Gå til innhold

Dere kvinnfolk er så vanskelige :/


Gjest Axl Rose

Anbefalte innlegg

Gjest Axl Rose

Takk for svar så jeg kan forstå litt, jævla trist når noen blir så lett forelska. Venn kan jeg gjerne være med hennee og d vet hun.
 jeg er ikke forelska og vil ikke i forhold etter alle forhold som har gått i dass.

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Forslag. Registrer deg på sex-appen tinder og skriv at du vil ha fitte og ikke noe forhold. Forslag til tekst du kan ha: Langt å gå, fortsatt ikke noe fitte å få. Så hva sier du, ses vi i kveld?*blunkesmiley*

Anonymkode: 8919e...a4c

:fnise:

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hei mannsjåvinist! 
Det er åpenbart at du har en overgrepstendens når du blir sur fordi en jente ikke vil ligge med deg og lurer på "hva faen som er galt med henne" , kanskje du skal innse at det er noe galt med deg? Og at det er kvinners fulle rett å bestemme over egen kropp - det er ikke du som kan bestemme over kroppen dems og hva de skal gjøre med den! 

Anonymkode: dc800...80d

Aldri sagt eller ment at kinner ikke får bestemme over egen kropp, men litt teit å bli sur for jeg ikke vil bli kjæreste. Kunne fint kommet som venn og holdt meg med selskap når jeg takket nei til en fest for å være med henne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bra for henne! Endelig noen som står opp for seg selv og setter foten ned når relasjonen føles feil. Leser om altfor mange her inne på Kvinneguiden som bare godtar et slags "forhold", i vente på det de egentlig er interessert i. Det virker litt stakkarslig, men egentlig mest trist at de velger å gå såpass på akkord med seg selv i håp på noe som mest sannsynlig aldri kommer til å bli noe av. Så jenter: Gir han uttrykk for at dette ikke skal bli seriøst, og det føles feil for deg; Ditch tha bitch! 

 

Anonymkode: 2f68b...351

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Bootyhunter skrev:

Takk for svar så jeg kan forstå litt, jævla trist når noen blir så lett forelska. Venn kan jeg gjerne være med hennee og d vet hun.
 jeg er ikke forelska og vil ikke i forhold etter alle forhold som har gått i dass.

:fnise:

Aldri sagt eller ment at kinner ikke får bestemme over egen kropp, men litt teit å bli sur for jeg ikke vil bli kjæreste. Kunne fint kommet som venn og holdt meg med selskap når jeg takket nei til en fest for å være med henne. 

Trist at noen blir forelska? Du burde følt deg beæret. Og ydmyk. Det er ganske mye følelser i sving her. Varme følelser for deg. Og så blir du sur og ser ned på henne som vanskelig? 

Overgriper er du nok ikke, men kynisk er du. Men jeg antar du vet dette selv også. 

Jeg har full forståelse for at hun ikke vil være med deg mer. Hvorfor skal hun risikere seg, sin helse og sitt selvbilde for at du er furten og fordi det sprenger i pungen din? Den har jo nå null verdi for henne. 

Du skal ha kudos for at du var ærlig fra starten av, men følelser kan ikke styres. Og når det har blitt slik så gjør du best i å ikke kontakte henne mer. Aldri. 

Anonymkode: 44440...0b3

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff stakkars deg som ikke får all den uforpliktende sexen du vil ha.

Anonymkode: 018a6...88a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Axl Rose

Jeg mener det er trist når noen blir forelska og følelsene ikke er gjengjeldt. Har opplevd det selv, men sånn er livet. Hun kunne da faen komme for det som venner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Bootyhunter skrev:

Jeg mener det er trist når noen blir forelska og følelsene ikke er gjengjeldt. Har opplevd det selv, men sånn er livet. Hun kunne da faen komme for det som venner.

Skjerp deg. Respekter henne. Kuken din er ikke verdt hennes følelsesliv. 

Virker som du er mer lei deg på kuken din sine vegne, enn på henne, som tok en risiko. 

Du må jo skjønne at hun ikke kan ha deg som venn nå. 

Anonymkode: 44440...0b3

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Bootyhunter skrev:

Jeg mener det er trist når noen blir forelska og følelsene ikke er gjengjeldt. Har opplevd det selv, men sånn er livet. Hun kunne da faen komme for det som venner.

Sier du det samme om menn som ikke har noe interesse av deg som venn også? For eksempel om du har bilen på bilverksted og spør mekanikern om han vil komme å spille playstation og han sier nei, så tenker du han for faen kunna kommet fordet? 
Hun føler nok at du har utnytta henne og skylder deg ingenting. Hun har folk som verdsetter henne mer enn deg og vil da "for faen" ikke komme å henge med deg når du ikke respekterer henne. Igjen, du bestemmer ikke over hennes kropp! 

Anonymkode: dc800...80d

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS det eneste som er problematisk er at dere har forskjellige mål. Hun vil ha noe annet enn det du vil ha. Trikset er å finne noen som vil ha det du vil ha, men om man er i 30 åra så er det kansje litt uvanlig å ville være singel og alene og bare ligge med masse folk. Sånt er vel hakket mer vanlig når man er i 20 åra, vil jeg mene.

