Gå til innhold

Skremmemannen som ikke lar seg fange


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Så du eller naboer av deg, han den gangen? Gikk han ofte med hodet på skakke? I så fall er jo det et kjennetegn. ble det tatt video/ bilder av den mannen da?

Anonymkode: 6326b...919

Det ble ikke fanget på video dengang, private kamera var det ingen som hadde da. Det stopper når voksne begynte å patruljere på kveldene. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En ting er sikkert. Mannen har garantert liten tiss. Og komplekser. 

Anonymkode: 23d5b...0c0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha. Hysteriske folk. Hva galt har denne stakkaren gjort bortsett fra å titte gjennom noen vindu og banke på noen husdører? Kan vel knapt kalles straffbart, og kvalifiserer ihvertfall ikke til fengselsstraff. Morsomt at fyren er så atletisk at han løper fra både snut og borgervern. :-)

Anonymkode: 265bb...b00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Haha. Hysteriske folk. Hva galt har denne stakkaren gjort bortsett fra å titte gjennom noen vindu og banke på noen husdører? Kan vel knapt kalles straffbart, og kvalifiserer ihvertfall ikke til fengselsstraff. Morsomt at fyren er så atletisk at han løper fra både snut og borgervern. :-)

Anonymkode: 265bb...b00

Er du seriøs? Tenk deg at du var ei lita jente som prøver å sove, så ser du en skummel mann banke på.. Det her er faktisk ikke greit. Fyren måå være psykisk syk. Og ha liten tiss. 

Anonymkode: 23d5b...0c0

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Haha. Hysteriske folk. Hva galt har denne stakkaren gjort bortsett fra å titte gjennom noen vindu og banke på noen husdører? Kan vel knapt kalles straffbart, og kvalifiserer ihvertfall ikke til fengselsstraff. Morsomt at fyren er så atletisk at han løper fra både snut og borgervern. :-)

Anonymkode: 265bb...b00

Helt til den dagen du selv opplever det. Kan høres harmløst ut men det er det ikke.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Duff skrev:

Hva om denne mannen vet at hundene dine er helt ufarlige Da? Han kjenner området ned til hver minste detalj, ellers hadde han blitt tatt for lenge siden.

Trenger ikke gjøre meg immun mot kriminelle, trenger bare å gjøre naboens hus hakket mer attraktivt enn mitt ;). Forøvrig tror jeg ikke at menn som lusker rundt i mørket og skremmer barn har baller nok til å hilse på en flokk store hunder i håp om at de kanskje er snille.

Anonymkode: 97f62...38f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 22.10.2017 den 14.13, AnonymBruker skrev:

Er du seriøs? Tenk deg at du var ei lita jente som prøver å sove, så ser du en skummel mann banke på.. Det her er faktisk ikke greit. Fyren måå være psykisk syk. Og ha liten tiss. 

Anonymkode: 23d5b...0c0

Ikke bruk uttrykket psykisk syk på den måten er du snill.

Anonymkode: 825f2...8ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på hvorfor de ikke har brukt politihunder? Har de det i område? 

Jeg tror også det er en de aldri tenker seg det kan være, kanskje en som til å med hjelper til med å «lete». 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Ak90 skrev:

Jeg lurer på hvorfor de ikke har brukt politihunder? Har de det i område? 

Jeg tror også det er en de aldri tenker seg det kan være, kanskje en som til å med hjelper til med å «lete». 

Det er vel veldig nedprioritert. Et nabolag redde barn og nervøse foreldre er ikke noe å gi ressurser til. 

Anonymkode: 6afa4...5bd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel veldig nedprioritert. Et nabolag redde barn og nervøse foreldre er ikke noe å gi ressurser til. 

Anonymkode: 6afa4...5bd

Sant, men her jeg bor har de faktisk brukt hundene til «små» ting. Særlig som trening, pluss jeg tror jo saken har litt prioritering nå når den har vært i media. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10/20/2017 at 11:21 PM, AnonymBruker said:

Har tre relativt store hunder, så slipper heldigvis tøffinger som lusker rundt i hagen om natta.

Anonymkode: 97f62...38f

Samme her. Men han må gjerne hoppe ut fra en busk på gata for å skremme meg. Hundene mine er ganske så ufarlige, men tipper de klikker om noen skremmer mammaen deres.

Anonymkode: b5591...17e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10/22/2017 at 2:07 AM, Duff said:

Hva om denne mannen vet at hundene dine er helt ufarlige Da? Han kjenner området ned til hver minste detalj, ellers hadde han blitt tatt for lenge siden.

De fleste hunder er ganske ufarlige - helt til du hopper inn på deres territorie og begynner å slå på veggen. Mange som blir aggressive da - med god grunn.

Anonymkode: b5591...17e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...