Gå til innhold

Dere kvinnfolk er så vanskelige :/


Gjest Axl Rose

Anbefalte innlegg

Gjest Axl Rose

Kan noen fortelle meg hvorfor mange av dere må være så vanskelige? Gjelder ikke alle, jeg vet.

Hjelp meg å forstå. Hvorfor blir så mange forelska etter kanskje to-tre knull. Til og med etter første knull. Enda jeg sier jeg ikke er ute etter noe forhold. 

I dag takket jeg nei til en fest, for jeg skulle ha besøk av ei som jeg har ligget med to ganger. Hun skulle komme for sex men vi skulle også kose oss med vin, mat og film. Første gangen hun skulle til meg. Jeg har vært hos henne og vi koste oss da også med vin og mat. Hun sendte melding tidligere å sa at hun liker meg veldig godt og hun synes jeg er så morsom og hot. Takket for det men ga beskjed IGJEN at jeg ikke er ute etter noe forhold enda. Nyter singellivet, men ser fram til kvelden og natta sammen. Så spurte hun om jeg ligger med andre. Svarte ærlig at det gjør jeg, og da ble hun sur. Trodde hun virkelig jeg bare lå med henne når jeg er singel? Farlig å være ærlig også nå.

Nå vil hun ikke møtes mer. Hva faen er det med henne? Nå blir jeg sittende alene i kveld og får null sex. Orker ikke gå på noe fest siden den begynner snart og han som skulle ha festen bor et stykke unna. Vennene mine er reist minus han ene som er syk. De andre jeg ligger med skal ut med andre folk. Er ei jeg skrev til om hun vil komme eller jeg komme til henne, men har ikke fått svar enda. Hun har ungen denne helga. Så det blir en lørdagskveld helt alene. Takket være den vanskelige dama. Koselig.  Sitte å drikke alene en lørdagskveld. Hvorfor må mange kvinnfolk lage så mye drama? Hva kan jeg skrive for å få henne hit så jeg ikke trenger å gå ut på byen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres ikke ut som et så veldig morsomt liv når det viktigste på en hel helg er å få seg et ligg. Har du ingen interesser du driver med alene for eksempel? De fleste har jo hobbyer som de gjør alene og koser seg i eget selskap.

Anonymkode: 9a29b...f71

  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner flest vil ha meningsfulle forhold og ikke poengløse ligg man glemmer neste dag og de knytter seg fort selv til menn de ikke trodde de ville bli interessert i gjennom sex.

Du må enten ligge med kvinner som ikke kan fordra deg, kvinner som er gift/samboer og bedrar ektemannen men trives der de er, sosiopater som ikke knytter seg til noen eller betale. Men FF/ONS med vanlige single kvinner kommer til å bli trøbbel. 

Det enkleste er at du bare biter i det sure eplet og får deg ny kjæreste hvis du trenger sex.

Anonymkode: 6a873...1b7

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så, helgene dine går ut på å finne noen å ligge med? Høres jo givende ut. 

Anonymkode: 8919e...a4c

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uavhengig av hva en måtte mene om TS moral, etiske holdninger, livsutfoldelse, osv. så kan vi holde oss for gode til å ty til personangrep, kan vi ikke?

Anonymkode: ce208...116

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De gangene jeg har vært singel, har jeg satt menn jeg møtte på i to kategorier; de som det kun er fysisk med og de som jeg vil noe mer med. Da jeg møtte kjæresten min hadde jeg to slike fysiske relasjoner gående, men kutta dem tvert da jeg møtte min utkårede. Hadde dog min utkårede gitt inntrykk av at han ikke ville noe mer, så hadde jeg rygga unna, for med han kunne jeg blitt såra. Samme gjelder noen av mine venninner, men ikke alle. Mange er alltid på jakt etter et forhold av diverse årsaker. Jeg ville ikke ha noe forhold før jeg møtte en jeg ville ha forhold med.

Altså, som jeg føler jeg gjentar til det kjedsommelige: Kvinner er forskjellige. Menn er forskjellige. 

Noen av oss takler fint en casual relasjon, andre knytter seg sterkt fort og vil være ekslusive, som det heter, fra tidlig av. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kvinne og har opplevd dette med menn, men jeg har ihvertfall forståelse for hvorfor de blir interessert i mer. Hvis du ber henne over på mat og vin tenker hun at du liker henne for mer enn bare sex ettersom du inviterer inn samtale og kos istedenfor bare sex, det er ganske åpenbart. Hun hadde håp og når håpet forsvant ville hun ikke se deg igjen. Er ikke noe galt med henne. 

