Gå til innhold

Vendela K sin bok. Bilde på forsiden...


Trude.lutt

Anbefalte innlegg

1 time siden, miagunda skrev:

Gammal kokebok. Mangler rutene. Nei, Gud av meg kjedeligere gammel toppmodell skal man vel lete lenge etter. Ikke mye interesserer meg med henne.

Leste du omtalen av boken, hva hun har opplevd?

Endret av Arabella
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Arabella skrev:

Leste du omtalen av boken?

Så bare utenpå. Var bilde det var snakk om ifølge tråden. Fikk kokebok følelse av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX

Sånne kjendisbiografier er det ikke nødvendig å kjøpe. Media leser boka og gjengir det som evt skulle være av interesse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Avocado
9 minutter siden, Speedmaster skrev:

Vent litt. Skal bare hente en teskje.  

....

Sånn:

50 - gammel. 

60 - fortsatt gammel. 

70 - kjempegammel. 

80 - fortsatt kjempegammel. 

90 - supergammel. 

Så du har tenkt å være gammal halve livet du da? Ja ja, samme for meg 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, miagunda skrev:

Gammal kokebok. Mangler rutene. Nei, Gud av meg kjedeligere gammel toppmodell skal man vel lete lenge etter. Ikke mye interesserer meg med henne.

Dine interesser er nok meget høyverdige og dyptborende, tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutes ago, Avocado said:

Så du har tenkt å være gammal halve livet du da? Ja ja, samme for meg 😂

Du må være veldig ung, siden du får det til og høres ut som om det er noe feil med å være gammel. 

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

24 minutter siden, Arabella skrev:

Dine interesser er nok meget høyverdige og dyptborende, tenker jeg.

Det vet jeg Ikke, men finner henne ikke interessant for det :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Avocado
1 time siden, Speedmaster skrev:

Du må være veldig ung, siden du får det til og høres ut som om det er noe feil med å være gammel. 

 

Er ikke noe galt i å være gammel og jeg håper jeg lever lenge nok til å få bli det. Jeg syns botox er noe forferdelig tull, jeg ser stor verdi i et mykt og rynkete ansikt 👌Men å se på seg selv som gammel allerede når man er 50 er jo trist. F eks så er det mange som er aktive i arbeidslivet til de er 70. Jeg tenker man er middelaldrende når man er 45 og gammel fra man er 70+. Du skal selvfølgelig få "lov" til å se på deg selv som gammel fra du er femti da, det angår ikke meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

43 minutes ago, Avocado said:

Er ikke noe galt i å være gammel og jeg håper jeg lever lenge nok til å få bli det. Jeg syns botox er noe forferdelig tull, jeg ser stor verdi i et mykt og rynkete ansikt 👌Men å se på seg selv som gammel allerede når man er 50 er jo trist. F eks så er det mange som er aktive i arbeidslivet til de er 70. Jeg tenker man er middelaldrende når man er 45 og gammel fra man er 70+. Du skal selvfølgelig få "lov" til å se på deg selv som gammel fra du er femti da, det angår ikke meg. 

Og tenke seg til at alt dette begynte med et sleivspark, som alle bortsett fra én forstod😂

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun likber ikke seg selv på dette forsidebildet. Hun er mye penere. Rart hun har «godkjent» dette bildet selv. :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er øynene det er noe «galt» med. Ser litt ut som en isprinsesse. Ellers er Vendela nydelig :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 timer siden, Trude.lutt skrev:

Jeg synes det er noe med øynene hennes. Vet ikke helt hva det er.....

Jeg synes de stråler - hun ser lykkelig ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Trude.lutt skrev:

Jeg synes det er noe med øynene hennes. Vet ikke helt hva det er.....

Øynene er blasse, glassaktige.. Redigert på en måte som fjerner hennes "personlige utstråling" i øynene, og det gjør at hun ikke ligner seg selv.

Var også noe rart med huden.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte det samme, rart bilde. Øynene ser skikkelig rare ut, og det smilet....det var utrolig tilgjort. Veldig spesielt cover...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Speedmaster skrev:

Du må være veldig ung, siden du får det til og høres ut som om det er noe feil med å være gammel. 

 

Du vet, ungdommen av i dag kan ikke se for seg at de også runder 40 om noen år. Alderen kommer til å slå dem midt i ansiktet når den tid kommer :heks:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...