Gå til innhold

Sarah


sarahslifestory

Anbefalte innlegg

Jeg heter Sarah. Når du ser meg så ser du perfeksjon. En vakker jente fra en velstående familie. Hun som gutta snur seg etter og som jentene misunner. Hun som har alt av designerklær og som aldri har manglet noe. Jeg bor i et nydelig hus med råflott interiør, luksusbiler og en enorm hage som ofte holder store fester til både kjendiser og mektige mennesker. Jeg er den mest populære jenta på skolen, kjæresten min er råkjekk og den beste fotballspilleren på skolen.

 

Men selv om fasaden er perfekt så er det langt i fra sannheten. Hva du ser er hva jeg vil du skal se. Hva familien min vil at du skal se.

 

Min mor hater meg. Og hun er ikke redd for å vise det til meg hver eneste dag.

 

Hun var bare 16 år da hun ble gravid med meg. Jeg vet ikke hvem faren min er, men ut av det lille jeg har forstått så gikk de på skolen sammen og mamma var hodestups forelsket i ham. Han var forelsket i en annen jente, men på en fest hadde mamma og han vært full og de hadde en one night stand. Det gikk som det måtte. Hun ble gravid, han ville ikke ha noe med henne å gjøre og med det så var jeg allerede en brikke i det syke spillet hennes. Hun overbeviste seg selv om at om jeg ble født så ville han ombestemme seg og forelske seg i henne og at det skulle bli starten på en vakker fremtid.

 

Lite visste hun at dette skulle ble starten på en historie som skulle ødelegge liv.

 

Foreldrene hennes ble rasende. Hun kom fra en resepktert og fin familie, men å bli gravid i så ung alder og i tillegg til at hun bar på en bastard unge uten noe kjæreste var dråpen. De kastet henne på gaten og gjorde henne arveløs. Desperat og alene oppsøkte hun sin eldre søster som hun sjeldent hadde kontakt med, men hun tok henne inn i varmen og hjalp henne frem til jeg ble født.

 

Min mor ville ikke ha noe med meg å gjøre. Jeg var grunnen til at livet hennes hadde gått til helvete. Og ikke minst var jeg en påminner om gutten hun elsket som hun aldri ville få. Så hun overlot det meste av ansvaret til tanten min og dro på byen og festet og levde livet. Inntil hun en dag ikke kom tilbake.

 

Tanten min var snill, men jeg husker bare bruddstykker av den tiden. Jeg var så ung. Men jeg bodde hos henne og hadde alt jeg trengte selv om besteforeldrene mine ikke vil vite av meg. Det var like etter 5 årsdagen min at mamma plutselig dukket opp igjen. Hun var 22 år gammel og hadde bestemt seg for at jeg skulle leve med henne igjen. Hun var en fremmed for meg og tante tryglet og ba om å la meg bli da min mor ikke hadde noe annet å vise til en slitt liten leilighet og knapt hadde penger til husleie. Hun jobbet som en stripper på kveldene bare for å ha tak over hodet og mat på bordet. Men det var ingen nåde. Min mor hadde bestemt seg og tanten min hadde ikke så mye hun kunne si før min mor rev meg ut av armene på den eneste moren jeg kjente og flyttet meg til en fremmed by i en kald og skitten liten leilighet. Jeg verken så eller hørte noe til tanten min igjen.

 

Vi hadde knapt vært i den nye leiligheten i noen dager da mamma måtte på jobb. Hun så på meg med avsky og pekte på kjøleskapet og sa at det var mat der om jeg ble sulten før hun gikk og låste døren etter seg. Så der sto jeg. 5 år gammel og alene i en fremmed leilighet i en fremmed by uten å kunne kontakte noen. Det var mørk og støyen fra byen utenfor vinduet var skremmende. Skriking og sirener. Man kan si at vi ikke akkurat bodde i det beste strøket. Jeg gråt hele natten frem til jeg sovnet av ren utmattelse i mamma sin seng. Jeg våknet av latter. Jeg lå og lyttet litt før jeg forsto at det var begynt å bli lyst ute og at det var mamma som hadde kommet hjem. Jeg ble så glad og lettet. Jeg løp inn på stuen og ble møtt av mamma som kun sto i bh og en halvnaken mann som var i ferd med ha sex med henne. I det hun så meg brølte hun at jeg skulle komme meg til helvete ut fra stuen. Jeg skjønte ingenting, men løp inn på soverommet og gjemte meg under dynen. Jeg hørte noe spetakkel og mamma som febrilsk pratet, en stresset mannestemme og ytterdøren som smalt igjen.