Anonymkode: 610c7...a16

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn er det å være hot og ettertraktet liksom😎 #haternårdetskjer 

Tips: Kjøp deg fleshlight 

Hilsen en vanskelig kjerring. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Bootyhunter skrev:

Kan noen fortelle meg hvorfor mange av dere må være så vanskelige? Gjelder ikke alle, jeg vet.

Hjelp meg å forstå. Hvorfor blir så mange forelska etter kanskje to-tre knull. Til og med etter første knull. Enda jeg sier jeg ikke er ute etter noe forhold. 

I dag takket jeg nei til en fest, for jeg skulle ha besøk av ei som jeg har ligget med to ganger. Hun skulle komme for sex men vi skulle også kose oss med vin, mat og film. Første gangen hun skulle til meg. Jeg har vært hos henne og vi koste oss da også med vin og mat. Hun sendte melding tidligere å sa at hun liker meg veldig godt og hun synes jeg er så morsom og hot. Takket for det men ga beskjed IGJEN at jeg ikke er ute etter noe forhold enda. Nyter singellivet, men ser fram til kvelden og natta sammen. Så spurte hun om jeg ligger med andre. Svarte ærlig at det gjør jeg, og da ble hun sur. Trodde hun virkelig jeg bare lå med henne når jeg er singel? Farlig å være ærlig også nå.

Nå vil hun ikke møtes mer. Hva faen er det med henne? Nå blir jeg sittende alene i kveld og får null sex. Orker ikke gå på noe fest siden den begynner snart og han som skulle ha festen bor et stykke unna. Vennene mine er reist minus han ene som er syk. De andre jeg ligger med skal ut med andre folk. Er ei jeg skrev til om hun vil komme eller jeg komme til henne, men har ikke fått svar enda. Hun har ungen denne helga. Så det blir en lørdagskveld helt alene. Takket være den vanskelige dama. Koselig.  Sitte å drikke alene en lørdagskveld. Hvorfor må mange kvinnfolk lage så mye drama? Hva kan jeg skrive for å få henne hit så jeg ikke trenger å gå ut på byen? 

Tror sikkert mange damer kjenner seg igjen i det du skriver, men hvor rollene er byttet om. Tror dette handler mer om personlighet og livssituasjon, på tross av at kvinner lettere får en følelse av forelskelse etter samleie (rent biologisk).

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, vet ikke hvorfor. Men du skal uansett ha ros for å være åpen om din holdning og intensjoner. 

Anonymkode: b4efd...2c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Axl Rose

Liker å se filmer og høre musikk, men det er noe jeg gjør nesten hver dag, spesielt musikk. Både alene og sammen med andre. Trener også ofte alene. Det gjorde jeg tidligere i dag. Ikke så morsomt å trene en lørdagskveld. Ellers er hobbyen min fotball. Jeg hater å være alene om helgene, men enda verre å ikke få seg ligg en lørdagskveld når man er stein kåt fra før av. Synes damer som blir så lett forelska burde advare på forhånd at de forelsker seg lett etter et ligg eller to. Jeg gir beskjed at jeg ikke er ute etter forhold. Det med vin, mat og film må ikke være date. Er jo sånn jeg gjør sammen med venner også. Nå blir det øl alene i stedet. Skulle ikke vært lov en lørdag. Sånn som skjer i ukedagene det. Friister å skrive til henne vi kan prøve å date, men hun går sikkert ikke med på den nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal mannfolk være så vanskelige? De sier ofte de vil være single, men brått så møter de en de faller for, og da er de helt på knærne. Mange jenter ønsker å være den han faller for og blir så klart skuffa når han er følelsesløs. 

Anonymkode: 44440...0b3

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De gir stortsett ikke mening. Men selv en ødelagt klokke slår riktig av og til. 

Anonymkode: 175fb...d1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider


Det er ganske få som syntes det er allright å ligge med en horebukk som ligger rundt med andre, hva med å bli et bedre ektemannsemne og ikke være så løs? Skjønner godt at hun trakk seg og ikke vil risikere kjønnssykdommer

Anonymkode: dc800...80d

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Bootyhunter skrev:

Friister å skrive til henne vi kan prøve å date, men hun går sikkert ikke med på den nå. 

Synes ikke du skal begynne å lyve når du først har vært ærlig om følelsen dine, eller mangelen på dem.

Anonymkode: 9e828...54a

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Herregud.

