Gå til innhold

«Vi trengte noen innvandrere til å tafse på damene for å innse hvor anstendig norske menn alltid har oppført seg»


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

7 minutes ago, AnonymBruker said:

Jeg har vært på reise i muslimske land som Abu Dhabi, Dubai og muslimsk del av India. Opplevde ikke noe ubehagelig. Hva mener du med innlegget? At alle som drar til et muslimsk land blir voldtatt?

Det er ingen tvil om at kvinnesynet er dårlig mange steder i verden, man må ikke nødvendigvis til et muslimsk land for å se det. India og Sør-Afrika er vel blant de verste landene, og de er ikke muslimske. Men det er heller ikke sånn at man vil bli voldtatt med en gang man drar på ferie. Folk må virkelig få litt mer kunnskap før de diskuterer...

Anonymkode: 84e45...922

I Dubai og Abu Dhabi blir du fengslet dersom du anmelder en voldtekt fordi du innrømmer å ha hatt sex utenfor ekteskap som er strengt forbudt og gir veldig streng straff. Så du kunne aldri ha anmeldt saken om du hadde blitt voldtatt uansett om du ikke liker å havne i fengsel som kvinne i et muslimsk land...

Anonymkode: 77cb1...1e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

I Dubai og Abu Dhabi blir du fengslet dersom du anmelder en voldtekt fordi du innrømmer å ha hatt sex utenfor ekteskap som er strengt forbudt og gir veldig streng straff. Så du kunne aldri ha anmeldt saken om du hadde blitt voldtatt uansett om du ikke liker å havne i fengsel som kvinne i et muslimsk land...

Anonymkode: 77cb1...1e9

Det vet jeg, men jeg opplevde fortsatt ikke noe ubehagelig.

Anonymkode: 84e45...922

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10/22/2017 at 3:40 AM, AnonymBruker said:


Og fest voldtekter, som skjer i mye mye større omfang enn overfallsvoldtekter, blir hovedsaklig gjort av ETNISK NORSKE NORDMENN. 

Ikke gjør dette til en innvandringsdebatt. Du taper. 

Anonymkode: 236b0...428

Er etniske nordmenn overrepresenterte i festvoldtekter? Jeg tviler sterkt på det. Det henger ikke på greip at kvinnesynet ikke har noe å si så fort man drar på fest. Og innvandrere drar på fest!

At en gruppe som utgjør 90% av befolkningen står for mindre enn 90% av festvoldtektene betyr at gruppen er underrepresentert i disse voldtektene. 

Anonymkode: 77cb1...1e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutes ago, AnonymBruker said:

Det vet jeg, men jeg opplevde fortsatt ikke noe ubehagelig.

Anonymkode: 84e45...922

Mange som drar til Somalia også og ikke blir drept. Det er likevel en stor risiko å dra til et land hvor voldtekt fører til at kvinnen blir fengslet i flere år dersom hun innrømmer å ha blitt voldtatt. 

Det var dette med kvinnesynet i disse landene da. Hva synes du om at kvinner som blir voldtatt blir fengslet i årevis for å ha hatt sex utenfor ekteskapet (og garantert blir utsatt for voldtekter i fengselet)?

Anonymkode: 77cb1...1e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Etniske nordmenn begår over 10 000 voldtekter i året. Du vet, sånne norske voldtekter. På fest. I fylla. Mot partneren som sover. Eller med litt hardhendt maktbruk mot hun venninna som jo innerst inne egentlig vil.

Det er drøye tall, men samtidig er det viktig å få frem at mange av disse er begått av samme person. Trolig er antall menn som står bak disse 10000 under halvparten, forutsatt at én person står bak minst 2 slike overgrep, noe som er meget sannsynlig.

Hvis vi tenker slik, snakker vi om 5000 menn i året som voldtar. I Norge er det omtrent 2 millioner menn over 18 år. Nå er det jo mange gutter ned i 16-17-årsalderen som også står bak en del festvoldtekter, men la oss ta de over 18.

5000 av 2 millioner tilsvarer 2,5 promille av befolkningen. Dvs. at 1 av 400 menn voldtar. Det er 1 for mye, men dette tallet viser at KGs kvinner er rimelig ute på viddene når de omtaler menn som svin. 1 av 400. 

Og trolig er tallet mer enn 400, fordi jeg tror nemlig at av de 10000 voldtektene er det flere enn 2 voldtekter i snitt per mann. For de som først voldtar, de er noen drittsekker som ikke bryr seg, og de høvler nok over så mange de bare klarer.

Jeg etterlyser edruelighet i debatten. 10000 voldtekter i året er et grusomt høyt tall, men lass nå for Guds skyld plassere ansvaret der det hører hjemme; nemlig hos et svært lite antall menn. 

Våre sønner, kjærester, ektemenn og fedre er i de aller, aller fleste tilfeller fantastiske mennesker som ikke kunne tenkt tanket på å utføre voldtekt og overgrep mot andre. Det er et faktum. Det er en avskyelig tanke for de 99% av våre menn. La oss ha det i bakhodet før man generaliserer.

Anonymkode: 61f63...4b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...