Mamma skrek. Jeg kunne høre raseriet og så hørte jeg hvordan hun trampet og kom stormende inn på soverommet. Hun rev dynen bort og så på meg med hat i blikket. Er du fornøyd med deg selv din lille hore? Er du fornøyd over å ha ødelagt livet mitt? Du er faen med det verste som har skjedd meg! Jeg prøvde å snakke. Å be om unnskyldning. Alt jeg ville var å gjøre henne glad så hun kanskje ga meg en klem. Så smalt det. Jeg kjente en sviende og brennende følelse i ansiktet. Det var første gangen hun slo meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Årene gikk og selv om jeg hadde en del besøk både til sykehus og helsesøster pga diverse skader og blåmerker så var det ingen som så ut til å reagere. Klart, min mor var en ypperlig skuespiller. Hun bergtok de fleste med sitt vakre ytre og sjarmerende smil. For var det en ting hun var god på så var det å utgi seg for å være den perfekte mor og kvinne. Det var ingen i kretsen rundt oss som visste at hun hadde dårlig råd og at hun hadde jobbet som stripper eller at hun brukte de lille hun hadde av penger på pene klær til oss begge så vi skulle bli oppfattet som perfekte. Hun hadde i det minste klart å skaffe seg en jobb som sekretær og vi hadde råd til en litt bedre leilighet, men helgene handlet fremdeles om å feste, drikke og møte menn. Og jeg var blitt vant med å være alene hjemme og gjemme meg bort om mamma tok med seg kveldens fangst hjem.

 

Da jeg var 10 år skulle ting forandre seg til det bedre. Vel i det minste for en stund. Mamma møtte en mann. Ikke en hvilken som helst mann, men en kjekk, rik og mektig mann. Klassisk hva? Vakker sekretær ender opp med å forføre en businessmann og de ender opp som et par. Det tok ikke lang tid før mamma introduserte meg og som jeg hadde lært så var jeg ekstremt høflig, veloppdragen og gikk stille i dørene. Den perfekte lille jenten som ikke ville skremme bort en potensiell ektemann. Han var veldig hyggelig mot meg og det virket som om han ikke hadde noe imot at mamma hadde en datter. Kort etter flyttet vi inn til ham. Han bodde nærmest i et herskapshus og jeg ble overveldet av all luksusen. Rommet mitt var større en leiligheten vi hadde bodd i med walk in garderobe og eget bad. Mamma var ekstatisk av lykke og en stund så lot hun meg være i fred. For et par år så hadde jeg det faktisk veldig fint. Mamma ga meg ikke noe kjærlighet, men hun snakket normalt til meg og vi hadde en fin tone. Klart, det var sjeldent jeg så mamma mellom dyre reiser, shopping og venninnekvelder. Jeg savnet å ha en mor som elsket meg og som jeg kunne prate med som venninnene mine kunne med sine mødre men i det minste ble jeg ikke overlatt til meg selv eller slått lengre. De giftet seg i denne perioden og stefaren min, Didrik, behandlet meg bra og elsket å leke med meg og overøse meg med eksklusive gaver.

 

Jeg har 2 bestevenniner. Gabriella og Stefana. Gabriella er høy og slank med store blå øyne og langt rødt hår som skimrer som flammer i solen. Hun ser ut som en eventyrprinsesse rett ut fra en Disneyfilm. Stefana har spansk opphav og er mørk og eksotisk. Med ravnesvart hår, nesten svarte øyne og en skikkelig JLO kropp så har hun draget kan man si. Så er det meg. Mørkebrunt langt hår, slank og veltrent og som min mor har jeg fått et vakkert ansikt som høster mye oppmerksomhet. Vi er en sammensveiset trio og vi er bestevenninner som alltid står sammen.