Anonymkode: 55604...659

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du blitt singel igjen nå?

 

Vel, den tekniske forklaringen er at kvinner flest utløser oksytosin ved sex. Det er ett hormon som gjør at man binder seg psykisk til andre mennesker. Det er det samme hormonet som strømmer i strie strømmer ved fødsel og amming, hvorfor? Jo, for at dama skal knytte seg til barnet. Det samme skjer ved sex.

Dersom du kun er ute etter sex, fiks deg selv eller gå til noen som selger. Lærer du ikke av tidligere handlinger og dens konsekvenser??

Anonymkode: 5aaad...85a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Axl Rose

Skulle svare noe men husker ikke hva jg skulle svare. Jo har ikke fått noe selskap i kveld håper ikke det skjer igjen. En stund siden jeg ble singel forhold er bare dritt vil ha vennskap og sex og det er ikke noe å bli sur over. Men takk for svar så jeg kan forstå litt hvorfor. Litt. 

 

Endret av Axl Rose
Ryddet for svar til slettet innlegg.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Bootyhunter skrev:

. Hun sendte melding tidligere å sa at hun liker meg veldig godt og hun synes jeg er så morsom og hot. Takket for det men ga beskjed IGJEN at jeg ikke er ute etter noe forhold enda. Nyter singellivet, men ser fram til kvelden og natta sammen. Så spurte hun om jeg ligger med andre. Svarte ærlig at det gjør jeg, og da ble hun sur. Trodde hun virkelig jeg bare lå med henne når jeg er singel? Farlig å være ærlig også nå.

 

Slik du beskriver det er ikke det største problemet hennes at du ikke vil ha et forhold med henne, men at du ligger med andre i tillegg til henne.  Dette tror jeg fordi hun ikke ble sur da du gjentok at du ikke ville ha et forhold, men at hun ble det da du  svarte at du lå med andre også.

Hvis jeg hadde hatt en "venn med fordeler", ville jeg heller ikke likt det.
Saken er at hun indirekte har sex med alle du har sex med, og faren for kjønnssykdommer øker betraktelig dess flere du har sex med.  Samtidig gir ikke kondom alltid god nok beskyttelse mot alle kjønnssykdommer. 
Denne risikoen burde hun ha vært opplyst om fra dag 1, og ikke ventet til 3. gangen dere skulle ha sex.

Du sier at det er farlig å være ærlig, for da blir du sittende alene.  Men problemet slik jeg ser det er at du ikke har vært ærlig nok. 
Hun var naiv som trodde hun var den eneste du lå med, det får hun ta på sin kappe, men du fortalte heller ikke hele sannheten før hun spurte deg direkte, og det er ditt bidrag til dette rotet.

Det betyr at skylden for at du ikke fikk sex i går kveld/natt er like mye din egen, som hennes.
 



 

Anonymkode: aa08b...3cc

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Bootyhunter skrev:

Skulle svare noe men husker ikke hva jg skulle svare. Jo har ikke fått noe selskap i kveld håper ikke det skjer igjen. En stund siden jeg ble singel forhold er bare dritt vil ha vennskap og sex og det er ikke noe å bli sur over. Men takk for svar så jeg kan forstå litt hvorfor. Litt. 

Jeg er ikke gammel

News Flash. Vennskap og sex er et forhold! 

Men siden du ikke klarer å se sammenheng her så må du gå for enten venn eller sex. Du er ingen unik Ole Brumm. 

Anonymkode: 44440...0b3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du er på tinder bør du kanskje endre på hva du er på jakt etter. Et rent knull? Noen jenter er kun ute etter å "ha seg", men de fleste er ute etter noe mere. Forøvrig ... har man et bra sexliv i et forhold, knuller man 1million mere enn sånne one-nightsstands du holder på med. Hver sin lyst. Du er sikkert en jeger og kun hypp på jakten du da..

Anonymkode: c7928...102

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Walkingdead

Skjønner at det er kjipt og at det sprenger i pikken, but thats life. Sprenger her hjemme innimellom også, men jeg gidder rett og slett ikke de komplikasjonene som du har nå. De følger ofte med jo flere man møter og tilbringer intim tid sammen med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Axl Rose
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

News Flash. Vennskap og sex er et forhold! 

Men siden du ikke klarer å se sammenheng her så må du gå for enten venn eller sex. Du er ingen unik Ole Brumm. 

Anonymkode: 44440...0b3

Ok men jeg mente kjæresteforhold vennskapsforhold og sex er Ok. 

 

11 timer siden, Walkingdead skrev:

Skjønner at det er kjipt og at det sprenger i pikken, but thats life. Sprenger her hjemme innimellom også, men jeg gidder rett og slett ikke de komplikasjonene som du har nå. De følger ofte med jo flere man møter og tilbringer intim tid sammen med.

