 2017 som vil spre lårene sine.....over til neste.....NEXT!!

Anonymkode: 8fd03...853

Det har du rett i:laugh: Hadde jeg gått ut hadde det blitt noe, men jeg ville ha en rolig kveld hjemme siden det var planen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dess vandkeligere og mer kompliserte man synes andre mennesker er, dess dårligere sosiale antenner har man

Anonymkode: 90ba0...f57

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Damer flest klarer greit å forholde seg til uforpliktende sex, men når du inviterer på middag og film i tillegg legger du jo opp til hyggelig samvær og kos langt utover bare sex. Det er jo så nært som du klarer å komme en romantisk date. Det er sånt man gjør med kjæresten eller en person man gjerne vil skal bli kjæresten.
Spar middagen og filmen til enten kompisene dine eller til når du er alene. Eller til du faktisk skal ha en date med ei du vil noe mer med. Da tror jeg du reduserer problemet med damer som vil noe mer og blir sur når du ikke vil.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at jeg er super enkel, men jeg er meget komplisert. 

Anonymkode: ac3d2...4e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Bootyhunter skrev:

Ok men jeg mente kjæresteforhold vennskapsforhold og sex er Ok. 

Missforsto jeg men ja du har rett jeg er 27

Dessverre ofte drama og burde slutte litt men det er ikke så enkelt. Tenker jeg vil leve livet mens jeg har det og når forhold bare går til helvete så er det bedre å leve sånn. Sex må man jo ha! Overlevde kvelden og natta uten Og det er bra, kanskje jeg kan klare det flere ganger en sjelden gang:fnise: 

At å leve livet for deg betyr å ha sex i hutt og pine er bare trist.

 

Og nei, sex er ikke noe man MÅ ha!

Anonymkode: 5aaad...85a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Axl Rose
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du skriver til henne: 

Sorry baby, men denne hunken trenger litt kjærlighet (med sjokolade og whipped cream på). Kom til meg, 'aaaa. Please. Jeg er desperat og trenger deg. Skjønner du? Jeg er NEEDY. Herregud, 'aaaa.. kom 'aaaaaa...  ser du ikke at jeg sliter? Du er en baby med stor B, baby, og jeg er en hunk med stor sånn sak du vet, baby.. jeg har glidemiddel med glitterpartikler i.. du vet at jeg elsker glittermus, baby.

Baby, baby, baby, my baby likes to be a baby. <-- jeg lagde deg til og med et vakkert dikt.

Jeg fant en gulrot i kjøleskapet som blomsterbukett, har lagt den i vase.. just for you, babeHHHHhh... og cheese duddles som vi spiser i min seng med blå 'silke', den deilige 90s viben.. babeh! 

Please. Jeg er ensom og trist (og desperat, men det vet du allerede) 

Synd på meg. 

SÅNN! Vær så god. :) håper det smaker. 

Anonymkode: 4a0c0...bc2

Den likte jeg:laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Ardwinna skrev:

Damer flest klarer greit å forholde seg til uforpliktende sex, men når du inviterer på middag og film i tillegg legger du jo opp til hyggelig samvær og kos langt utover bare sex. Det er jo så nært som du klarer å komme en romantisk date. Det er sånt man gjør med kjæresten eller en person man gjerne vil skal bli kjæresten.
Spar middagen og filmen til enten kompisene dine eller til når du er alene. Eller til du faktisk skal ha en date med ei du vil noe mer med. Da tror jeg du reduserer problemet med damer som vil noe mer og blir sur når du ikke vil.

Ironisk at du i en annen tråd snakker om at det er så tragisk med damer som pakker "alle sine medsøstre i samme bås som seg selv", mens du gjør akkurat det samme selv. Nei, det er ikke sånn at "damer flest klarer greit å forholde seg til uforpliktende sex".

TS: Dama har nok bare misforstått dine intensjoner og det må du egentlig bare respektere og vise forståelse for. Synd for deg og synd for henne, men dere hadde forskjellige tanker om hva dette skulle føre til. Uansett hvor tydelig man er på at man ikke er ute etter forhold så hender det at man liker noen så godt at man håper på at det kan bli noe mer. Så hun er nok ganske lei seg for dette, sannsynligvis mer lei seg enn du er for at du ikke får deg noe i kveld. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, BeautyBox skrev:

Ironisk at du i en annen tråd snakker om at det er så tragisk med damer som pakker "alle sine medsøstre i samme bås som seg selv", mens du gjør akkurat det samme selv. Nei, det er ikke sånn at "damer flest klarer greit å forholde seg til uforpliktende sex".

Neivel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, BeautyBox skrev:

Feie for egen dør....

Ja det er nettopp derfor jeg skriver "damer flest" og ikke "alle damer". Jeg har heller ikke skrevet noe om hvilket forhold jeg har til uforpliktende sex, så hvorvidt jeg putter noen i samme bås som meg selv vet du strengt tatt lite om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke hun vil noe mer egentlig. Det er bare så jævlig ekkelt å vite at han man ligger med, ligger med flere. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Ardwinna skrev:

Ja det er nettopp derfor jeg skriver "damer flest" og ikke "alle damer". Jeg har heller ikke skrevet noe om hvilket forhold jeg har til uforpliktende sex, så hvorvidt jeg putter noen i samme bås som meg selv vet du strengt tatt lite om.

Det er som sagt feil å påstå at det du skrev gjelder "de fleste". Og du putter "de fleste" damer i samme bås som deg selv når du skriver "de fleste". 

Det blir noe ironsik over det du skriver, hvis du skjønner hva jeg mener ;) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

12 minutter siden, Ragnar89 skrev:

Vil tro at dette kommer av at du ligger med flere og ikke nødvendigvis fordi hun ønsker noe mer. 

Det er akkurat av samme grunn jeg ba en fyr dra et viss sted. Han lå med flere og prøvde å skjule det for de damene. 

Men damer snakker sammen så han endte opp med en real tørke og flere sinte damer. Det var godt å ta igjen. 

Vi kjente ikke hverandre annet enn via felles kjente, men han var lett å avsløre. 

Anonymkode: 44440...0b3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Axl Rose

Det med at man ligger med flere må man nesten regne med i 2017. Damer ligger nok også med flere. Jeg rømmer ikke fra sex med de av den grunn, men det er ikke normalt å snakke om eller spørre om. Siden hun spurte måtte jeg bare svare ærlig. 

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men damer snakker sammen så han endte opp med en real tørke og flere sinte damer.

Sikker på han endte opp med en real tørke? I så fall er han dum som ikke fant seg nye å knulle etter så lang tid at det endte opp med tørke. Regner med han fant seg nye og knulle. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...