 

På skolen begynte jeg virkelig å trives og jeg økte mer og mer i popularitet. Jeg har alltid klart meg bra på skolen så karakterene mine var på topp uten at jeg trengte å anstrenge meg særlig. Nå som jeg i tillegg hadde det bra og kunne leve et relativt ubekymret liv så kom jeg ut av skallet mitt og ble etter hvert interessert i gutter. Ikke minst Leon.

Leon. Høy, blond, blå øyne, muskuløs, kaptein på fotballaget. Bare å tenke på han fikk det til å sitre i kroppen. Leon. Jeg var 14 år da vi begynte å date og vi ble skolens superpar. Han kom også fra en velstående familie og foreldrene hans elsket meg fra dag en. Ting var perfekt.

 

Jeg kom hjem fra skolen da jeg hørte mamma og Didrik hadde en høylytt krangel. «Du er her aldri lengre. Alt du gjør er å feste, reise og bruke pengene mine!» Diderik var tydelig sint. Mamma så på han og himlet med øynene.» «Og du er liksom tilstede? Du er alltid på jobb eller på jobbreiser. Alt du forventer av meg er å være en trofe kone som ser pen ut ved siden av deg og som står klar med middag og beina spredd når du kommer hjem». «Er det virkelig mye å forvente når du kan bruke dagene og pengene mine som du vil? Hvor er dama jeg giftet meg med? Hun som alltid var på meg, ville ha sex og ville vise meg frem til omverden? «Mamma snøftet og trakk på skuldrene før hun snudde ryggen til han og så meg. «Hva faen er det du glaner på din lille dritt? Står du der og godter deg som den lille horen du er?» Jeg sto der helt paff. «Hva faen er galt med deg kjerring? Hvorfor går du løs på Sarah? Hun har da ikke gjort noe galt?» Mamma ler. «Hun har ikke gjort noe galt? HAH! Hun er alt som er galt i min verden. Lille tøsen som tror hun er noe der hun går rundt og vifter med utringing og korte skjørt. Hun ser ut som en liten hore!!!!» skrek hun og var på vei bort mot med hevet hånd for å klappe til meg da Diderik stilte seg i mellom oss. «Nå må faen med gi deg! Ikke la det gå utover henne at du er en totalt bitch og golddigger.» Mamma hveste og så på oss begge med avsky før hun raste ut.

 

Diderik så på meg. «Går det bra?» Jeg sukket. «Jeg er vant med det. Det går bra.» «Ok» sa han og forsvant inn på kontoret sitt. Jeg ble stående der en liten stund. Det var så lenge siden hun hadde snakket sånn til meg. Jeg hadde håpet at det kanskje tilhørte fortiden. Men jeg tok feil. Hun hatet meg enda. Hun hadde bare hatt nok distraksjoner til å ikke trenge å ventilere ved å slå og snakke ned til meg. Men nå var hun plutselig ikke lykkelig lenger. Og igjen så var det min feil.

 

Tiden gikk og mamma og Diderik småkranglet hele tiden. Mamma fikk lagt hånd på meg i blant, men så lenge Diderik var der så ble hun enten stoppet eller bare forlot rommet jeg var i. Jeg forsto ikke hvordan hun kunne avsky meg så mye? Hvordan det var mulig å hate sitt eget barn på den måten?

 

Jeg fortalte aldri noe av det som skjedde hjemme verken til Leon eller venninnene mine. De trodde alt var fint hjemme og jeg lot dem tro det. Orket ikke sympati eller bekymringer. Alt jeg ville var å være normal. Selv om jeg noen ganger kom med blåmerker og det ble bemerket så var det ingen som tvilte da jeg sa at jeg hadde vært klossete. «Gikk inn i en dør. Snublet ned trappen» Hvorfor skulle noen tvile? Min mor og stefar var jo de perfekte foreldrene utad. For selv om det stormet mellom de 4 veggene hjemme så var de alltid et kjærlig ektepar offentlig. De smilte, holdt hender og kysset og klemte.

