Gå til innhold

Finger i rumpa


Anonym11111

Anbefalte innlegg

Det er en fyr jeg holder på nå, så og si kjæreste, som vil jeg skal ta fingeren min i rumpa hans.

Er det vanlig??

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mange som liker det ja. Trenger ikke ha noe med prostata å gjøre heller, mange liker stimulering bare like ved/i rumpeåpningen.

Anonymkode: a3dbc...85e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange? 

Noen som som er svært ivrige her på forumet med å normalisere at menn putter ting der bak.. ett fåtall som gjør det.

Anonymkode: d592a...426

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker selv dette veldig godt. Får selv helt sinnsyke orgasmer når fingrene kommr inn i rumpa. 

Anonymkode: bea0d...80e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere kan skaffe en plug da. Det gjør det litt enklere også

 

Anonymkode: d0fea...470

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dere kan skaffe en plug da. Det gjør det litt enklere også

 

Anonymkode: d0fea...470

Har du erfaring med plugs?

Anonymkode: bea0d...80e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mange? 

Noen som som er svært ivrige her på forumet med å normalisere at menn putter ting der bak.. ett fåtall som gjør det.

Anonymkode: d592a...426

Hvor er statestikken din på dette?

Jeg jobber med sexleketøy og jeg kan skrive under på at dette er veldig normalt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Maju Mjau skrev:

Hvor er statestikken din på dette?

Jeg jobber med sexleketøy og jeg kan skrive under på at dette er veldig normalt.

Jeg har blitt ekspedert av betjening på kondomeriet som kan dette bra og som kommer med råd på sexleketøy som gir best orgasme.  Dette har alltid stemt, de råd jeg har fått har alltid gitt kraftig orgasme. Blitt fortalt at dem selger bra å at det er mange unge gutter som shopper sexleketøy til dem selv.

Anonymkode: bea0d...80e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg har blitt ekspedert av betjening på kondomeriet som kan dette bra og som kommer med råd på sexleketøy som gir best orgasme.  Dette har alltid stemt, de råd jeg har fått har alltid gitt kraftig orgasme. Blitt fortalt at dem selger bra å at det er mange unge gutter som shopper sexleketøy til dem selv.

Anonymkode: bea0d...80e

Orgasme til folket. Ingen hull er feil! :nordvesta:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har du erfaring med plugs?

Anonymkode: bea0d...80e

Jeg har en liten en selv som jeg kjøpte på nett. Jeg vet ikke hvordan det vil føles for en mann, men jeg syns det er veldig deilig å ha i. 

Anonymkode: d0fea...470

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har en liten en selv som jeg kjøpte på nett. Jeg vet ikke hvordan det vil føles for en mann, men jeg syns det er veldig deilig å ha i. 

Anonymkode: d0fea...470

Du er jente? For menn er orgasmen utrolig kraftig med plugs. 

Anonymkode: 07130...f3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du er jente? For menn er orgasmen utrolig kraftig med plugs. 

Anonymkode: 07130...f3a

Må nesten være kvinne hvis jeg ikke er mann. :P 

Anonymkode: d0fea...470

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bare hyper deilig, men forebygger prostata-kreft også.  Er vel ikke noe gutta spør om, men mange dannede jenter gjør dette samtidig med blowjoben.  Kraftigere sædsprut også, slik at gutten føler har presterer.  Og det er jo bra.  En munn full av deilig varm sperma ødelegger vel ikke dagen det heller.

Anonymkode: ba016...814

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Må nesten være kvinne hvis jeg ikke er mann. :P 

Anonymkode: d0fea...470

Sef. Teit av meg å spørre. Haha.

Anonymkode: bea0d...80e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe jeg ønsker å få utført på ons eller av en jeg bare har vilkårlig sex med. Har jeg kjæreste derimot og tilliten er fullkommen så sitter jeg stor pris på anal stimulering fra tid til annen. Dette er et supplement og et krydder i sexlivet som tar meg til uante høyder! Har nå truffet en kvinne og det virker som at dette kan bli noe ettersom vi begge begynner å bli følelsesmessig involvert. Hun har allerede gitt uttrykk for at hun liker å motta anale gleder så jeg kommer nok til å åpne meg opp (bokstavelig talt) for henne at jeg kan sette pris på analsex selv også. Jeg diskuterer heller aldri analsex med noen som ikke har prøvd det. Respekterer at andre har ulikt syn på dette.

Mann 35

 

Anonymkode: 1b9ed...cec

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke noe jeg ønsker å få utført på ons eller av en jeg bare har vilkårlig sex med. Har jeg kjæreste derimot og tilliten er fullkommen så sitter jeg stor pris på anal stimulering fra tid til annen. Dette er et supplement og et krydder i sexlivet som tar meg til uante høyder! Har nå truffet en kvinne og det virker som at dette kan bli noe ettersom vi begge begynner å bli følelsesmessig involvert. Hun har allerede gitt uttrykk for at hun liker å motta anale gleder så jeg kommer nok til å åpne meg opp (bokstavelig talt) for henne at jeg kan sette pris på analsex selv også. Jeg diskuterer heller aldri analsex med noen som ikke har prøvd det. Respekterer at andre har ulikt syn på dette.

Mann 35

 

Anonymkode: 1b9ed...cec

Det er en herlig opplevelse når det først skjer.

Anonymkode: bea0d...80e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.10.2017 den 1.28, Anonym11111 skrev:

Det er en fyr jeg holder på nå, så og si kjæreste, som vil jeg skal ta fingeren min i rumpa hans.

Er det vanlig??

Vanlig og vanlig ... Det er opptil hver enkelt personer om hvor langt de strekker seg i sex.

Jeg synes at det er veldig pirrende. Om du IKKE har noe problem med å teste ut, bør du gjøre det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...