Gå til innhold

Men too!!!


HalldirV2

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle starte en tråd for menn som har opplevd seksuell trakassering, ettersom dette er en aktuell sak, og det alt pågår en kampanje for kvinner der ute.

Her kan menn poste sine opplevelser, og jeg oppfordrer alle til å oppføre seg.

Endret av HalldirV2
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ble beglodd av ei dame rundt kjønnsorganområdet for noen dager siden, kan det regnes som seksuell trakassering? 

 

Det skjedde, men ironi med at jeg mener det er trakassering 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier ikke at det er feil å ha fokus på urett som skjer menn og gutter, men herregud så tynnhuda dagens menn er. 

Rosa høyballer? HVA MED DE BLÅ? 

Barselgaver til far som har pustet seg gjennom riene, oppmerksomhet til menns testikkelkreft er viktig, spesielt som leddsetning etter enhver oppmerksomhet til bryst- eller livmorkreft. 

Men too. Ja. Menn opplever også overgrep, trakassering og det er grusomt. Det er fælt. 

Men join kampanjen. Metoo er ikke kjønnspesifikk selv om noen sier det. Noen sier at menn ikke kan voldtas. Ikke hør på noen. Bli med i bevegelsen i stedet for å forlange mannlig oppmerksomhet hele jævla tiden. 

Sutrekopper. 

Anonymkode: fe04c...5cc

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Rosa høyballer? HVA MED DE BLÅ? 

Anonymkode: fe04c...5cc

Vet du i det hele tatt hvorfor det er blå høyballer å se nå...? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sier ikke at det er feil å ha fokus på urett som skjer menn og gutter, men herregud så tynnhuda dagens menn er. 

Rosa høyballer? HVA MED DE BLÅ? 

Barselgaver til far som har pustet seg gjennom riene, oppmerksomhet til menns testikkelkreft er viktig, spesielt som leddsetning etter enhver oppmerksomhet til bryst- eller livmorkreft. 

Men too. Ja. Menn opplever også overgrep, trakassering og det er grusomt. Det er fælt. 

Men join kampanjen. Metoo er ikke kjønnspesifikk selv om noen sier det. Noen sier at menn ikke kan voldtas. Ikke hør på noen. Bli med i bevegelsen i stedet for å forlange mannlig oppmerksomhet hele jævla tiden. 

Sutrekopper. 

Anonymkode: fe04c...5cc

Vi har blitt fortalt flere ganger at den er kjønnsspesifik, med henvisning til at den omtaler "woman" og ikke menn. Og jeg ber deg respektere tråden, seksismen kan du spare deg for.

Endret av HalldirV2
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Walkingdead

 

2 minutter siden, Villmark skrev:

Ble beglodd av ei dame rundt kjønnsorganområdet for noen dager siden, kan det regnes som seksuell trakassering? 

 

Det skjedde, men ironi med at jeg mener det er trakassering 

 

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sier ikke at det er feil å ha fokus på urett som skjer menn og gutter, men herregud så tynnhuda dagens menn er. 

Rosa høyballer? HVA MED DE BLÅ? 

Barselgaver til far som har pustet seg gjennom riene, oppmerksomhet til menns testikkelkreft er viktig, spesielt som leddsetning etter enhver oppmerksomhet til bryst- eller livmorkreft. 

Men too. Ja. Menn opplever også overgrep, trakassering og det er grusomt. Det er fælt. 

Men join kampanjen. Metoo er ikke kjønnspesifikk selv om noen sier det. Noen sier at menn ikke kan voldtas. Ikke hør på noen. Bli med i bevegelsen i stedet for å forlange mannlig oppmerksomhet hele jævla tiden. 

Sutrekopper. 

Anonymkode: fe04c...5cc

 

6 minutter siden, HalldirV2 skrev:

 

.....og jeg oppfordrer alle til å oppføre seg.

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er oddsen på at globale feminister hadde blitt fly forbannet hvis en mannegruppe hadde prøvd å promotere din emneknagg?

Anonymkode: 208a4...e9c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Villmark skrev:

Ble beglodd av ei dame rundt kjønnsorganområdet for noen dager siden, kan det regnes som seksuell trakassering? 

 

Det skjedde, men ironi med at jeg mener det er trakassering 

Hadde du fortsatt vært ironisk om det hvis hun satt der glisende å glodde, mens hun lekende krafset i lufta mot skrittet ditt mens hun samtidig sperra (rømnings)veien, med sine hundredeog femtiish kilo, sylskarpe skjeggstubber, overveldende illeluktende aura? 

Anonymkode: fb83d...efb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blitt tatt på i skrittet flere ganger på utesteder opp gjennom, uten selv å ha oppfordret til dette.

Men en episode jeg husker spesielt godt var da en prostituert fulgte etter meg, og gjentatte gange befølte meg der nede, selv etter at jeg ba hun slutte og fysisk fjernet armen hennes. Jeg var bare 22 år den gangen, og opplevde episoden som  veldig ubehagelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde du fortsatt vært ironisk om det hvis hun satt der glisende å glodde, mens hun lekende krafset i lufta mot skrittet ditt mens hun samtidig sperra (rømnings)veien, med sine hundredeog femtiish kilo, sylskarpe skjeggstubber, overveldende illeluktende aura? 