 

Jeg hadde akkurat fylt 15 år. Kroppen min hadde virkelig endret seg. Fra å være en spinkel jentekropp til kvinnelige former med pupper og alt som hørte til. Leon var selvsagt superklar for sex, men jeg ville vente. Vi var trossalt fremdeles veldig ung og jeg følte meg ikke klar. Vi hadde datet 1 år og vi hadde absolutt klint og klådd på hverandre og herlighet, jeg er bare menneske. Han tente meg skikkelig! Han hadde sixpack og var så ekstremt kjekk at det var vanskelig å holde igjen noen ganger, men jeg var ikke klar. Heldigvis så presset han ikke meg, men jeg visste at han begynte å bli utålmodig. Stefana hadde akkurat begynt å date en av kompisene til Leon, Nicolai. Nicolai var utrolig kjekk. Høy og muskuløs som Leon, men med mørkebrunt hår og brune øyne. Han var veldig snill med glimt i øyet. Faren hans var en forretningsmann som ofte var bortreist og moren hans døde i en ulykke da han var 7 år. Faren hans tok det tungt og druknet seg selv i jobb. Med det var Nicolai ofte alene hjemme og det var det de feteste festene ble holdt. Gabriella kom løpende mot oss på skoleplassen og så på Nicolai med forventningsfulle øyne. «Så du vet at Halloween er rundt hjørnet?» Nicolai ler. «Jepp!» Gabriella ser på han med skeptisk blikk. «Jaaaa!» ler han. «Jeg skal selvsagt holde Halloween Party på lørdag!» «Weeeee!» Gabriella klapper og hopper. «Det blir så bra!!! Jeg har det perfekte antrekket!» «Hva da?» spør Stefana. «Det er selvsagt hemmelig! Som om jeg lar noen kunne stjele ideen min!» Vi lo og pratet om hva vi andre skulle kle oss ut som. Jeg gledet meg. Det kom til å bli et rått party!

 

Lørdagen kom og jeg bestemte meg for å kle meg ut som Catwoman. Drakten overlot ikke mye til fantasien, men så hva? Jeg er ung, sexy og klar for fest, hehe. I det jeg skulle gå møtte jeg på mamma og Diderik. Mamma så på meg og himlet med øynene. Jeg visste hun hadde lyst å si noe, men hun holdt munn foran Diderik. «Kos deg!» sier han i det jeg er på vei ut. «Vær hjemme innen midnatt!» «OK!» roper jeg og løper ut døren. Festen var allerede i gang da jeg kom. Punsjbollen var selvsagt spritet opp og det fløt over med øl og rusbrus. Stefana og Nicolai hadde kledd seg ut som Supermann og Wonderwoman. «Dere ser råbra ut!» Stefana fniser og blinker «Seff; hva forventet du?» Jeg himler med øynene og ler. «Og du er råsexy Sarah!» Jeg takker og ler. «Har dere sett Gabriella? Nå er jeg spent på dette fantastiske kostymet!» «Ikke enda!» sier Stefana og ser seg rundt. Plutselig åpner ytterdøren seg med et brak og inn kommer Gabriella. Med enorme hvite englevinger, krystallbesatt korsett, kort shorts og skyhøye hæler så hun ut som en av en Victoria Secret modellene. «Holy shit!» utbryter Stefana og ler. «Noen skal knuse noen hjerter i kveld!» Gabriella gliser og kaster på det flammerøde håret sitt som nå har myke krøller som omfavner det vakre ansiktet hennes. «Hva synes dere? Er jeg hot eller er jeg hot?» «Du ser fantastisk ut!» sier jeg og gir henne en klem. Hun takker og går for hente seg en rusbrus og blir omringet av gutter som nærmest slåss om oppmerksomheten hennes. Stafana ser på meg og så bryter vi ut i latter. «Hei Sexy!» hører jeg plutselig. Jeg kjenner to hender som stryker meg opp etter ryggen og jeg får frysninger. Gode frysninger. Jeg snur meg og ser rett inn i øynene til Leon. Herregud han er kjekk. Han lener seg mot meg og gir meg et dypt og sultent kyss. Hjertet mitt banker og jeg blir varm i hele kroppen. Først når vi må hive etter pusten ser jeg at han har kledd seg ut som Avengers Thor. «Du ser jo faktisk ut som Thor!» ler jeg. «I know!» sier han og flekser med bicepene. Vi hadde en fantastisk kveld. Vi lo og koste oss og jeg var mer forelsket i Leon enn noensinne. Alt var som det skulle være.