Men altså, er det ikke liksom egne app/nettsteder for slike som kun vil ha faste ligg uten forpliktelser? Det er da helt sikkert noen du kan avtale det med, men da uten vin/mat/film. Jeg tror du bør innse at det er best å holde slike kjæreste/vennerelaterte ting unna den sexen. Hvertfall når du er så avhengig at du MÅ ha hver lørdag liksom. 

Du kan ikke få den biten sammen med sex når du ikke vil ha vennskap/forhold med de på daglig basis.

Anonymkode: 49fe3...f76

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, Bootyhunter skrev:

Kan noen fortelle meg hvorfor mange av dere må være så vanskelige? Gjelder ikke alle, jeg vet.

Hjelp meg å forstå. Hvorfor blir så mange forelska etter kanskje to-tre knull. Til og med etter første knull. Enda jeg sier jeg ikke er ute etter noe forhold. 

I dag takket jeg nei til en fest, for jeg skulle ha besøk av ei som jeg har ligget med to ganger. Hun skulle komme for sex men vi skulle også kose oss med vin, mat og film. Første gangen hun skulle til meg. Jeg har vært hos henne og vi koste oss da også med vin og mat. Hun sendte melding tidligere å sa at hun liker meg veldig godt og hun synes jeg er så morsom og hot. Takket for det men ga beskjed IGJEN at jeg ikke er ute etter noe forhold enda. Nyter singellivet, men ser fram til kvelden og natta sammen. Så spurte hun om jeg ligger med andre. Svarte ærlig at det gjør jeg, og da ble hun sur. Trodde hun virkelig jeg bare lå med henne når jeg er singel? Farlig å være ærlig også nå.

Nå vil hun ikke møtes mer. Hva faen er det med henne? Nå blir jeg sittende alene i kveld og får null sex. Orker ikke gå på noe fest siden den begynner snart og han som skulle ha festen bor et stykke unna. Vennene mine er reist minus han ene som er syk. De andre jeg ligger med skal ut med andre folk. Er ei jeg skrev til om hun vil komme eller jeg komme til henne, men har ikke fått svar enda. Hun har ungen denne helga. Så det blir en lørdagskveld helt alene. Takket være den vanskelige dama. Koselig.  Sitte å drikke alene en lørdagskveld. Hvorfor må mange kvinnfolk lage så mye drama? Hva kan jeg skrive for å få henne hit så jeg ikke trenger å gå ut på byen? 

Herregud. Fordi sex egentlig ikke er en venneaktivitet ? Det høres kjærligheten til. Hos de fleste kvinner stimuleres forelskelse hormon av sex. Derfor blir det slik etter noen ligg, spesielt om dere har der hyggelig  sammen i tilegg. Det er fra naturen sin side.

Menn er ofte programmert til «å spre genene sine mest mulig» og får ikke automatisk følelser av seg

du mener hun har et problem for å bli såret over at du sexer med flere? Det er naturlig. 

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det for mange vil være vanskelig å kombinere hele vin-mat-kos-samtale-sex-pakken med "bare sex". For det er jo ikke bare sex. Da må man jo investere av følelsene sine og være vennskapelig. Ja, du gjør det med vennene dine, men vil du være venn med henne da? Hun er jo bare sex for deg. Beklager, men jeg kan forstå om noen synes dette blir litt motstridende signaler fra din side. For å snu om på det, hvorfor skal hun "kaste bort" hele kvelden på å spise mat og drikke vin med en fyr som ikke er interessert i noe annet enn å komme i buksa på henne?

Best å gå rett på sak. Tror det er lurt å la sex være sex, og holde vennskapelig samvær med venner.

Nå har jeg aldri hatt sex utenfor forhold, men jeg synes ikke det er så rart at man ikke ønsker å ha sex med noen som også har sex med andre. Det har jo med fare for kjønnsykdommer å gjøre. Dessuten, selv om det "bare er sex", så liker man gjerne ikke å være en av mange, særlig ikke når du rigger til "date" med vin, mat og gode samtaler.

Synes forresten det høres trist ut at hele helgen din blir ødelagt av at du ikke fikk dette ligget. Ta ansvar og finn på noe! Så avhengig kan man ikke være av tilfeldig sex at man lar det ødelegge helgen for seg. Det er jo medaljens bakside med å være singel, du har ingen fast partner du kan regne med at er der hver helg.

Anonymkode: a969e...8a8

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forslag. Registrer deg på sex-appen tinder og skriv at du vil ha fitte og ikke noe forhold. Forslag til tekst du kan ha: Langt å gå, fortsatt ikke noe fitte å få. Så hva sier du, ses vi i kveld?*blunkesmiley*

Anonymkode: 8919e...a4c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...