Gå til innhold

Menstruasjons-endringer etter utskrapning - kontakte sykehus?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

I juli hadde jeg en utskrapning etter MA i uke 12 og har etter det hatt utfordringer med syklusen. Etter første mensen hadde jeg store mellomblødninger og senere har det blitt færre og færre dager med mensen. Jeg var på siste menstruasjon nede i bare to dager. Jeg spotter også en del brunt, noen ganger med spor av friskt blod. Jeg begynner å bli lei, da spesielt mellomblødningene går utover sexlivet. Prøver også å bli gravid igjen.

Men jeg lurer på om fastlegen er rette å kontakte for en sjekk eller kan jeg ta det rett til sykehuset siden det har kommet som en følge av utskrapningen? For alt jeg vet er dette normalt etter utskrapning, men jeg har aldri hatt problemer med syklusen og har alltid blødd i 7 dager under mensen :P så normalt for meg er det jo ikke med 2 dagers mensen og spotting fram til neste mens. Er bare redd for å virke hysterisk, er ikke så glad i å gå til legen :P kunne godt tenkt meg å ta dette med sykehuset men jeg vet altså ikke om det er rette stedet etter så lang tid!

Håper noen har innspill :) 

 

Anonymkode: 4b528...b0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fastlege, så kan vedkommende henvise deg videre til gyn. Å en gang ha vært på sykehuset er ikke innpass til å ringe dit for andre plager senere, tre mnd i sykehusverden er ganske lenge. 

Anonymkode: ec5e0...0d7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv hatt problem etter utskrapning etter MA. Hele syklusen ble bare tull etter 6 mnd fikk jeg tabletter for å få syklusen i gang igjen og det fungerte for min det. Jeg gikk til legen den gang ikke sykehuset.

Anonymkode: 11a09...806

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...