Anonymkode: fb83d...efb

Denne tråden handler om menn og deres opplevelser. Respekter det er du snill 😊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, HalldirV2 skrev:

Denne tråden handler om menn og deres opplevelser. Respekter det er du snill 😊

Ok da.

Beklager så meget deres Høyhet :klovn:

Forresten så synes jeg at en Men Too kampanje var en glimrende idé!

 

Anonymkode: fb83d...efb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ok da.

Beklager så meget deres Høyhet :klovn:

Forresten så synes jeg at en Men Too kampanje var en glimrende idé!

 

Anonymkode: fb83d...efb

Jeg er ingen høyhet, men takk for at du respekterer tråden 😊 Ønsker ikke gjøre den til en mann vs kvinnetråd. Det er nok av dem på forumet som det er.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, HalldirV2 skrev:

Jeg er ingen høyhet, men takk for at du respekterer tråden 😊 Ønsker ikke gjøre den til en mann vs kvinnetråd. Det er nok av dem på forumet som det er.

Kanskje mange kvinner og menn glemmer at en mann også kan bli antastet av både menn og kvinner.. 

Idiotiskt med mann vs kvinnetråder. Stakkars hen'ene må jo føle seg riktig så oversett..

Anonymkode: fb83d...efb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kanskje mange kvinner og menn glemmer at en mann også kan bli antastet av både menn og kvinner.. 

Idiotiskt med mann vs kvinnetråder. Stakkars hen'ene må jo føle seg riktig så oversett..

Anonymkode: fb83d...efb

Tror mange menn føler seg oversett av det motsatte kjønn, likeledes tror jeg mange kvinner føler seg oversett av menn. Her på KG florerer det av både kvinnehat og mannehat. Men, det er ikke til å komme forbi at media i overveldende grad fokuserer på kvinnerelaterte problemer, eller gjør disse problemene kjønnsspesifike. Så, jeg synes flere menn bør stå opp for andre menn og deres problemer, og da uten å konstruere et bilde av kvinner som "fiender", eller trekke stadige paralleller til den populistiske "kjønnsksmpen" som så mange mannsjåvenister og feminazier gjør. Det er så slitsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rosetelys
2 minutter siden, HalldirV2 skrev:

Tror mange menn føler seg oversett av det motsatte kjønn, likeledes tror jeg mange kvinner føler seg oversett av menn. Her på KG florerer det av både kvinnehat og mannehat. Men, det er ikke til å komme forbi at media i overveldende grad fokuserer på kvinnerelaterte problemer, eller gjør disse problemene kjønnsspesifike. Så, jeg synes flere menn bør stå opp for andre menn og deres problemer, og da uten å konstruere et bilde av kvinner som "fiender", eller trekke stadige paralleller til den populistiske "kjønnsksmpen" som så mange mannsjåvenister og feminazier gjør. Det er så slitsomt.

Helt klart, men problemet er at "menn har ikke problemer. De har alle muligheter og rettigheter. De blir ikke diskriminert og de er mye sterkere enn kvinner og derfor kan de ikke voldtas og bli fysisk mishandlet av kvinner".

Måtte skrive det med "" fordi det er ikke noe jeg mener, men det virker som at det er sånn normen er. Det er liksom opplest og vedtatt at sånn er det, selv om det dessverre ikke stemmer. Og det er aller mest dessverre for de mennene som blir utsatt for voldtekt, fysisk og psykisk mishandling fra kjærester/koner osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har bevitna nok av såkalte "morsomheter" fra mange gutter som grabber hardt utenpå buksa på kjønnsorganet til kompiser. Det var ikke morsomt hverken for de som opplevde det og meg som ble vitne til usmakelig oppførsel. 

De guttene kunne fint ha anmeldt kompisene for seksuell trakassering og overgrep. For det er jo fakta at det skjedde.

Å gjøre narr av overgrep mot både kvinner og menn er usmakelig.

Anonymkode: c9e28...859

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, HalldirV2 skrev:

Tenkte jeg skulle starte en tråd for menn som har opplevd seksuell trakassering, ettersom dette er en aktuell sak, og det alt pågår en kampanje for kvinner der ute.

Her kan menn poste sine opplevelser, og jeg oppfordrer alle til å oppføre seg.

Mulig jeg har en spesiell venneliste, men foreløpig er det flere "men too" på min FB-feed enn "me-too". Kanskje det er et storbyfenomen.

Anonymkode: 52ce4...841

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mulig jeg har en spesiell venneliste, men foreløpig er det flere "men too" på min FB-feed enn "me-too". Kanskje det er et storbyfenomen.

Anonymkode: 52ce4...841

Flott :) Jeg har ikke sett noen, og de som har tatt det opp her inne har blitt forklart at den kampanjen er for kvinner. Selvfølgelig har enkelte kvinner også sagt at menn er velkomne, hvilket er flott, men med referanse til kampanjeteksten så omtaler den kun kvinner og ikke menn. Og denne tråden er vel ment som en generell tråd for menn her på KG, hvor mannlige brukere kan dele sine erfaringer av seksuell trakassering, eller det de har følt som overtramp og krenkelser. 

Endret av HalldirV2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...