 

Det var midnatt da jeg kom hjem. Huset var mørkt og stille. Mamma var vel ute og festet. Jeg gikk inn på kjøkkenet for ta et glass vann. Jeg hadde ikke drukket mye, men var litt småbrisen. «Sarah, er det deg?» hører jeg plutselig. Diderik kom fra kontoret sitt. «Hei!» svarer jeg. Han så sliten ut. Håret var litt rufsete og jeg kunne se at han hadde drukket. Øynene var blodskutt og sjanglet litt der han sto. «Hvor er mamma?» spør jeg.» Hun er vel ute og fester og brenner pengene mine som vanlig» Han får et bittert uttrykk i ansiktet. Så ser han på meg. Lenge. «Vel, godnatt!» utbryter jeg og er på vei ut fra kjøkkenet da han stiller seg foran meg. «Herregud du er lik din mor» sier han og ser på meg fra topp til tå. Blikket stopper ved brystene mine. Jeg kjenner det går kaldt nedover ryggen. Jeg smyger meg forbi han og løper opp på rommet mitt. Tankene flyr i hodet mitt. Hva var det for noe? Jeg rister det av meg og er i ferd med å kle av meg da jeg hører soveromsdøren gå opp. Diderik står i døren. Han bare ser på meg. «Hei, hva med å banke på?» sier jeg og prøver å dekke til meg selv. Drakten er en heldrakt og overdelen var dratt ned. Han står der bare. Uten å bevege seg. Så sier han «Bare fortsett» «Hva mener du?» svarer jeg forsiktig. «Med å kle av deg» Blikket hans endrer seg. Det er sultent. Han ser på meg som et rovdyr klar til å angripe byttet sitt. Jeg begynner å få panikk. Dette skjer ikke. Dette er mannen som har beskyttet meg mot min voldelige mor. Dette er mannen som har vært det nærmeste en farsfigur jeg noengang har hatt. «Herregud du er deilig. Du har fått en skikkelig fin kvinnekropp Sarah. Akkurat som moren din.» Han sukker og ser ned på gulvet. «Hun er aldri hjemme lenger. Hun vil aldri ha sex med meg mer. Ærlig talt tror jeg hun ligger rundt. Men jeg visste vel egentlig hvordan hun var allerede da jeg giftet meg henne. Hun har aldri vært et varmt menneske. Hun forførte meg med den deilige kroppen sin og fine ord inntil hun hadde meg rundt lillefingeren. Men nå? Nå kunne jeg like godt vært singel så lite nærhet hun gir meg» Han løfter blikket igjen og ser på meg. Først nesten litt trist. Men så endrer det seg igjen. Sultent. Han går mot meg. Jeg rygger inn i veggen. «Men du ,Sarah. Du er så varm, snill og god. Du er som en vakker versjon av moren din» Jeg kjenner tårene presse på. «Vær så snill» hvisker jeg. Han begynner å stryke meg opp etter ribbeina. Jeg vil kaste opp. Jeg vil bryte fri. Løpe bort fra han. Men jeg står som fryst fast. Jeg kan ikke røre meg. Plutselig tar han fatt i brystene mine og klyper til. Jeg skal til å skrike, men han dekker munnen sin over min og tvinger tungen inn i munnen min. Skjeggstubbene hans skraper opp ansiktet mitt i det han blir mer og mer aggressiv. Han begynner å rive i drakten min, men den sitter så godt på at han tilslutt kaster meg ned på sengen. Jeg begynner å gråte hysterisk. «Hold kjeft!» brøler han. «Ikke grin!» Han river av meg drakten og kaster seg over meg. Mannen jeg en gang kjente og stolte på er borte. Blikket er svart og sløret. Jeg kjenner at han river av meg trusen og jeg prøver å kjempe, men han er så sterk. Han holder fast hendene mine og så kjenner jeg bare smerte. Han stønner og kysser på meg mens jeg ligger det helst paralysert. Jeg prøver å late som om jeg er et annet sted. Det virker som en evighet da jeg plutselig hører han stønne høyt og blir slapp og tung oppå meg. Han ligger slik en stund før han puster tungt ut og ruller av meg. Han setter seg opp i sengen uten et ord. Jeg tør ikke engang å puste. Jeg ligger der helt stiv og stirrer intenst opp i taket. Han tar på seg klærne og reiser seg. Han stopper ved døren og står der en liten stund før han hvisker «Ikke et ord til noen om dette Sarah» i det han går ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...