Dessverre ofte drama og burde slutte litt men det er ikke så enkelt. Tenker jeg vil leve livet mens jeg har det og når forhold bare går til helvete så er det bedre å leve sånn. Sex må man jo ha! Overlevde kvelden og natta uten Og det er bra, kanskje jeg kan klare det flere ganger en sjelden gang:fnise: 

Endret av Axl Rose
Ryddet for svar til slettet innlegg.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Walkingdead
10 minutter siden, Bootyhunter skrev:

 

Dessverre ofte drama og burde slutte litt men det er ikke så enkelt. Tenker jeg vil leve livet mens jeg har det og når forhold bare går til helvete så er det bedre å leve sånn. Sex må man jo ha! Overlevde kvelden og natta uten Og det er bra, kanskje jeg kan klare det flere ganger en sjelden gang:fnise: 

En bra start! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke nødvendigvis at hun vil ha ett forhold, og det er grunnen for at du ble avvist. Som noen andre skrev, du har vært ærlig men ikke ærlig nok. Så jeg syns det er du som er urimelig som forventer at det er kun dine lyster og ønsker som skal oppfylles. Hun vil ikke ha sex med en som har mange partnere, og du førte henne bak lyset med å ikke spille med åpne kort. Og nå når hun vet det så er du ikke en aktuell partner for henne lengre. Bra for henne at hun setter krav for hvordan hun ønsker å bli behandlet. Selv om man bare er fuckbuddys så burde man kunne vise normal respekt for hverandre.

Og ingen skylder deg sex, man har lov til å ombestemme seg. Sånn som du reagerte så er det kanskje bra at hun ikke sa det face to face.

Anonymkode: 76f0b...df7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skriver til henne: 

Sorry baby, men denne hunken trenger litt kjærlighet (med sjokolade og whipped cream på). Kom til meg, 'aaaa. Please. Jeg er desperat og trenger deg. Skjønner du? Jeg er NEEDY. Herregud, 'aaaa.. kom 'aaaaaa...  ser du ikke at jeg sliter? Du er en baby med stor B, baby, og jeg er en hunk med stor sånn sak du vet, baby.. jeg har glidemiddel med glitterpartikler i.. du vet at jeg elsker glittermus, baby.

Baby, baby, baby, my baby likes to be a baby. <-- jeg lagde deg til og med et vakkert dikt.

Jeg fant en gulrot i kjøleskapet som blomsterbukett, har lagt den i vase.. just for you, babeHHHHhh... og cheese duddles som vi spiser i min seng med blå 'silke', den deilige 90s viben.. babeh! 

Please. Jeg er ensom og trist (og desperat, men det vet du allerede) 

Synd på meg. 

SÅNN! Vær så god. :) håper det smaker. 

Anonymkode: 4a0c0...bc2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner flest vil ha meningsfulle forhold og ikke poengløse ligg man glemmer neste dag og de knytter seg fort selv til menn de ikke trodde de ville bli interessert i gjennom sex.

Du må enten ligge med kvinner som ikke kan fordra deg, kvinner som er gift/samboer og bedrar ektemannen men trives der de er, sosiopater som ikke knytter seg til noen eller betale. Men FF/ONS med vanlige single kvinner kommer til å bli trøbbel. 

Det enkleste er at du bare biter i det sure eplet og får deg ny kjæreste hvis du trenger sex.

Anonymkode: 6a873...1b7

nei det stemmer ikke. kvinner knytter seg mye fortere pga kjærlighetshormonet oxytocin påvirker kvinner mye mer enn menn. hos menn vil testosteron påvirke utskillelsen av oxytocin og ikke være like sterk. dette er en av grunnen til at kvinner knytter seg mye fortere til menn og får følelser. oxytocin blir skillt ut når man koser , stryker på hverandre og har sex. menn er ikke i nærheten like påvirket som kvinner. det er en grunn til at mange menn kan ha masse sex med forskjellige kvinner uten å måtte gå videre. det vil bli vanskelig for kvinner

når skal KG forstå at kvinner og menn er forskjellige ?

når det gjelder deg @Bootyhunter så er kvinner  slår kvinner seg litt mer vrang fortere og er litt mer konflikter og problemer med pga hormoner. østrogen og pregnolon påvirker humøret og oppførsel

jeg er mann, men jeg var syk i 2 år med en spesiell sykdom som gjore at jeg hadde veldig høyt østrogen og veldig lavt testosteron i en periode....hva tror du skjedde ? jeg ble irritabell, hadde humørsvigninger hver dag, kunne gå fra kjempeglad til kjempe lei meg på et blunk og hadde alle slags humør på en dag. endokrinologen min sa det akkurat som det er østrogen er kjempehøyt, derfor opplever du det slik. 

dette er noen år siden, men alle rundt meg av mannlige venner merket oppførselene min for å si det slik. dette sluttet når østrogen sank og testosteronet mitt kom tilbake. men jeg er glad jeg ikke har det lengre og ikke plutselig kan begynne å grine ut ifra kjempesmå bagateller. det er helt forferdelig og er en av grunnen til at kvinner ofte har irrasjonell oppførsel rundt mensen

men dette viste du vell ts ? dette vet vell alle voksne menn...du skrev vell bare tråden fordi du var frustrert ?

Anonymkode: 8fd03...853

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...